November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Verstand op nul voor de komende 10 dagen denk ik... Ik kan me goed voorstellen dat het wel een erg druk programma is voor je. Zijn er geen eerdere afspraken gemaakt over je rooster? Anders ben ik bang dat je er toch weinig aan kunt veranderen. Misschien kan je voorstellen om iets minder uren op 1 dag te maken?

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meiden, ik ga even slapen. Tot later!

3. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ojaaa ff vergeten. vandaag is nieuw maand spannend he... nog twee maanden te gaan:D hihi.. lol wat tijd zo snel voorbij:D hihi...

tipp slaap lekker:D

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Beatrice, ik doe m'n verstand maar op 0 inderdaad. En tussendoor veel pauzes nemen.

@Jaki, inderdaad. NOG MAAR 2 MAANDEN!
    Wauw!

5. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    jaaaa chebu hihi... lol. spannend he...

6. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Heb net even op bed liggen dommelen. Heerlijk. Dan moet ik nu maar eens naar de baby-winkel gaan voor de kinderwagen.
    Ik wil eigenlijk een kinderwagen waar de buggy en maxi-cosi in één bij zitten. Hopelijk is er wat keus. Weet dat de Quinny zulke kinderwagens heeft, maar zijn er nog meer merken die dit hebben? Dit lijkt me wel makkelijk namelijk. Als je even snel een boodschapje moet doen, kan je de maxicosi zo op het kinderwagenstel zetten.
    Anders moet ik nu eerst maar even gaan surfen op het internet, voor ik naar de winkel ga.

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : de meeste winkels hebben wel een aanbieding waar een maxicosi bij zit ......je kan dan alleen niet de kleur kiezen ....er zit dan een maxicosi bij en voila !

heb net de babyzaak gebeld waar wij de bestelling hebben gedaan ...en wij zijn de order kwijt ...ja ik weet dat dat ontzettend stom is .....
    maar ik had zo'n onnozele zak aan de telefoon .....
    hij zei je moet bewijzen dat je wel de koper bent .....man wel gek gaat er een kamertje van een ander halen ? nou ? niemand toch .......ik zei ik kan je zo de hele serie opnoemen die we hebben ...maar dat hoefde al niet meer ......hij zou een nieuwe order opsturen ....tjonge jonge wat een l*l .....

8. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @sybje...ja hoe gek moet je zijn om zomaar een willekeurig kinderkamertje op te gaan halen? en je zou toch mogen verwachten dat ze t ook op naam hebben staan in de computer? snap je frustratie!

9. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    [quote="Domino: Oh echt even fijn om te horen dat jij de prik dus niet verschrikkelijk vond! Ik hoor er echt horrorverhalen over :oops: en zie er dus best wel tegenop..[/quote]

welke prik? waar gaat t over? moet ik nog weeeeeer geprikt worden?

10. Niet meer actief

welke prik? waar gaat t over? moet ik nog weeeeeer geprikt worden?[/quote]

Haha, wees maar niet bang. Deze prik hoef je alleen te hebben als je een negatieve bloedgroep hebt. (Zoals ik.) Je krijgt dan met 30 weken een prik met anti-D toediening en over die prik hebben we het dus. :p

11. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ja gerdien, dat heb ik ook gehad zoals klein wonder zei:D hihi

sybje ik hoop het lukt met order pff...

Janny ik hoop dat gelukt met kinderwagen vandaag...

12. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    ohh pff dacht al dat ik weer es wat gemist had...(begint normaal voor me te worden om dingen te vergeten....)

13. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ik zag er ook verschrikkelijk tegenop door alle verhalen, maar echt ik heb er helemaal niets van vernomen, ik vroeg nog aan haar, ik heb gehoord dat het heel veel zeer doet, zegt ze hij zit er al in :confused: whaha ok dan...

Oh vandaag ook 30 weken, en nu aftellen :D

14. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    domino, lekker aan het aftellen he:p lol

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ben er weer!

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ben er ook weer :)

Lekker geslapen wen? ;)

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik denk dat ik nu maar ga slapen. Volgens mij heb ik net trouwens mijn eerste harde buik gehad zo midden op de dag! Dat was wel even apart... Hebben jullie hier al veel last van?

Die prik maakt me eigenlijk niet zo uit. Ik heb totaal geen angst voor naalden en vind het, misschien daardoor, ook nooit erg pijnlijk. Alleen toen ik een keer mijn duim moest laten verdoven was het even vervelend maar dat is het dan ook. Ik laat het vrijdag wel weten hoe deze was.

Hebben jullie trouwens ook weleens het idee dat je echt nog zoooo veel moet leren? Als ik naar alle spullen op de uitzetlijst kijk denk ik soms weleens dat ik echt een onwetende moeder ga worden. Dat terwijl ik eigenlijk best wel goed met babys ben...

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi, ja, ik ken het... Zo van "waar is dit voor", "wat moet ik hiermee" etc. Ach komt vast goed... Heel veel voor ons hebben het ook voor elkaar gekregen (met meer en minder succes ;) )

Oh ja, bedenk me net... Ik heb vanavond mijn eerste keer zwangerschapsgym... Spannend!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ja hoor tipp heerlijk geslapen. Jij ook?

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ben ook weer terug!
    Heb 2 optionele kinderwagens gezien. De Quinny Speedy 3 wheeler en de Maxi-Cosi Mura-3. Deze leken mij allebei wel wat. Lekker wendbaar, mooi model en mooie kleuren, 3-in-1, ... Maar de 'echte' kinderwagenverkoper was net niet in de winkel. Woensdagmiddag wel, dus dan ga ik weer terug. Wil toch wel goed voorgelicht worden.
    Heeft iemand van jullie 1 van bovenstaande kinderwagens? Wat is jullie ervaring hiermee? Ik heb gehoord dat de kinderwagenbak van de Quinny al snel te klein is?

[/url]

Deel Deze Pagina