oke dan kun je het goed doen ...wij hebben een redelijke grote auto peugot 307 ......maar in huis kan ik hem echt niet kwijt ...vandaar dat wij hem niet konden nemen ...voordeel is wel dat hij hoog is .....maar ide we nu hebben is ook hoog zat
weer slechte geslapen pff moeilijk om liggen goed te slapen maar ach.. sorry dat ik weer klaag hihi. enne ik heb gisteravond stukje gezien naar programma van bridget maar helaas kan ik niet volgen pfff omdat er geen ondertiteling er is dat is pech voor mij. enne ik ga straks om kwart over negen echo ben zo blij dat ik weer onze baby te zien spannend conny wat gedoe ellendig bij jou maar ik hoop dat komende tien weken beter gaat met jou en volhouden voordat alles goed met jou en baby.
Goedemorgen, Ik ben me aan het klaarmaken om voor controle naar de verloskundige te gaan. Ik heb gister naar het programma van Briget zitten kijken "hoe wordt ik mama in Amsterdam zuid" heb echt helemaal in een deuk gelegen, leuk programma. @ Jaki, vervelend dat je slecht geslapen hebt.
Goeiemorgen allemaal! Jaki, veel plezier met je echo! Dat wordt vast weer genieten. Wat knudde dat je het programma niet kon zien door de onderbrekende ondertiteling. Dat ze daar niet meer rekening mee houden! Ze zouden toch een knopje moeten verzinnen waar je op kan drukken als je ondertiteling wilt! Uk, veel plezier / succes bij de vk! Altijd weer spannend he? Even ego: Ik ben ontzettend snipverkouden. Neus zit potdicht en ik blaf alles bij elkaar. Gatsiedarrie. Word al 3 dagen helemaal gek van het hoesten en m'n neus. Sleep de Otrivin overal mee naar toe. En daarnaast voel ik me ook al vanaf donderdag licht grieperig. Echt niks aan.
go4baby: de kramp ontstaat doordat je te veel gestaan of gezeten hebt voor je gaat slapen. Even bewegen voor je naar bed gaat helpt, dus niet direct van de buis je bed in duiken. Bijv. even een blokje om met de hond of een paar 'steps' op de trap... Ook met je benen over elkaar zitten kan kramp verergeren. Ik heb prima geslapen. Ik word alleen tegenwoordig wakker van een natte plek op de matras. Het duurde een paar dagen voor ik door had... Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik met mijn mond open sliep, maar... Ik lek! Nou ja, ze doen het in ieder geval Ik ga zo boodschappen doen...
@Conny: Wat een toestanden, zeg! Ik kan mij voorstellen dat je daar helemaal moe van wordt! @Jaki, veel plezier! @Janny: Heel veel beterschap, wat kan je je dan ellendig voelen, he! Oja, uitslag glucose-test was gelukkig goed! Altijd fijn om te horen..
@marbo : oef gelukkig was de glucoetest goed zeg ! @tipp : hihi 1 mindere fijne symptoon van de zwangerschap ik lek dus totaal niet en maak me er wel eens zorgen over .....vind wel eens een klein wit schilfertje op mijn borst maar daar houd het echt mee op .... @janny : beterschap , je blijft toch wel lekker thuis he ? @all : het 2 dagen rondbanjeren op de beurs heeft me geen goed gedaan .......heb zere bekken nou weer ,.,ging zo goed .... ik ga zo naar de oppas van de beeb ....ben toch wel wat zenuwachtig .... jullie horen me nog ....
@ Janny Jansen, beterschap. Zo ik ben weer terug van de verloskundige, makkelijk zo 2 straten verderop, ben lekker wezen wandelen, gelijk even een frisse neus gehaald. Alles was goed, ons meisje zit lekker op schema met de groei. Mn bloeddruk is omhoog, onderdruk is nu 70 ipv 50 en ben 2 kgs aangekomen, in totaal nu 9 kgs erbij in mn zwangerschap.
Goedemorgen Ik ben weer op mijn werk maar daar is dan ook alles mee gezegd! Ik ben zooooo moe het is echt verschrikkelijk! Gelukkig mag ik om 3 uur weer naar de fysio en meestal is dat wel lekker! Vanavond weer zwemmen zodat ik weer klaarwakker ben als ik dan eindelijk naar bed kan hihi. Ik heb ook nog steeds geen lek boobs... Het is toch geen gegeven dat je die nu moet hebben? @Conny wat een vervelende ontwikkeling toch weer. Dan voel je je al minder en dan gaat zo'n doos ook nog een beetje vaag zitten doen. Ik kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt!
@Uk fijn dat alles weer goed is! En ook van je bloeddruk. Voel je je ook wat beter? Ga je vanavond nog zwemmen?
Ik voel me de laatste paar dagen wel beter, misschien wel een last van mn schouders afgevallen om niet te hoeven werken. Ja stond wel op de planning om te gaan. ff lekker bezig zijn.
@Marbo, fijn dat de test een goede uitslag gaf! @Sybje, helaas moet ik vanmiddag gewoon werken. Heb er niet veel zin in, maar ben ook geen type die zich ziek meld om een verkoudheid en een licht griepje. Het moet wel heel erg zijn met mij als ik niet zou werken. Wat prut dat je nu last hebt van je bekken. Doe maar rustig aan meis! En veel plezier bij de nieuwe oppas. Kan me voorstellen dat je er een beetje nerveus naar toe gaat. Op je gevoel afgaan he? @Uk, fijn dat alles goed gaat. En 9 kg valt nog wel mee, toch? @Beatrice, gatsie, zo kan de dag wel lang duren he? Succes met werken!
@ Marbo: fijn dat de uitslag goed was @ Conny: he bah wat vervelend, sterkte! @ Janny: Beterschap en succes met je keuze voor een kinderwagen! @ Uk: fijn dat je controle goed was! Hebben jullie allemaal al harde buiken gehad? ik volgens mij nog helemaal niet.
Ik heb gisteren denk ik voor het eerst 2 harde buiken gehad. Ik had ook een stressdagje dus misschien was dit het gevolg. Ik ben ook wel benieuwd of andere dit al hebben gehad...
Morning ladiez! @conny: jeetje joh, kan me voorstellen dat je je na zo'n telefoongesprek niet erg vriendelijk behandeld voelt, goed dat je daar nog wat van gezegd hebt! En je zal er idd wel wat moe van worden, maar probeer het positief te zien: ze weten iig alweer wat meer en zijn er goed mee bezig. Er zijn zat meiden die van het kastje naar de muur worden gestuurd. @janny: je zult gewoon moeten kijken naar welke wagen jullie het fijnste lijkt. Ik zou de volgende punten meenemen in je besluit: - wendbaar (met 1 hand makkelijk te besturen?) - hoogte van de bak (ivm je rug met uittillen) - 3 of 4 wieler - alles makkelijk af te halen en in te klappen - gewicht - grootte (voor jullie wellicht niet echt van belang met zo'n grote auto). Wij hebben gekozen voor een 4-rider van Mutsy. Ik ben niet zo handig, dus 4 wielen is stabieler is handiger. Bak zit lekker hoog en is behoorlijk groot. Hij is de testbaan helemaal goed doorgekomen, makkelijk in te klappen en is qua gewicht ook goed. Deze is overigens ook als beste uit een test gekomen van vorig jaar van de Consumentenbond. Foto's staan in mijn album. Enige nadeel vond ik: de kleuren bij de stof die wij het fijnste vonden zijn niet erg spannend (basic zwart, grijs, bruin). De leukere kleurtjes hadden een stof die wij niet fijn vonden (kwam goedkoop plastic achtig over). Maar goed, er zijn denk ik weinig echt slechte wagens. Het blijft een persoonlijke keuze, dus gewoon lekker gaan hobbelen met dat ding in de winkel. En idd: bijna alle wagens kun je een adapter voor Maxi Cosi voor krijgen en Maxi Cosi's kun je overal kopen. @tipp: fijn dat je tevreden bent over de cursus! Ik zag er ook best tegenop, maar ik ben nu al erg blij dat ik er toch voor gekozen heb om iets te doen! Wij hebben trouwens de eerste sloopdag van de badkamer erop zitten. Bijna alles is eruit. Vandaag nog wat laatste dingen en dan kan ie beginnen met de wederopbouw Het was overigens maar goed dat we dit hebben aangepakt, want er zaten nogal wat rotte leidingen en afvoeren onder de meubelen... Niet erg professioneel gedaan indertijd. En nu maar eerst weer ff aan de bak.
Janny nog beterschap! Ukke lekker nieuws bij vk. en lekker makkelijk twee straten maar... hihi.. bij echo was goed gegaan baby is zeker groot haha... en de baby ligt hoofdligging dus donderdag heb ik afspraak bij gyncholoog afwachten. hoor ik meer van uitslag en bloeddruk en noem maar wat.. hihi.. ik was zo blij om onze baby weer te zien. en maar de baby is wel ff rustig af ent oe schoppen zag ik corien ik had wel harde buik maar de gyncholoog zegt komt door dat baby veel schoppen en zovoort en geen genoeg ruimte voor daarom krijg je harde buik voor. maar dan moet je wel inderdaad af en toe in de gaten houden dat doe ik ook sybje wat leuk dat je oppas van de beeb veel plezier
Kersjb succes met badkamer wanneer moet dan wel af hebben? want die moet toch af hebben voordat de baby komst he?
Nou, ik ga uit van totaal 3 weken...uitloopje naar 4, dus dat komt goed hoor Kan ik precies als mijn verlof begint, starten met de grote schoonmaak in mijn nesteldrang Ben wel erg benieuwd wat het kraambureau zegt van alle troep, hahaha. Ze zei dat het niets uitmaakte, maar het is echt een hele grote puinhoop! Er ligt ook beneden nog een tuinslang van de kraan naar buiten, zodat mijn ventje daar kan douchen, hihi. Fijn dat jouw echo helemaal goed was! Hoeveel controles krijg jij nu zo tegen het einde?