Hihi tja, het flapt er tegenwoordig allemaal heel makkelijk uit sinds ik zwanger ben. Net trouwens een mailtje gestuurd naar mijn decaan ivm het kolven wat ik straks zal moeten. Ben benieuwd hoe de voorzieningen zijn, als ze er al uberhaubt zijn. (Zou je toch wel verwachten van een opleiding rechten ..? ) Tipp: Leuke kleuren voor de babykamer! Wij hebben volgens mij dezelfde kleur blauw
dank je... Het is de kleur 'bad' van Histor Ik neem toch aan dat er wel voorzieningen zullen zijn. Je zal toch niet de enige moeder zijn die studeert...
Haha dat had ik hier met alle 3 de kamers boven. De schilder riep me zelfs nog om te vragen of ik zeker wist dat het de goede kleuren waren haha.... Maar als het er op zit droogt het heel anders op he haha..
inderdaad, het droogt heel anders op. Daarom ben ik ook zo blij dat het eruit ziet zoals ik in mijn hoofd had
Jaki, dan heb je vast indalingsween gehad! Bij ons gingen we beneden de kozijnen schilderen 2 jaar geleden, moest bruin worden, werd oud roze Hebben het maar zo gelaten, is niet hele lelijk
haha dat snap ik als ik een hele dag niet geweest ben dan ben ik ook altijd erg lang bezig met terug lezen. moet je nagaan na mijn vakantie van 3 weken haha
Ik lees net op nu.nl dat ze in Brussel graag een europees standaard willen voor zwangerschapsverlof en dat deze op 18 weken komt te staan! Dit zou eventueel al op 1 oktober in gaan. Zouden wij dan ook langer krijgen? Dat zou wel echt beter zijn!
ja na de vaakntie was het zeker niet normaal meer ... hey effe een klus vraag ....het kamertje is behangen en de vloer is gelegd ....maar ik moet nog wel een stoel en een dekenkist schuren en verfen ....zouden jullie dat op dat kamertje doen ? kan het nergens anders in huis doen namelijk ....
Ik zit ook echt heeeel hard te duimen! Maar hoe kunnen we daar nou eens achter komen...Wachten tot 1 oktober denk ik.
Wow, dat klinkt wel erg aantrekkelijk Beatrice Maar het gaat om een overheidsinstantie...ben heeeeeel bang dat dat niet zo snel kan