ik doe altijd via : http://load.imageshack.us/ foto uploaden en dan resize image aanklikken en op 320x240 zetten en dan upload..... en dan even wachten tot hij geupload is en dan de eerste link ( even naar beneden scrollen) na het plaatje in het midden kopieren ..... en anders in je album zetten ?
@Noatje, AANSTELLEN? Je bent verdurie 28 weken zwanger. Degene die zeggen dat je je aanstelt zijn zelf niet goed wijs. Meid, ik zou echt wel veel minder gaan werken. Denk aan je baby en laat de anderen maar l*llen. @Gerdien, jeetje, schrikken. Hopelijk alles goed nu! @Janny, mooie wagen hoor! @tipp, rustig aan! @Sybje, sterkte met die spuiten. Klinkt niet lekker. Hier alles prima. Ben moe maar vrolijk. Beeb is de hele avond al hyperactief. Ik ga lekker douchen en dan slapen. Morgen weer naar cursus!
nou ja, hij heeft een eigen zaak, en werkt regelmatig thuis... Maar hij zit ook vaak bij klanten. Maar daar kan ie over het algemeen wel snel weg als er iets met mij is...
Sybje, gerdien en tipp, noatje (en natuurlijk ook alle ander dames) Heel veel sterkte en denk aan je eigen lichaam, dat is nu heel belangrijk. Sybje, heb je al eerder gespoten voor je suiker of is dit de eerste keer? Chebu hoe gaat het nu met de darmen, zijn ze al wat rustiger? Janny mooie kinderwagen Hier is alles rustig, slik weer antibiotica maar ik raak er al aan gewend. Dinsdag moet ik terug op controle en heb ik gelukkig mijn eigen gyn weer.
Dankjullie wel voor al jullie reacties... Ik ga lekker slapen en me bedenken of ik morgen ga werken (moet van 13.30-21.00)
Goeiemorgen meiden! Ben een half uur voor de wekker uit m'n bed gerold door het hoesten. En jakkie, wat is het donker en guur buiten. Bedankt voor de reacties op de kinderwagen. Allemaal een goede dag toegewenst, hopelijk zonder kwaaltjes.
goedemorgen meiden ! ik ga zo effe douchen en reis dan naar het zh af ...voor het spuiten .... gelukkig hbe ik morgen een echo dat is al weer meer dan 8 weken geleden ....ben zo benieuwd hoe het kindje het doet .... wil echt niet een clowntje het reuzekind ......
Nou meiden, ik ben nog zieker dan gisteren Een keel als schuurpapier, ik heb het stervenskoud (beetje verhoging), snipverkouden Mijn man blijft thuis en heeft me onder een dekbed op de bank geparkeerd... Dus helaas janny... die dag zonder kwalen gaat voor mij niet op Hoe is het verder met iedereen?
Hier gaat het ook goed, heb de knoop doorgehakt en de VK gebeld over wat de meer rust nou concreet moest inhouden: ik heb dus het advies gekregen 50% te gaan werken en dus ga ik dan met 6 weken op verlof... ben blij eindelijk van de twijfel af... (ben zooooo slecht in zelf die knoop doorhakken) Ga nu lekker in de uren die ik vrij ben op bed liggen, dvd kijken, lezen e.d. dan kan onze kleine lekker groeien... @Tipp: Beterschap! en blijf genoeg eten & drinken hé
fijn naoatje dat de knoop is doorgehakt... Ik ga mijn best doen om in ieder geval genoeg te drinken, voor zover slikken wil lukken
die heb ik gelukkig nog in de vriezer Valt me altijd weer tegen hoe futloos en moe je je dan voelt. En dat terwijl ik nog van alles moet doen in huis
ik word streng bewaakt Pfff inmiddels is de firma oorpijn ook gearriveerd... Weet iemand of koorts kwaad kan tijdens je zwangerschap? Niet dat ik nu koorst heb, maar vroeg het me even onzeker af...