bijlezen is dus niet meer bij te houden hé ff twee daagjes niet online zijn en zo'n 20 pagina's ofzo Hier gaat alles goed vanmiddag moet ik naar de verloskundige... Wij hebben trouwens een mooie wandelwagen gekregen, een quinny! Van mijn man zijn tante die 2 weken gelden een kindje hebben gekregen Zij hebben een nieuwe wagen gekocht die beter in de auto past. Voor ons is dat nog niet zo van toepassing... wij hebben geen eigen auto, dus ikzelf zal het meeste met openbaar vervoer doen en wij hebben hier en busje staan waarin mijn man mag rijden als het nodig is daar past hij uitgeklapt zelfs in
@ Beatrice, ik heb ook al last gehad van harde buiken, een paar weken geleden en eergister. Ik lag te slapen op de bank en kreeg ineens een harde buik, was gelijk klaarwakker. Gelukkig bleef het er maar bij eentje. Ik ga ff de badkamer schoonmaken, tot straks.
volgens mij heb ik nog geen harde buiken gehad. Gister wel even een raar gevoel in mijn buik, maar dat was volgens mij meer omdat ik te snel opgestaan was (moest weer naar de wc na t slapen) en de baby er niet helemaal mee eens was.
Goeiemorgen. Naar m'n werk gesleept. Heb nu onwijze rugpijn van de bureaustoel grrrr. Ik ga maar eens een rondje lopen. @Ukkepuk, fijn dat alles goed was! @Beatrice, zo´n werkdag duurt zo lang. En ik moet nog tot 17.00. @Janny, beterschap! Da's niet fijn, zo verkouden
kersbj. geen idee hoeveel controle op einde. maar as donderdag heb ik gyncholoog dus daarna hoor ik wanneer ik weer terug komen dus. komt wel goed dus wordt vervolgd hihi. ja nesteldrang begint bij mij sinds gisteren erger worden ik blijf bezig bezig en nu nog haha... vanmiddag komt kraamzorg hier
Nee, ik ook niet dat ik weet. Alleen maar spierpijn onderin in het midden. Maar dat waren geen harde buiken volgens mij, want het was 3 dagen aan-een.
@Kersje, dank je voor je antwoord. Ik ben weer niet het type van de kleurtjes, hou het liever bij de basic (donkere) kleuren. Ik zal de checklist van jou onthouden. Succes met het verder slopen en het wederopbouwen. Als hij eenmaal klaar is, zal je ongelovelijk blij en trots zijn. Dat geeft zo'n lekker gevoel! @Jaki, fijn dat de echo helemaal goed was. Bedoel je met hoofdligging dat de baby met het hoofdje naar beneden ligt? Dat is wel gunstig in deze tijd. Spannend alvast weer voor donderdag, met de uitslagen. @Noatje, wat leuk dat jullie de kinderwagen hebben gekregen. Welke van Quinny heb je?
Ik ben best wel een beetje jaloers op de mensen die al verlof hebben... Werken sucks! Die harde buiken maken volgens mij niet veel uit. Het is vrij normaal zolang ze geen pijn doen. Ik twijfel ook nog wel een beetje of het een harde buik is of gewoon gespannen. Maar ja, hoe moet je het weten?
@janny: wij hebben nu ook een zwarte bak en een mokka kleurige wandelwagen inzet. Ik koop er wel een vrolijke parasol bij en zorg dat mijn dochter heel hard schaterlacht, dan is het opeens een hele vrolijke wagen hoor En ik ga straks supertrots zijn op mijn vent, absoluut! Hij heeft ook al zelf de wasbak gemaakt, gegoten van beton in een zelfgemaakte mal. Ziet er echt supergaaf uit! Heerlijk zo'n handige harry @beatrice: hoe lang moet jij nog tot je verlof dan? Heb je veel K-klussen? Bij mij is het echt zo fijn...ik heb een to do list met No-deadlines! Dat maakt het werken weer een stuk fijner hoor! Tis een soort bezigheids therapie (en psssst: jij zou thuis ook gillend gek worden denk ik, nog 2,5 maand )
Goede morgen @Jannie: wij hebben de musty 4 ride. Voordeel vonden wij dat je de buggy kunt omdraaien, dat hij licht is en stabiel. Gister heerlijk relaxed dagje. De warmte van de bubbelbaden en de sauna waren een weelde voor mijn heupen. En omdat het weer goed was was het ook niet erg dat ik niet zo vaak de sauna in ging als vroeger. Dadelijk weer naar de osteopaat. Hopelijk heb ik er deze keer minder last van dan vorige week. Ga even wat rommel opruimen. Er is 3 dagen niets gedaan in huis En ik ben bang dat ik er straks geen zin meer in heb. Tot straks. MarielleB
Wij hebben qua kleuren (kinderwagen) gekozen voor een donderbruine buitenkant en creme binnenkant. Daarbij de blauw gebloemde verzorgingstas. De buggy wordt ook bruin van buiten met de voetenzak ook blauw gebloemd. Voordeel van deze vonden wij ook dat je de stang kunt draaien en dus zowel je baby met het gezichtje naar je toe als van je af kunt duwen. Ook geeft Teutonia drie jaar garantie op alles. kleuren zie onderaan deze bijlage http://www.teutonia.de/fileadmin/download/teutonia_katalog_NL_2008.pdf 31 weken vandaag!
@Jaki, fijn dat de echo helemaal goed was. Bedoel je met hoofdligging dat de baby met het hoofdje naar beneden ligt? Dat is wel gunstig in deze tijd. Spannend alvast weer voor donderdag, met de uitslagen. ja de baby met het hoofdje naar benenden ligt. ja zeg het wel... haha... normaal is pas na 33 weken maar afwachten voor komende weken he hihi.. dank je wel
marielleb ff vraagje wat is osteopaat? (bloos) Kersbj wat lekker dan is wel lekker ff snel he hihi. daarnaast is natuurlijk lekker trots op je ventje..
@beatrice ik ben ook jaloers hoor....moet nog echt een paar weken doorzetten! (krijg pas de 17e oktober verlof) en werken Sucks inderdaad!
@jaki: een osteopaat is een soort fysiotherapeut, maar die verder heeft gestudeerd. Ze gaan iets verder dan gewone therapie. bij mij maakt hij de spieren die direct en indirect met mijn heupen/bekken vebonden zijn los. zo moet de druk minder worden en daardoor ook de pijn. groetjes MarielleB
@Jaki, de kleine man ligt hier ook al sinds week 25 met z'n koppie naar beneden. Volgens de gyn blijft dat ook wel zo. Hier geen harde buiken. Wel heeft de kleine heel vaak de hik. Wat een gulzigaardje.
Ik moet ook nog tot 17 oktober! Dan kunnen we samen aftellen. Ik heb heel stoer aangegeven dat ik tot 4 weken voor mijn datum door ga werken en dat ik dat zeker wel trek blablabla. Dat was nog in mijn periode dat ik nog interesse in andere dingen had haha. Maar ik tel nu gewoon vrolijk af. Nog 6 volle weken en 2 dagen deze week! Ik denk dat ik van die 2 extra weken na mijn bevalling extra geniet haha