Oooohhhhh tipp, wat gemeen! Ikke wil ook appeltaaaaaaaaaaaaaaaart! Ik heb vannacht ook zitten stoeien met die neusspray trouwens... Probeer het trouwens niet teveel te gebruiken heb ik van de apotheek begrepen, dat schijnt toch niet zo tof te zijn voor je beeb. Ik gebruik het alleen 's nachts nu heel af en toe.
ik spray alleen voor het slapen gaan, en als ik tussendoor wakker wordt. Ik smeer wel vicks... En douche met eucalyptus douchegel... Ik kan wel proberen om de appeltaart door mijn draadlozekaart te duwen, maar of mijn laptop daar blij van wordt.... Ik heb het gevoel dat ik wel kan blijven slapen... Waar is mijn energie gebleven? Ik dacht dat ik het had... Dacht ik
I don't care about your laptop, ik wil die taaaaaaaaaaaaaaaart Wat irritant dat je gewoon helemaal geen energie meer hebt joh. Mss kun je vanmiddag nog ff lekker slapen en ben je vanavond een superenergieke zwangere
Het is niet zo zeer het werk wat me tegenstaat als wel de mensen hier. Ik heb gewoon geen goed gevoel over mijn verlof periode en hoe dat dadelijk met mijn klanten gaat. Ik verwen mijn klanten misschien wel heel erg maar wat andere hier doen is echt het tegenovergestelde. En als ik dan om 3 uur naar huis ga elke dag is dat naar mijn idee een teken voor je collega's om het werk van die 2 a 3 uurtje op te vangen en niet te laten liggen voor de volgende dag voor mij want dan heb ik er helemaal niets aan. Dat houdt in dat ik alleen maar meer stress heb op het moment dat ik op kantoor ben. Dat lijkt me ook weer niet de bedoeling... Ik word er gewoon gek van!
wat een nare situatie beatrice... Sterkte meid! Ik ga inderdaad na de lunch even slapen kersje... En dan gaat het vast beter... Gewoon een beetje een off-dagje vandaag denk ik... Ik heb trouwens een leuk recept op hyves geplaatst...
Oe Beatrice, ik weet precies hoe dat voelt. Ik heb exact hetzelfde hier. Zo kwam ik na mijn vakantie van 3 weken terug en werd ik om 9.30 uur gevraagd om een project met spoed op te pakken omdat er gewoon helemaal NIETS aan gedaan was. En toen kreeg ik nog te horen dat ik het niet goed overgedragen zou hebben, want ze hadden het niet begrepen...aaaaaaaaaaarggghhhhh! Ik heb wel 10x gevraagd of alles duidelijk was! En dat terwijl ik (en jij dus blijkbaar ook) altijd je best doet om een ander zijn/haar werk goed te doen als hij afwezig is en je daar dus ook echt verantwoordelijk voor voelt. Kun je je zorgen over je verlof niet met iemand bespreken? Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat jij straks in januari al gaat zitten tobben over wat voor puinhoop je aantreft. Hoe gaan ze jouw functie dan invullen in die periode? En voor nu: tja, dat is dus ook precies mijn punt geweest om hier mijn invulling van het werk helemaal los te laten. Ik werk nu gewoon achter de schermen voor iedereen een beetje mee, maar heb niks met deadlines te maken. Misschien kun jij daar zo langzaamaan ook naartoe werken? Dat jouw klanten gewoon bij een ander komen te liggen en dat jij op de achtergrond iedereen kunt begeleiden die vragen heeft en zo?
Goede morgen Die 18 weken verlof klinken wel goed, nog langer met de kleine thuis. Heerlijk. Gisteravond de laatste dingen opgehangen op de babykamer. Nu nog de verwarming een likje verf en dan nog de gordijnen. Het word steeds meer een echte kamer die al klaar is voor de kleine. Die mag wel nog een paar weken blijven zitten. Zo tussen 9 en 15 november zou perfect zijn. Op 8 nov hebben we feest omdat oma dan 95 word en op 16 nov vertrekt mijn jongste schoonzusje voor 4 maanden naar zuid-afrika voor stage. Het zou leuk zijn voor haar als ze de baby nog in het echt kon zien. En dat ik gewoon nog naar het feest kan. [-o< . Of heb ik nu te veel eisen groetjes MarielleB
hey meiden .... ik ben er weer..... de galstenen moeten er uit ....alleen niet tijdens de zwangerschap ......dus zodra ik hersteld ben van de bevalling moet ik me melden en gaan de galstenen er uit ..... baal er echt van .... kom nu thuis en er schieten honderduizend vragen door mijn hoofd .... ik kan dus waarschijnlijk geen bv geven want al de medicijnen en zo in mijn lichaam is niet goed voor de beeb ..... en ik weet niet eens hoe lang ik in het zh moet liggen .....ben je net bevallen word je dadelijk gelijk een paar dagen van je kindje gescheiden ....papa is wel thuis maar toch zou toch bang zijn dat hij het kindje niet hoort bijv ...... en ik vraag me af of ik mijn tijd van de zwangerschapsverlof wel terug krijg ....daar ga ik zo eerst mijn baas maar eens voor bellen ...
Dat zou heerlijk zijn als dat kan maar ik zou niet weten wie het van me over kan nemen nu! In mijn verlof wordt mijn werk overgenomen door 3 verschillende mensen hier en in die mensen heb ik in principe wel vertrouwen maar dat mag ook wel aangezien het de directeuren van een andere vestiging zijn... Maar dan nog merk ik gewoon dat iedereen het normaal vind om een klant pas na een dag antwoord te geven en dat kan gewoon niet in deze branche. Wat jij omschrijft wat er na je vakantie is gebeurd zou hier precies zo kunnen gebeuren! Ongelofelijk.... Ik heb het ook weleens meegemaakt en je bloed gaat dan echt koken. Als ze nu die paar uurtjes al niet opvangen hoe moet dat dan over een paar weekjes? adem in adem uit....
he jakkes sybje... Mag je kindje niet bij je blijven in het zh? Knuffel... Niet teveel zorgen maken hoor (ik heb makkelijk praten...), maar probeer toch nu nog gewoon te genieten hoor... Knuffel! Beatrice, ontspan ... Je zegt het zelf al... adem in, adem uit.... Het komt vast wel goed op de een of andere manier... En inderdaad, is er niet iemand waar je met je zorgen heen kan... Er mee blijven lopen maakt het er niet beter op... Sterkte meis!
Goedemorgen iedereen, ik heb vannacht gelukkig wat beter kunnen geslapen hihi maar wel ben net wakker haha.. heb wel hard nodig hoor. @Wabbit, welkom terug wat lben je lekker ruk bezig. denk wel ff aan je zelf en baby he. dat is ook belangrijk he komt wel goed. @marbo, wat leuk dat je morgen fotoshoot en lekker ook druk verschillende plaatsen lekker afleiding weg. @chebu als ik bezig ben voel ik de beeb ook niet als ik rustig zit maakt graag druk (is wakker) @tipp lekker appeltaart, stuur maar eentje naar mij haha. ben benieuwd recept op hyves. @Sybje wat erg en balen dat moet zo gebeuren maar dan he bjij ook minder last van als galsteen eruit is dan moet je ff wat informeren met je baas of zovoort en ik hop het lukt is. en ik weet dat niet leuk is. maar je vent neemt zeker elke dag beeb mee dan heb jij ook afleiding
@sybje: jeetje, dat is inderdaad wel ff balen joh. Maar moet je voor galstenen ook 's nachts opgenomen worden? En al is het 1 nachtje, dat komt toch wel goed joh! Jouw ventje is echt wel alert op jullie beebje hoor als jij er niet bent. Ze worden meestal niet wakker omdat ze weten dat jij wel wakker wordt, maar dat zal hem echt niet gebeuren als jij er een nachtje niet bent. En schrijf je vragen even op en zodra je een mooie lijst hebt, kun je vast nog wel een keertje langs gaan om alles door te nemen. @beatrice: ik zou sowieso maar alvast ff aan de bel trekken dat jouw verlof na deze week al over 4 weken gaat beginnen wettelijk gezien (of wil je geen slapende honden wakker maken?), dus dat je langzaam wel zult moeten gaan overdragen en dan kun je misschien ook aan die 3 directeuren (waarvan ik er eentje ken volgens mij, maar dat terzijde ) aangeven dat je nu al niet fijn werkt, omdat je eigenlijk alsnog je fulltime baan in een parttime indeling moet proppen.
@Tipp - neus dicht dat ken ik. Ik ben al vanaf zondag verkouden. Ja, Rick heeft mij aangestoken. Nu heb ik helemaal geen energie meer over. Wel lekker bezig met Rick zijn nieuwe kamer. Vanmorgen heb de rand op het behang geplakt en als alles mee zit dan kan hij dit weekend naar boven verhuizen. Als het af is zal ik eens foto's maken om te laten zien. Aha ik zie dat ik Rick zo moet ophalen van de peuterspeelzaal. Nog even gauw een foto van mijn buik en vanmiddag even op de comp. zetten.
Goedemorgen, deze luie student is ook weer wakker. Heb trouwens een heerlijk rooster, vandaag weer lekker vrij en morgen maar een paar uurtjes. Whabbit: Welcome back! Ook voor je enkels! Tipp: Als je toch bezig bent met die appeltaart te sturen, stuur je dan ook een stukje deze kant op? Sybje: Oh vreselijk meid dat je straks na de bevalling direct een operatie krijgt. Ik zou me alleen geen zorgen maken over je man/vriend hoor, die zorgt vast goed voor zn kleintje als mama in het ziekenhuis ligt. Maar je zou kunnen vragen of de kleine bij jou mag zijn in het ziekenhuis? Ego bericht: Ik zit een beetje in een dipje door gedoe met mijn mailadres. Ben er gisteren achter gekomen dat iemand waarschijnlijk mijn wachtwoord veranderd heeft en ik kan nu dus niet meer inloggen. Ik snap niet welk belang iemand hierbij heeft en ik zou ook niet weten wie zo'n 'hekel' aan mij heeft? Heb nou niet echt vijanden ofzo hihi. Ben dus veel belangrijke mailtjes kwijt en contacten maar het ergste vind ik dat mijn mailbox vol zit met prive mailtjes. Bijvoorbeeld over mijn zwangerschap en mailtjes met vriendinnen over vanalles. Baal echt als een stekker, heb er deze nacht zelfs moeilijk van kunnen slapen.
@ Sybje: he bah wat vervelend! Volgens mij schuift je zwangerschapsverlof niet door. Je bent namelijk volgens de wet ziek, maar de wet vergoed deze ziekte ivm zwangerschapsverlof. Je kunt niet 2x ziek zijn.
klein wonder. op je werk bedoel je? of thuis? als thuis is dan hacker.. op de werk dan moet je ff melden en vragen aan anderen je collega hoe zit helemaal of zo..
Goedemorgen, Bah wat heb ik slecht geslapen vannacht, ben wel 6x mn bed uitgeweest om te plassen. En dan gaat om 6 uur ook nog de wekker want vriendlief moet gewoon werken, dus gelijk klaarwakker. Vanmiddag komt mn zus met mn nichtje langs.... Gezellie, die zie ik niet iedere week. Heb de babykamer maar even opgeruimt, ze zal vast wel willen gluiren en vriendlief had een zooitje gemaakt. @ Sybje, vevelend dat je gelijk in je "kraamtijd"geholpen moet worden en dat je je kleintje niet bij je mag houden. @ Beatrice, nog even doorzetten, zou wel even achter je verlof aangaan, aangezien iedereen hetzelfde zegt. adem in adem uit.... @ Tipp, IK WIL OOK EEN STUKJE TAART ! @ MarielleB, we gaan voor je duimen dat de kleine tussen tussen 9 en 15 november komt, zou idd leuk zijn als je schoonzusje de baby nog zou kunnen zien voordat ze weggaat.
ja zeg... zo hou ik geen taart over Ik zal eens kijken... kleinwonder wat een stomme actie van iemand zeg.. Kun je het wachtwoord niet weer zelf veranderen? (iets van een knop wachtwoord vergeten ofzo)