November 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Zonnebeertje, Feb 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Gerdien: dat was schrikken....sterkte!

Ik ben ook weer voor controle geweest, bloeddruk was stuk beter en urine schoon. Toch vertrouwd ze het nog niet helemaal en moet ik morgen weer bloedprikken, die waardes wil ze vergelijken met die van vrijdag en aan het begin van mijn zwangerschap.

Blijf tot de bevalling onder verscherpte controle en ze controleren nu elke keer mijn urine op eiwit.
    Dinsdag al weer de volgende controle.

Met de baby ging alles goed, ligt al met het hoofdje naar beneden.

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Sybje; het zit je ook allemaal niet mee he meis, nog even volhouden!!

Gerdien: dat was schrikken!! hopen dat de rust je goed doet!!

Schildje: mooi buikje!!

Ik ben ook weer bij de vk geweest, uk ligt nog in stuit. Met 36 weken kijken ze weer, dan krijg ik een echo als hij nog in stuit ligt. wil geen draaipoging doen mocht het nodig zijn, ga dan wel naar acupunctuur, die heeft daar wel wat voor, is hij bekend mee, veel mensen worden doorgestuurd naar hem.

verder was alles goed!

Kleinwonder; goed geregeld du op school!

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Hier ook een EGO bericht:
    Ik zit hier met een méga huilbui... zister gemeld is ons kleintje zoals gister verteld is ons kindje te klein en ik maak me daar best zorgen om....
    Nu moet ik het rustig aan doen en heb ik op het werk een mega stressdag gehad... zere benen (ja gek met 7 uur lopen)... zit er finaal doorheen...
    smst me vriend dat hij pannekoeken aan het eten is, kom ik thuis staat er een bordje rijst in de magnetron... terwijl ik net zo zin in pannekoeken had maar die had de rest opgegeten.... nu gaat me vriend weg vanavond... en morgenavond slaapt hij misschien voor het eerst sinds ons huwelijk niet thuis en zie daar zo tegen op...... bah stomme hormonen

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ach jee Noa, misschien beter om te stoppen met werken?
    Lastig he die hormonen, heb er ook vaak last van.
    Kun je geen vriednin bellen die je gezelschap komt houden, lekker een meidenfilm kijken of zo, werkt bij mij goed :D

5. MarielleB

MarielleB Bekend lid

Sep 7, 2006
    641
    0
    0
    hoi

Sybje : je hebt alle recht om te klagen, nog even en dan kun je je kleintje vast houden en weet je waar je het voor vol gehouden hebt.

Wendy: tuurlijk doe ik het rustig aan. anders kan ik niet meer gaan zwemmen en dat gaat toch echt voor. de verwarming wacht wel.

Hier is alles nog steeds goed.Ben nog steeds verbaasd dat ik al zoveel gedaan heb en nog vrij weinig pijn heb. Is zo fijn na weken van pijn.
    Ga nu lekker voor de tv zitten en dan nog lekker even in bad.
    tot morgen.

groetjes MarielleB

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Nee meeste de vriendin die ik had heeft me lasten vallen toen ik een andere vriend had en zwanger werd en mijn schoonzusje is net verhuist naar voorthuizen :(

Komt wel leuke film op RTL 8 "Mamma at 16" waargebeurd verhaal over een tienermoeder dus pak lekker een doos tisseus en ga maar lekker ff doorjanken denk ik ;)

Helemaal stoppen met werken is denk ik geen optie...iedereen vind al dat ik me zo aanstel... pfff

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Nou meiden helaas ben ik snel uitgsproken heb veel last van mijn rug ik kan niet lang achter de laptop helaas...:( Ga nu dus maar even rusten zodat ik morgen weer van de partij ben!

Fijne avond lieverds en tot morgen

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel noatje

Ik doe ook even mee met egoberichtjes:

Ik had barstende honger, alleen vreemd genoeg geen trek in eten. Heb ik eten voor mijn neus, eindelijk (vandaag beetje weinig gegeten :oops: ), eet ik 2 happen, val ik flauw. Nu heeft mijn man me met laptop in bed geparkeerd :( Ik voel me echt beroerd nu :(

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Volgens mij moeten we deze week allemaal maar snel wissen! Iedereen heeft flinke klachten...Echt klote!

@Tipp je moet toch echt wat eten hoor. Al is het maar een bakje vla ofzo. Je hebt als je flauwvalt misschien wel suiker te kort. Probeer anders iets van siroop te drinken!

@Noa Je stelt je niet aan en laat iedereen lekker de $%&%$# krijgen. Je kind is nu het enige belangrijk de rest is bijzaak op verre afstand. En maak je niet te druk om de groei. Misschien heeft jouw kleintje gewoon een latere groeispurt. Gewoon direct halve dagen gaan werken en elke middag in bed liggen. Dat doen er veel hier en het werkt!

Ik moest nu naar de cursus maar helaas stond ik voor een dichte deur. De begeleidster had een ziek kind. Daar kunnen we alleen maar begrip voor hebben natuurlijk...

Nu maar een avondje tv kijken. Ook lekker!

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dit is inderdaad een week die een fast forward verdient...Rotweek :(

Ik ga zo wel een kopje thee met suiker proberen te drinken. Ben behoorlijk misselijk en kind is erg druk...

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ach meiden, wat zijn we ook een stel stumperds bij elkaar he?

Gerdien, Noatje, Wendy en Tipp, rustig aan doen he? Er komt inderdaad een mooie film (die Noatje net noemde) op RTL8. Ga maar lekker in bed of op de bank kijken!

En wij zijn weer terug en hebben een kinderwagen besteld. Ik had echt gedacht met de Maxi-Cosi Mura 3 of Quinny Speedi thuis te komen, maar het liep een beetje anders.
    De verkoper heeft bijna anderhalf uur ons info verteld over de verschillende wagens. M'n man en ik hadden uiteindelijk gekozen voor de Quinny. De verkoper had de bon ingevuld en had net de 'nette' bon klaar geschreven. Waren we dus bijna 2 uur verder omdat ik er niet goed uit kwam. Zie ik ineens, vlak voor vertrek, een Mutsy staan. Supermooi model, supermooie kleur, rijdt lekker, kortom, DE WAGEN. Hij voldeed aan al mijn eisen. Dus moest de verkoper weer opnieuw de lange bon invullen... hihi. Beetje schamend, maar achteraf heb ik geen spijt dat ik veranderd ben van keuze.
    Het is de Mutsy 4Rider Lightweight Next Team Brown. Kinderwagen en Buggy. Daarnaast hebben we de Mutsy Safe2Go autostoel erbij besteld.
    Verder heb ik alle assecoires van mijn man cadeau gekregen. Lief he? Dus de kinderwagen en auto-stoel van mijn schoonmoeder en de rest van mijn man. Ach, wat word ik toch verwend.
    Oja, de levertijd is 2 weken, dus dat valt nog wel mee. Ben ik toch nog op tijd.

Allemaal een fijne avond! Morgen ben ik overdag sowieso niet op het forum, want moet de hele dag werken. Misschien tot morgenavond, anders tot vrijdagmiddag. Doei doei!

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    fijn meis, dat je een mooie wagen gevonden hebt! :D

13. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

bedankt voor jullie lieve reacties dat doet me goed .....ben al redelijk bijgekomen ....morgenochtend gaat de eerste spuit er in ...komt vast goed ...als ik geluk heb duurt het maar 11 weken ......

@noa : ooh jee doe stomme hormonntjes ook ...ik kruip ook lekker achter de film van rtl 8 ........

@tipp : he jeetje toch ....viel je niet flauw door zuurstof tekort ? als je neus dicht zit en je eet ...kun je dat zomaar hebben....
    je moet effe iets lekkers pittigs eten .....dan gaat je neus lekker open .....

14. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : mutsy is ook een superwagen hoor ...heb je de bruine nieuwe model ? plaatje misschien ? hihi

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    geen idee waardoor het kwam. Vond het wel eng. Ik durf nu ook niet meer alleen naar de wc... Ik blijf maar even heel stil liggen, want ik heb echt het idee dat ik alles er weer uit gooi... :(

16. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp : zeg houd jij alles even goed in de gaten .....ha misschien ?

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Als je niet alleen durft moet je dat ook gewoon niet doen. Laat je maar lekker verwennen!

Ik ga maar geen huilfilm kijken. Ik kijk wel naar gillend naar huis hihi

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik beloof jullie dat ik goed voor me zal laten zorgen...

ik kijk ncis

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik weet niet hoe je hier een plaatje moet plaatsen. Kan je vertellen hoe ik hier een plaatje plak? Want als ik op een site op de rechtermuisknop druk en dan op kopieren, blijft op deze pagina de optie plakken grijs. Dat wil dus niet.

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe

Share This Page