November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Waar Ram is weet niemand idd. Er is volgens mij wel een PB gestuurd naar d'r.
    En Waarom heeft geen compu, d'r laptop moest ze inleveren bij d'r oude werk en de pc doet het geloof ik niet nee.

@tipp: jij hebt ook beatrice nog zag ik, dus dat komt vast goed :)
    Ik zal die andere meiden er in ieder geval nog wel in laten staan, wie weet verschijnen ze opeens ten tonele! Heb jij mss een mobiel nummer van Ram? Of hadden jullie die nog niet uitgewisseld?

@kleinwonder: succes alvast!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee, ik had nog geen nummer van ram... En inderdaad, met beatrice komt alles op zijn pootjes terecht :D

3. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemorgen iedereen, ben er weer hihi.. ik had zo rot dagen gehad slaap zo slecht moe moe moe en voel me al zwaarder en had niet zoveel zin in achter pc en zovoort dus heb niet zoveel nieuws toen ik slaap gaat baby mij lekker wakker houden ik was wel moe maar wilde niet slapen omdat de baby lekker mij wilde spelen in mijn b uik hihi.. maar nu gaat iets beter.

Marbo, lastig om locatie zeg.. pff...

Janny ja ik voel echt al zwaarder sinds vorige week pff. onderbuik voel ik ook heel erg schoppen bijna bij schaamlippen wel beetje irriant ge voel deze plek maar niks aan te doen enne lekker veel kletsen jullie haha...

tipp gelukkig slaap jij beter. en voel je beter dan vorige week? hoe gaat het met babykamer? hihi..

de rest ben ik ff vergeten.
    sorry.

morgenochtend heb ik echo hihi...

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    de babykamer schiet op... Als ik de puf heb ga ik vanmiddag nog wat schilderen...

Ik voel me een beetje vreemd. Opgeblazen, beetje misselijk... moe, rugpijn...eigenlijk een beetje grieperig :(

5. Niet meer actief

Ik heb nog wel vakantie, vandaag is de laatste dag! Morgen beginnen met de colleges bestuursrecht :| Zal wel even weer wennen worden, maar ik heb er wel zin in! Mijn vriend heeft helaas geen vakantie, ook niet echt gehad. Helaas Helaas.

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    zelfde hier....zal het dan toch een virusje zijn?

Vanmorgen gebeld met mijn werk en situatie uitgelegd. Mijn baas reageerde erg begripvol (had ook niet anders verwacht). Ze gaan al klussen die ik nog wou afronden in de komende drie weken verdelen. Af en toe ga ik nog wel heen om wat te ondersteunen, maar puur op momenten dat het voor mij goed voelt.

Wel een raar idee om vanaf nu thuis te zijn en pas weer te gaan werken als de baby al iets van 14 weken oud is.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    fijn corien dat je baas zo fijn reageerde! Is vast een opluchting!

Zou heel goed een virusje kunnen zijn... (ik hoop het eigenlijk een beetje, dan is het 'onschuldig' en verklaarbaar :D )

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @corien : fijn dat je het zo hebt kunnen oplossen met je baas zeg !

@marbo : mmh voel je jeprettig bij dit besluit ?

@janny : nu nog de kinderwagen bestellen ?

@all : heb eindelijk sinds een lange poos kunnen uitslapen ....heerlijk ....
    ben vanmidsag en vanavond weer weg ...ga naar de beurs in utrecht ....

9. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    's morgens heb ik bloed geprikt om te kijken of er antistoffen waren, en 's avonds die spuit gehad, dus misschien moet je nog ff prikken daarvoor? Die spuit viel me trouwens reuze mee, heb er niets van gevoeld en helemaal geen last van gehad later

Groetjes

10. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    corien, fijn dat opgelost met je baas.

tipp, wat vervelend. ik hoop dat snel beter wordt he en lekker dat opschieten met je babykamer en ik ook hoor alleen paar dingen moeten nog ophangen dat doe ik vanmiddag als me lukt haha..

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    heerlijk nog vakantie wel jammer idd dat je vriend bijna geen vakantie heeft gehad!

12. Niet meer actief

Hihi ja echt nog even flink genieten! Ach, hij is voor de vakantie lang geblesseerd geweest dus toen heeft hij lange tijd thuis gezeten en hebben we wel een beetje vakantie gevierd hoor ;)

Domino: Oh echt even fijn om te horen dat jij de prik dus niet verschrikkelijk vond! Ik hoor er echt horrorverhalen over :oops: en zie er dus best wel tegenop..

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik voel me ook grieperig. Alles doet zeer, erg moe en hangerig, koud/warm en nergens zin in. De griep gaat inderdaad weer rond. Vorige week in mijn klas 4 kinderen tegelijk ziek en 2 collega's.

En ja, helaas moet ik nu nog de kinderwagen bestellen. Ik weet dat ik laat ben. Mijn schoonmoeder had al in juni beloofd dat we een kinderwagen van haar zouden krijgen, maar ze stelde het steeds uit om samen met mij op pad te gaan. Druk, zei ze. Ik begon zo langzamerhand al te twijfelen of het wel door ging. Tot ze dit weekend opeens zei dat ik hem zelf wel mocht uitzoeken en het bonnetje aan haar mocht geven... Dus, vandaar...

Fijn Corien dat ze op je werk begripvol reageerden. Dat scheelt ook weer een enorme hoop. Kan me voorstellen dat je je even opnieuw moet instellen omdat je vanaf nu al thuis bent, ipv pas over een aantal weken. Maar nu kan je wel lekker gaan genieten en tot rust komen!

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Je hebt hem vast wel op tijd in huis hoor janny...

Ok, als het weer heerst, hou ik het voorlopig maar op griep(erig) :(

15. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Janny beterschap. rust maar lekker uit zoals tipp;) hihi komt wel goed met kinderwagen;)

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Griep is wel heel vervelend nu! Je krachten worden al langzaamaan minder natuurlijk...

Die kinderwagen komt inderdaad wel goed! Je rent toch niet gelijk in november naar buiten met die kleine. Ik wil haar in ieder geval eerst even binnen houden maar volgens mij zijn daar ook "regeltjes" voor. Weet je al welke kinderwagen je gaat nemen? Wij hebben de bugaboo genomen en die komt over 2 weken dus ben benieuwd...

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij zijn hebben gekozen voor de teutonia. Deze wordt bezorgd op 11 september (samen met wiegje en maxi cosi)

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    teutonia is mooi, daar heb ik ook nog naar gekeken...

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik ga ff liggen tot later!

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen,

Vanochtend bij de gyn geweest, alles in orde.

Morgen weer werken *zucht*. Heb zojuist mijn shiftplan ervaren en dat is knudde. Van dinsdag tot en met zaterdag. Zondag vrij en dan weer vijf dagen. 7,30 uur per dag, tel daar de reistijd bij op van 3 uur per dag.

*Diepe zucht*. Ik wil niet zielig overkomen, maar zo voel ik me wel. Heb net met Personeel aan de lijn gehangen en zij weigeren de boel aan te passen omdat ik toch nog maar 10 dagen werk.
    Morgen om 09.00 beginnen. Dan moet ik om half 7 m'n bed uit. Dan zit ik maandag weer met migraine bij de dokter.
    Wat een lullo's met gigantische borden voor hun kop..

@Corien, fijn dat je baas zo reageerde. Hoe is het nu met de enkels etc?

@JsztD, gelijk praten met de baas hoor. En hopelijk heb je niet van die lullo's die ik heb.

@Tipp, een virusje, O je, doe maar rustig aan.

Deel Deze Pagina