November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    janny, ik heb ook kinderwagen drie in een. ik zou he tniet weten of snel klein is ik merk wel vanzelf als de baby groeit dan als het te klein dan wordt veranderd;) komt wel goed hoor.fijn dat je hebt gevonden hihi...

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ha! Klinkt goed! Gelukkig woon ik niet in Zuid ;) Hoop dat ik er aan denk!

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Dus beide zijn niet zo heel erg geweldig? Oei, dan moet ik dus een nieuwe keuze maken. Heb jij een aanrader? Of iemand anders? Mijn eisen zijn:
    - 3-in-1 (kinderwagen, buggy, auto-stoel)
    - Wendbaar in winkels e.d.
    - Lang 'houdbaar'
    Prijs maakt niet uit.

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, ik wil ook even kijken naar 'Hoe word ik een mama?' Hierin wordt Bridget gevolgd tijdens haar zwangerschap. Ben benieuwd. Start om 21.25-21.55. Een half uurtje dus maar... jammer. Op RTL5 trouwens.
    Ik vind het sowieso leuk dat het zomerseizoen op tv weer voorbij is. Eindelijk weer leuke programma's om te volgen.

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Janny: ehh ik heb mn oog laten vallen op de Joolz Bloom. Is wel errug prijzig, maar kan heel klein ingeklapt, kindje ligt/zit er relatief hoog in, bak schijnt wel lang te zijn en er kan een maxicosi cabrio op!
    Maar we moeten nog gaan proefrijden dus of 't 'm wordt...
    Zagen er wel eentje in de stad en vriend zei meteen: mmm die is al beschadigd... maar ja, weet nooit hoe een ander er mee om gaat!

Ik vindt de blauwe kleur (lotus) het mooist! (mooier in het echt dan op 't scherm van de comp. vindt ik)

Maar verder heb ik me er eigenlijk nog niet in verdiept. Ik zag deze staan toen ik in mei de prenatal uit liep (mn nichtje was geboren) en ik uit mn ooghoek even terug gevloten werd door dat ding om even te kijken (voor de etalage).

Voor mij is een lange bak ook belangrijk. Hoor zoveel dat het kindje er al uitgegroeid is voor ze kunnen zitten in de buggy/of bijgeleverd zit ding.

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Dank je wel! Ik zal gelijk even op internet gaan surfen. Hij is dus te koop bij Prenatal? En moet je de maxi-cosi er apart bijkopen of krijg je die erbij?

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Geen idee eigenlijk. Iedereen om me heen heeft de bugaboo en die hebben wij ook genomen. Ik hoor er alleen maar positieve reacties over dus zal het wel goed zijn... Wij hebben zand kleur onder en hard roze van boven.

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij hebben een Herqules, maar die vind je alleen in Duitsland. En daar gaat alleen een Römer autostoeltje op. Maar hij is wel erg fijn
    Grote bak, veel ruimte voor boodschappen, zwenkbare wielen dus makkelijk hanteerbaar, zitje kan naar je toe en van je af en kan helemaal plat, hij weegt maar 12 kg, dus ik ben erg tevreden.

Op de tweede plaats hadden we trouwens een Teutonia en op de derde plaats een Mutsy Light.

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Janny moeilijk he die kinderwagens. wij hebben de mutsy 4 wieler. Bij ons in de winkel zeiden ze van de mura dat deze een stuk zwaarder is en van de quinny weet ik niet hoe of wat. Succes met kiezen.

Wil vanavond eigenlijk ook wel even kijken naar het nieuwe programma van bridget. hoop dat ik het red ben het vandaag zat kan wel zo slapen denk ik...zo eerst maar weer naar de fysio.

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    tsja, ik heb mijn kinderwagen uit denemarken gehaald, dus daar schiet je ook niet veel mee op... Is trouwens geen 3-in-1....

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij hebben de quinny buzz een echte aanrader volgens velen hier....haha zo zie je maar iedereen deelt een andere mening. Wij hebben heel goed advies gehad en met veel wagens door de winkel gereden :oops: maar vonde de quinny toch het fijnste.

13. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Janny, ik heb de speedi, ik vind het een geweldige wagen, mijn dochter heeft tot 7 maanden makkelijk in wagenbak kunnen liggen, toen wilde ze gewoon zitten.

14. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb de buzz ook gehad, vond het een vreselijke rotwagen, maar ik had er 1 uit 2006, zal nu wel anders zijn :D
    Ik vond dat plastic voorwiel niet fijn, kon ook niet met 1 hand srturen.

15. Niet meer actief

Ohh jeetje hoop dat de Buzz nu wel goed is want ik heb er eentje boven in de doos staan :$
    Wel een Buzz4.. dus een 4 wieler dat scheelt misschien...

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Geweldig dat jullie even je kinderwageninfo met mij delen. Vind het fijn om jullie ervaringen te horen.

Lot, is die Mutsy ook een 3-in-1?

Wij verwachten niet dat we een groot kindje krijgen. Ben zelf maar 1.68m en mijn man is 1.80m ongeveer.

Maxje, leuk dat je de speedi hebt. Ik vond deze ook heel mooi om te zien. Maar jouw dochter kon dus makkelijk in de bak blijven totdat ze kon zitten? Vind je de wagen op andere gebieden ook perfect? Wat heb je er allemaal bij aan assecoires?

17. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hij is makkelijk in en uit elkaar te klappen! Ik heb een parasol erbij en verder niets bijzonders.
    Hij is wel lang, langer als de buzz, maar daar wen je zo aan

18. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh ja, 1 nadeel, de buggy kan maar 1 kant op, vond het in het begin zo fijn om Ilana te kunnen zien zitten in de buzz.

19. Niet meer actief

Maar dames de lengte van je partner en jij op dit moment zegt niets over de lengte van je kindje bij en kort na de geboorte hoor!
    Zo was ik bij mijn geboorte +/- 54 cm en ben nu maar 1.68 (& mijn ouders zijn ook echt niet lang..), terwijl ik als baby en kleuter altijd langer was dan leeftijdsgenootjes. Mijn vriend daarentegen is op dit moment 2 meter en was bij zn geboorte maar net 50 cm, dus helemaal niet groot, hij groeide pas in de pubertijd echt heel snel.

Dus ga je daar bij het kiezen van een kinderwagen niet op vast pinnen.. :) Wij hebben trouwens een Joolz.

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Kleinwonder, nee, ik dacht al wel dat de lengte van de ouders niet zo heel veel kon zeggen, maar je hoort het andere meiden wel eens noemen...

Whahhahaaha, dat gesprek tussen Bridget en Irene, ik moest even hardop mee lachen. Dat lachen van hun was geen gespeelde slappe lach, maar een echte... hihi.
    Tot nu vind ik het nog wel grappig...

Deel Deze Pagina