November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik ga lekker slapen tot morgen!

knuffel

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @wendy1983 mooie buik!
    @ Schildje: fijn dat alles goed is.
    @ Lot: kan me voorstellen dat je ongerust was, fijn dat je snel terecht kon.
    @ Noatje: moeilijke keus idd, ik stond 4 weken geleden voor zelfde keus en dacht het met werken en thuis iets rustiger aan wel te redden. Totdat donderdag mijn bloeddruk veel te hoog werd en ik wel werd gedwongen om direct te stoppen met werken.
    Ik zou in jouw geval dus in elk geval wel echt iets aanpassen in je dagelijkse gang van zaken.

3. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Wat een hoop gezellig geklets zeg!

Ben weer terug uit Amerika, gistermiddag aangekomen na dus een hele nacht in het vliegtuig te hebben gemist! En gisteravond meteen alweer werken... Ben gelukkig niet halverwege in slaap gevallen!

Vanmorgen weer vroeg op en gewerkt en daarna thuis weer aan de slag, want ook hier gaat de verbouwing driftig door! Heb op het moment geen voorpui... Gelukkig wel afgedekt met grote houten planken, want het heeft hier nogal hard geregend! Grappig overigens dat er nog zoveel flink aan het klussen zijn!

Hier inmiddels ook de magische 30-weken grens overschreden, JOEHOEEEEE! :)

Nu bedtijd, ben moe...

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Whabbit: welkom terug! hebben jullie het leuk gehad?

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nee, ik ga morgen weer terug naar de winkel. Dan moet ik mijn definitieve beslissing nemen, want de tijd dringt toch wel een beetje. Ik vind het wel moeilijk hoor! Gelukkig heb ik wat aan al jullie tips gehad!

6. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Gezellig Whabbit, dat je er weer bent! Ohw, ben nog steeds jaloers op je... hihi. Vertel, vertel, hoe was het?
    En tja, dan ben je nu weer terug in de realiteit met verbouwing, werk en al. Is toch wel anders he? En nog gefeli met je 30 weken!

Meiden, ik ga ook naar bed! Morgen weer om 6.00 uur de wekker, dus eigenlijk ben ik al laat. Maar ja, computerspelletjes werken best verslavend. Kent iemand het gezelschapsspel Ticket2Ride? Die kan je ook online spelen en is zo leuk! Maar nu moet ik maar echt naar bed. Tot morgen!

7. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Oke,nog even heel snel dan voordat ik nu ECHT de computer uitzet en de verbouwplannen laat voor wat het is:

Het was heerlijk! Vliegen met buik buik ging prima, nergens last van gehad (hoewel ik op de terugweg ergens tussen Amerika en Londen wel mijn enkels verloren ben... Ze zijn vandaag samen met de koffer van mijn vriend door Schiphol nageleverd, dus ben weer in veilig bezit ervan! ;) ).
    De hele week lekker geluierd, eindelijk eens veel kunnen slapen. Ook ongegeneerd veel en lekker gegeten (mijn Italiaanse schoonmama kan d'r wat van in de keuken!).
    Ook de kinderwagen meegenomen naar Nederland, ben er helemaal blij mee! Als ik ertoe kom kan ik wel een fotootje in mijn album plaatsen. Maar nu even niet, want nu ga ik dus echt gestrekt!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jeetje whabbit ...heb echt respect voor je ...s'middags thuis komen en s'avonds al weer werken en dan de volgende ochtend ook weer....pppfffff en dan nog verbouwen ..jeetje zeg ....

@all : ik was al weer aan het spoken ...ik ga dus nu nog een keer proberen te slapen ....

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goede morgen meiden! Ik ben vandaag erg druk dus waarschijnlijk ben ik er einde van de middag pas weer.

Iederen een fijne dag!
    Knuffel van mij

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @wendy : fijne dag !

ik ga zo effe douchen en dan naar het zh naar de chirurg ben benieuwd maar ik verwacht er eerlijk gezged niet veel van

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Succes sybje!

12. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Goedemorgen!
    @Whabbit: welkom terug, ik hoop dat je het fijn gehad hebt! Jammer dat je dan weer direct aan het werk moet!
    @Noatje:meestal wordt geadviseerd het rond deze tijd echt rustiger aan te doen, maar als je je nog goed voelt en de baby ligt op schema, dan is dat volgens mij het belangrijkste.
    @Janny: ik vond de wagens allemaal zo verschrikkelijk duur! Ik heb zelf een Topmark Motion staan. Hij heeft geen verstelbare duwstang, maar voor de rest vind ik het een prima wagen..ik zal er veel mee wandelen, dus moet wel een beetje degelijke zijn..en dat is hij! Er is redelijk veel ruimte voor boodschappen onderin.
    @Tipp: voel je je al wat beter?

Ik kreeg gisteren te horen dat ik morgen een fotoshoot heb in
    -eerst Amersfoort
    - dan Amsterdam
    -daarna Gent!
    en dan via Antwerpen naar huis..
    Superleuk,maar ik hoop dat ik het vol houd! :confused:

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Weer een nieuwe dag. Helaas schiet het bij mij ook niet op met de keel -en oorpijn en verkoudheid. Iedere keer denk ik dat het beter gaat, maar komt het gewoon weer terug. Ligt aan de weersomslag, dat kunnen wij zwangeren al helemaal niet aan.

@janny: succes met de wagen uitzoeken vandaag. Gewoon een knoop doorhakken, zoals ik al zei: een echt slechte wagen is er bijna niet, dus gewoon al je practische overwegingen meenemen en ff vragen naar de levertijd ;)

@noaatje: ik zou dan nu proberen om vooral alle dingen naast je werk te laten voor wat het is en dus ook op je vrije dagen goed te rusten. Maar als je kleine achterloopt in groei denk ik dat dat niet genoeg is, zeker omdat jij een staande baan hebt (toch?), dus fysiek best veel bezig bent. Ik denk heel eerlijk gezegd dat je dat toch bijna niet kan volhouden tot 4 weken van tevoren. Maar goed, dat is puur een gevoel van afstand natuurlijk :)

@marbo: doe maar rustig aan, dat klinkt wel heel heftig! Ik mag hopen dat jij (nog) geen last hebt van je bekken? Anders is zoveel autorijden echt niet te doen namelijk...

@whabbit: welkom terug! Klinkt als een heerlijke vakantie. En jij ook succes met de verbouwing dan maar!

@g4b: tja, ik hoop eigenlijk dat wij binnen 4 weken klaar zijn, misschien al 3 weken. Mijn vriend gaat echt alles zelf doen en heeft veel vrij, dus kan lekker doorwerken, samen met zijn pa!

@tipp: succes met jouw klusjes ook! Wel lekker om daarmee bezig te zijn hoor. Ik kan helaas ff helemaal niets doen thuis, dat is best irritant.

Goed, ik ga weer ff wat uurtjes maken hier. Succes en fijne dag allemaal!

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen.

Ben al moe voordat de dag begonnen is. Is echt opmerkelijk. Beeb beweegt minder naar mijn gevoel als ik de hele dag werk.
    En als ik niks doe en thuis zit, dan voel ik hem echt heel goed.
    Raar eigenlijk.

15. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Dat is op zich niet zo raar, want van jouw bewegingen wordt die kleine in slaap gewiegd en als jij dus rustig doet en stil zit of ligt, wordt ie vaak ff wakker :)

Nog 8 dagen voor jou toch?

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nog 9 na vandaag...

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Whabbit leuk dat het zo heerlijk was en je lekker genoten heb, gelukkig zijn je enkels weer terug.

Janny succes met uitzoeken.

Marbo succes dat is een hele rit!

sybje succes in het ziekenhuis!

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

Chebu heeeeel herkenbaar! Ik wil ook al gelijk weer terug naar bed zodra ik 5 minuten uit bed ben. Verschrikkelijk gewoon! Ik denk trouwens dat het normaal is dat de kleine minder schopt als jij het druk hebt. Dat heb ik ook heel sterk. Je let er ook gewoon minder op...

Ik heb voor de rest weinig bijzonders. Ik heb alleen totaal geen zin meer in werken...

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden...

Nou ik heb beroerd geslapen... Ik had het koud en mijn neus zat dicht :( En ergens halverwege de nacht had ik de otrivin van mijn nachtkastje geslagen, dus die kon ik niet meer vinden :(

Dank je lot... ik ben er zelf ook erg blij mee... Ik blijf het gewoon een wonder vinden dat het exact zo is als ik in mijn hoofd had :oops:

Ik neem een staakdag vandaag. Lekker niks... Ik heb net een appeltaart gebakken, daar ga ik strakjes een stukje van eten, met een beker warme choco :D

20. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Jij bent dus ook gewoon toe aan de nieuwe Brussel-regel die ons straks 18 weken voorschrijft Beatrice :)

Waarom zit het je zo tegen? Allemaal stomme klussen of uberhaupt je bed uit komen?

Deel Deze Pagina