idd een groot voordeel van de buzz is dat de buggy 2 kanten op kan zodat je je kindje kan zien zitten.
Ja, dat lijkt me ook wel mooi. Maar dat wil dus niet met de speedi? Waarom zal je voor de buzz kiezen ipv de speedi of andersom? Wat is precies het grote verschil?
Mij ook maar dat noemde ze het voordeel van zwanger zijn.....Nou ee dat is het voordeel van bekende nederlander zijn haha
hoi meiden, Ik heb net hoe wordt ik mama in amsterdam zuid zitten kijken maar vond het toch wat tegenvallen. Vooral met irene van der laar en brigitte over de tepelkloven vond ik heel raar, wat valt daar nou zo enorm over te lachen? Ik ben vandaag voor de verandering weer bij de gyn geweest. Ik zou vanmorgen terug gebeld worden met de uitslag van de urinekweek, de ass die mij belde zei alleen maar dat ze het niet goed konden zien en dat ik vandaag nog langs moest komen voor weer een nieuwe kweek. Daarna hing ze gelijk op, heel raar en ik voelde me echt afgedaan. Ik ben toen dus gelijk naar het ziekenhuis gereden en aan de balie mijn verhaal uitgelegd. Dat ik kwam voor weer een nieuwe kweek maar ook hoe het gesprek gegaan was. Het meisje aan de balie vondt het niet leuk dat het zo was gegaan en zei dat gelijk met een gyn ging bellen. Ondertussen heb ik de kweek weg gebracht naar het lab en toen ik terug kwam stond er een gyn te wachten die mij toch wou zien. Het was niet verstandig om mij zo te laten lopen en ze wou mijn baarmoedermond opmeten omdat ik zo veel harde buiken heb. Gelukkig was die mooi dicht alleen ligt de placenta 1 cm voor de baarmoedermond. Ze zei al gelijk dat ik daar ook de klachten van kan hebben. Nu heb ik weer een nieuwe antibiotica kuur mee gekregen en wordt ik vrijdag weer terug gebeld voor de nieuwe uitslag van de kweek. Bah wordt er een beetje moe van.
Ja, dat is inderdaad het voordeel van bn-er zijn. Maar ik denk dat ze weinig privacy gedurende haar zwangerschap heeft. Volgens mij zitten er ook genoeg nadelen aan... Maar tja, ik zou ook best in de duurste straat van A'dam de babywinkels binnengaan en met tassen vol weer naar buiten komen. Lijkt me heerlijk om je zo uit te leven! Geld maakt niet gelukkig maar is soms wel gemakkelijk...
Nou, ik heb echt zitten schuddebuiken van het lachen hoor! mijn hemel wat een hysterisch gedoe! Echt de schaamte voorbij! Komen jullie ook op mn kraamfeest... op 5 december in het paleis van Sint Nicolaas (staat dan toch leeg ) Gratis parkeren en voor iedereen lekker placenta pate... (je moet het wel gezien hebben om het enigzins te begrijpen..) @ Kleinwonder: He, jullie hebben de Joolz. Tevreden tot nu toe (zo zonder inzittende )
Hahahaha, ja, ik ben van de partij! Krijgen we ook allemaal een kraamcadeau mee naar huis? Of heb je al een lijst bij jouw prive-kraamfeest-organisatrice achtergelaten?
@ Conny: Bah, dat klinkt niet fijn allemaal! Kan je placenta de komende weken nog voor de baarmoederopening weg 'groeien'? Ik heb dat wel eens eerder gehoord en ik hoop dat dat bij jou ook zal zijn. Wel fijn dat ze in het ZH zo adequaat hebben gereageert! Heel veel sterkte en ik hoop dat de AB-kuur helpt. Kan me voorstellen dat je er moe van wordt trouwens. Is niet niks. Zorg maar extra goed voor jezelf!
@conny jeetje wat een gedoe zeg ....schi9et niet echt op zo .... @janny : deze hebben wij .....in het zwart ook ...en alles zit er bij ...behalve de maxicosi dat is per winkel verschillende of ze deze er bij doen ... ik heb express voor de 2 kleine wielen voor gekozen die wat uit elkaar staan ...de wieltjes dichtbij elkaar zo genoemde 3 wieler vond ik niet stabiel ..... deze wagen is is klein als tie opgevouwd is en met 1 druk op de knop ontpopt hij zich weer .....en er zitten 2 verschillende wandelwagen bakken bij volgens mij .....een verkleinende en een xl seat ........
Ik heb niet alles bijgelezen hoor Ik ben terug van de gym. Zo leuk en gezellig! Ik weet nu tenminste ook wat ik aan de verdraaide kramp kan doen! Maar het is een supergezellige groep, een leuke docente... Ik heb nu al zin in volgende week! Ik duik nu mijn bedje in! Truste!
ooh ja ik weet waarom wij de quinny speedi niet hebben ....die vond ik een beetje lomp ....tenminste ik zag hem met een maxicosi er op en dat zag er apart uit ....maar het voornaamste waarom wij hem niet hebben is dat ik hem opgevouwd nog erg veel ruimte in vond nemen
Ze hebben het niet echt gehad over het verschuiven van de placenta. Ik denk omdat het komt omdat ik toch al een keizersnede krijg. Het geeft wel aan waarom ik veel klachten van onder heb, pijnscheuten en krampen Ze heeft me ook gewaarschuwd voor eventuel bloedverlies, dat is niet erg zei ze maar dan moet ik wel gelijk komen. Gave kinderwagens allemaal, ik heb de quiny van ons zoontje nog en die gaan we nu weer gebruiken.
He jakkie, Conny! Daar zit je nu ook weer niet op te wachten he? Meid, je hebt wel veel tegenslagen hoor! Ik duim voor je dat de laatste periode toch wat mooier voor je mag zijn! Sybje, dat is wel een hele mooie die je hebt. Ik weet dat er winkels zijn met acties voor een gratis maxi-cosi (baby-dump, gardo, etc). Maar bij de winkel waar ik hem ga kopen hebben ze die actie niet. Wel 15% korting. De bovengenoemde winkels hebben een langere levertijd en zijn minstens 50 km verderop. Vandaar. En ik wil wel heel graag de maxi-cosi erbij. Dat is mijn eerste vereiste eigenlijk.
@ Tipp: vertel, wat kun je doen aan die kramp! Ik wordt bijna elke nacht wakker als 't in mn kuit of scheenbeen (hoe heet die spier?) schiet... Vreselijk. Duurt heel lang voor ik wakker genoeg ben om mn been weer in een andere houding te duwen! @ Janny: ja, ik heb een schaamteloze lijst achtergelaten... durf ik natuurlijk niet persoonlijk aan mn vriendinnen te vragen Heerlijk, de napret die zo'n programma geeft! ps. de Joolz heeft de Maxi Cosi er niet zomaar bij hoor... Moet je los bestellen natuurlijk... (als ik het goed heb begrepen is 't de Cabrio fix (die zag ik in een folder van Baby dump voor 125 of 129 (afh. van kleur). Scheelt met Prenatal daar zijn ze geloof ik 169 ofzo! Ik krijg er helemaal zin in om binnenkort maar eens te gaan proefrijden!
Qua ruimte vind ik het geen probleem. We hebben een VW Passat Station dus een grote kofferbak. Ook wonen we vrijstaand. En ik vond hem juist helemaal niet lomp, maar echt licht en gemakkelijk. Maar heb hem nog niet gezien met de maxicosi erop. Misschien is dat wel anders.
Ohhh pfff heftig om dat nu al te weten. Maar ook fijn omdat je je dan erop kunt voorbereiden... hoop dat het bloedverlies je bespaart blijft!