tja, ik weet niet... Ik vind het toch ook wel fijn als mijn man bij me mag blijven... Zucht... ik vrees dat ik gewoon de infoavonden af zal moeten wachten en dan een keuze maken. Op mijn gevoel afgaan denk ik...
@kleinwonder: zou het mss nog kunnen zijn dat jij het verkeerde wachtwoord gebruikt (door al die zwangerschapshormonen...?). Ik doe ook echt de vreeeeeeeeeeemdste dingen! @beatrice: yup, kan bijna niet anders door de link met Carat en Yvonne Wel een tijd geleden hoor, maar we hadden het altijd erg gezellig, ik werkte ook voor hem bij Carat (af en toe wat RTV cijfers uitdraaien). Maar Frans ken ik ook, alleen hij mij waarschijnlijk niet (meer). @chebu: fijn dat ie weer wakker is! @anneke: welkom terug dan maar @tipp: zag er heel aardig uit die appeltaart, maar ik zie nu gewoon een leeg blik staan...heb ik hem weer gemist....snikkkkkkkkkk
Klinkt me hee lbekend in de oren. Ik mag mijn eigne dagen indelen, maar ook daar wordt ik niet vrolijk van. Want de hoeveelheid werk blijft hetzelfde omdat het nog niet wordt overgenomen en ik heb zo veeeeel rug pijn!
Nee helaas niet. Zat ik ook al aan te denken maar dit is al uitgesloten. Mijn msn messenger meldt mij namelijk automatisch aan en daar staat het wachtwoord dus altijd al ingevuld. Ook deze wordt niet meer geaccepteerd. Tipp: Ik zou inderdaad gewoon even de info avonden afwachten. Mijn voorkeur zou denk ik wel uitgaan naar de eerste aangezien deze meerdere manieren om te bevallen beschikbaar heeft. Het feit dat zij bij stuitligging voorkeur geven aan een stuitbevalling zou er voor mijn gevoel niet zo toe doen. De kans dat je kindje in stuit ligt is zo klein, en als dat wel het geval is kun je daar altijd nog een goed gesprek over hebben. Jou voorkeur doet er dan namelijk ook echt wel toe hoor! Mijn grootste prioriteit zou het 'bevallen' zijn en ik zou het inderdaad ook fijn vinden dat mijn vriend bij mij zou kunnen blijven. Heb net trouwens een mailtje van mijn studiebegeleider ontvangen. Er zijn 2 verschillende kolfruimtes aanwezig op de locatie waar ik studeer, met koelkast en veel privacy. Wow, ik kan dus zelfs kiezen waar ik ga zitten!
Hahaha, inderdaad. Ik moest ook wel lachen om het mailtje. Het was echt zo'n "wat is onze onderwijsinstelling toch geweldig" mail haha.
zo van je studeert hier al, maar we gaan toch nog even reclame maken! Hee meiden, ik wil vanavond kippenboutjes eten, maar ik heb geen flauw idee wat ik er voor leuks mee zal doen. Ik kan ze natuurlijk 'gewoon' braden, maar daar heb ik niet zo'n zin in...
@Kersje Het kon ook bijna niet anders! Henk is wel een super aardige vent maar je kan je ook voorstellen dat zij niet echt een idee bij een zwangerschap hebben...tussen ons gezegd... Nu heb ik met hem niet zo super veel te maken en hij gaat ook niet veel van me overnemen maar de andere wel. Met hem heb ik alleen de gezellige gesprekken zullen we maar zeggen. @Tipp Ik denk ook dat ik voor de eerste zou gaan. Al zou ik ook willen weten wat het beleid voor verdoving bij beide is. Niet dat ik dat zeker zou doen maar het idee zou me wel geruststellen denk ik. @Wendy Het lijkt wel of alle bedrijven hetzelfde zijn...grrrr
wat ik van de eerste weet is dat die 3 verschillende pijnbestrijdingsmethoden hebben, waaronder 1 in experimentele fase... De ander heeft alleen de 2 standaard verdovingsmethoden... Volgens mij... Nou ja, ik wacht de infoavonden maar even af...
Haha, inderdaad. Wij eten trouwens ook kippenboutjes vandaag. Ik ga ze denk ik wel gewoon braden maar als hier nog dames zou met betere ideeen dan lees ik ook even mee..
maar op zich heb wel een lekker recept, maar ik twijfel nog of ik daar zin in heb: vel van de boutjes afhalen, eitje loskloppen, in een braadslee of grote ovenschaal boter smelten. Boutjes door (gekruid, met peper/zout) bloem halen, dan door ei, dan door paneermeer. Dan in de braadslee of ovenschaal en dan 45 min in de oven (ong. 200 graden). Ouderwets maar wel lekker...
Klinkt lekker. Ik kan totaal niet koken en heb het eigenlijk ook nog nooit echt gedaan dus laat ik maar even geen tips gaan geven
Ik heb trek in citroencake..... Van het weekend zo´n heerlijke cake gekocht. En vandaag vergeten mee te nemen naart werk.