Zo! Ik heb mijn deel gepakt, de rest is voor jullie dames. Thnx Tipp, hij is fijn! Jaki: Nee, gewoon thuis op mijn prive mail. En over wachtwoord vergeten etc, waarschijnlijk heeft hotmail dat veranderd want je kunt nu geen geheime vraag meer beantwoorden. Als je nu je wachtwoord kwijt bent sturen ze een mailtje naar je mailadres (waarvan je dus je wachtwoord kwijt bent! ) en daar staat in hoe je je wachtwoord kunt herstellen. Nou daar heb je dus weinig aan. Grr. Heb ze wel een mail gestuurd en alles uitgelegd dus is nu nog even afwachten.
lekker handig... kun je bij het resetten geen ander emailadres opgeven waar ze de link heen moeten sturen?
Nee, al geprobeerd. Je hebt 2 optie's: De eerste is het laten sturen naar je mailadres De tweede naar een alternatief mailadres. Wanneer ik echter voor het alternatieve mailadres kies dan ontvang ik op mijn andere mailadres (Ik weet zeker dat ik die als alternatief heb opgegeven) helemaal niets.
@kleinwonder : jeetje wat een gedoe zeg ....dat iemand dat doet zeg ...zo vaag ..... @all : mmhh ik heb zelf even zoiets van als ik er geen last van heb .....dan kan ik het misschien ook nog wel even uitstellen ....wil namelijk wel ontzetend graag een paar weken borstvoeding proberen te geven .....en dat zal niet echt lukken als je onder het mes moet ... dus dat gaik volgende keer even aan de gyn vragen ....
@ Tip: bedankt voor de appeltaart......heeeeerlijk! @ kleinwonder: wat vreselijk k*t dat iemand zoiets flikt....zou daar ook mega de balen van hebben.
Ja ik baal er ook écht van. Gister zitten huilen als een klein kind haha. De hormonen spelen ook lekker mee, kan dit nu echt niet hebben. Mn vriend zag er de ramp niet van in, maar voor mij is dit echt een gigantische inbreuk op mijn privacy. En ik snap écht niet waarom iemand zoiets zou doen, wat heeft diegene nou aan mijn mail?
hey iedereen, het is een lange tijd geleden dat ik hier nog geweest ben maar hopelijk verandert dit snel weer. Badkamer verbouwingen zijn bijna af en dan beginnen we aan de babykamer. Moeten ook wat verbouwen daar. Ik maar me wel zorgen want heb helemaal nog niets kunnen doen behalve wat spulletjes kopen. Hopelijk komt beebje niet te vroeg. Heb wel al de wieg en beebje mag de eerste maanden bij ons op de slaapkamer slapen. Heb inmiddels een hele dikke buik. Ik draag alles naar voren. 't Zit behoorlijk in de weg. Mensen denken dat ik binnenkort al moet bevallen pff... Hopelijk gaat het goed met iedereen. Er wordt hier wel heeel veeel gekletst. Denk niet dat ik het ooit zal kunnen inhalen om bij te lezen Liefs, Anneke
wel stom dat zomaar een vreemde je wachtwoord kan veranderen... Ik kan me je reactie helemaal voorstellen... Agossie... er wordt hier net een kat mauwend wakker uit een droom, kijkt verdwaasd om zich heen, staat op, nestelt zich tegen mijn been en slaapt weer verder...
aaaaaah, wat lief! Sinds ik zwanger ben kan ik om dit soort dingen dus gewoon lekker huilen. Zo lief!
Ik ben nog steeds aan het in en uit ademen! Ik denk dat ik maar even iets leuks ga kopen ofzo... @Kersje...laat me raden... je kent Henk?
Oooooooo ik heb thuis nog 2 pakken appeltaartmix uit NL staan. Dat ga ik gelijk de 16e september doen. Eerste verlofdag vieren met appeltaart. Kan niet meer wachten!
leuk chebu, krijg ik een appeltaart van je voor mijn verjaardag? Er stonden net ook even tranen in mijn ogen hoor kleinwonder. Zo lief... Ik kan ook uren naar mijn slapende beestjes kijken op het moment. Er straalt dan ineens zo'n rust vanaf... Heerlijk
aahh wat lief zeg .... mijn guusje ligt ook lekker op zijn stoeltje te slapen ...kan er ook urne naar kijken ....ben zo blij dat hjij weer wat vaker binnen is ....hij is sinds een paar weken steeds meer eg ,...vind dat echt niet leuk .....daar word ik nou emo van
hihihi chebu... fijn dat je je beebje weer voelt... Ja sybje... volgens mij zijn we allemaal erg emo bij tijden... En of het nou de horrormonen zijn, of slaapgebrek... Ik weet het niet... Aaaarch... Ik moet de keuze maken uit 2 ziekenhuizen, en ik heb bij allebei over een paar weken een infoaovnd... Ik dacht dat ik wel een idee had welke het zou worden, zit ik net op de sites te kijken... Twijfel ik weer... Bij de een kom je, als je na de bevalling nog even moet blijven in een kraamsuite waar je partner bij je mag blijven slapen (staat een extra bed), bij de ander mag je partner maar van 10:00-21:00 bij je zijn... De eerste heeft ook meer verschillende manieren om te bevallen beschikbaar (bad, baarkruk, bed, noem maar op), maar geeft bij stuitligging voorrkeur aan stuibevalling boven keizersnee... De 2e heeft alleen een bed of een baarkruk... maar ja... ik heb ook verhalen over falen van de eerste gehoord, en veel goeie verhalen over de 2e... kortom... aaaaarch....