Ik dacht dat het niet zo veel kwaad kon maar vind op google steeds dit terug: Hoge koorts is een bedreiging voor de zwangerschap. Vooral na de 32e week kan hoge koorts weeën veroorzaken. Bij hoge koorts is het dus zaak een koortsverlagend middel te gebruiken. Verder moet de oorzaak van de hoge koorts worden gevonden. Raadpleeg je huisarts als je hoge koorts hebt (een temperatuur van 38,5 graden Celsius is geen hoge koorts).
nou, ik zit nog niet in de 32e week en ik zit zeker voorlopig niet boven de 38,5... Dan ga ik me lekker geen zorgen maken
Goedemorgen meiden! @janny: uiteraard vind ik dat je de beste keuze hebt gemaakt Gefeliciteerd hoor, fijn he, dat je je daar zo goed over kan voelen @tipp: ik ben vorige week voor keel en oorontsteking bij de HA geweest en je mag voor die dingen zelf niets anders nemen dan paracetamol en een klein beetje neusspray. Ik zat er donderdags en had die nacht wat verhoging gehad. Als de koorts na het weekend zou aanhouden moest ik terugkomen, dus bij langdurige koorts zal het voor die kleine wat minder goed worden neem ik aan. Blijf jij maar lekker in bed vandaag, waarschijnlijk voel je je morgen al ietsje beter, maar hou er rekening mee dat het wel ff blijft aanhouden/zeuren. Ik loop er ook nog mee. @noa: fijn dat je VK die knoop heeft doorgehakt dan. Op zich doen ze het altijd wel goed vind ik, door niet altijd direct zo'n concreet advies te geven maar het algemeen te houden, zodat je er zelf ook goed over nadenkt en naar je lichaam leert te luisteren, maar als je zo onzeker bent in je keuze dan heeft ze er goed aan gedaan. Succes met het aangeven op je werk, hopelijk werkt je baas een beetje mee. @sybje: succes meis in het zhuis, komt vast goed! En morgen weer een echo, dat is altijd leuk natuurlijk Zo, ik ga ff naar de VK voor mijn 3-wekelijkse check-up. Hopelijk nog een echo (als het apparaat in de buurt is), want dat is denk ik wel zo'n beetje de laatste kans. Die kleintjes worden nu langzaamaan te groot toch om een goede echo te maken? Tot laterrrrrrrrr!
goedemorgen, tipp doe maar rustig he... probeer wat meer eten wat jij zin heb. en veel drinken wel goed dat jij probeert lekker ff rustig aan op de bed liggen. ik ga straks naar gyncholoog. jullie kletsen lekker veel afgelopen gisteravond haha.. Janny wat super kinderwagen heb jij hoor hihi.. geniet ervan tot later jullie horen nog wel van mij !
Ik heb geen idee wat kindlief uitspookt, maar ik voel golfbewegingen diagonaal door mijn buik... Wel een grappig gevoel... hahahahaha
Conny fijn dat het rustig is bij je, de antibiotica doet hopelijk goed zijn werk en dan dinsdag afwachten! Kersje hopelijk nog even de kleine bewonderen bij de vk. tipp lekker in de bank blijven en je laten verwennen je dingen in huis lopen niet weg(helaas) dus die moet je maar verschuiven naar wanneer je je weer top voelt. Noa goed dat je de vk heb gebeld en de knoop heb doorgehakt, doe maar rustig aan. Hier zijn de eerste 2 muren behangen, helemaal leuk maandag zit het behang erop dus laat ze maar mailen dat de meubeltjes binnen zijn heb er helemaal zin in dat deze komen.
Aaahh meid wat fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt! Ik begrijp het precies. Ik kan ook niet meer en ga ook met 34 weken mt verlof en ben nu al flink aan het afbouwen en mijn werk aan het overdragen. Ik doe zo min mogelijk ik kn niet meer!
@ Kersje succes bij de VK en ik duim dat je een echo krijgt. @ Jaki succes bij de Gyn. @ Lot Lekker bezig hoor! Ben benieuwd...ga je straks ok foto's plaatsen ? @ Tipp lekker uit zieken meid en je niet te druk maken
Wendy als het behang erop zit plaats ik vast wat foto's, altijd leuk toch. Je bent dus al een beetje aan het afbouwen, verstandig toch.
Goeiemorgen. Ik ben zo verschrikkelijk moe. Zo slecht geslapen. Zit hier echt als een zombie. Nog 2,5 dagen en dan een dag rust. Nou, wat een feest. @Tipp, beterschap. @Noa, goed zo. Rustig aan doen! @Conny, de ontsteking zit er nog steeds. Verlies elke dag wel bloed, maar qua ijzer zit het gelukkig goed dus maak me er niet teveel zorgen meer over. Heb nu 2 x per dag zetpillen. Vieze dingen. Dames, slaapze, werkse, uitrustse etc
Rustig aan gaat helaas niet echt lukken de komende dagen. Pas met verlof denk ik. Krijg ook nog visite volgende week. Ach ja, daarna kan ik heeeeel veel slapen.
Goedmorgen, Ik heb net gebeld met de thuiszorg, ze komen morgen of overmorgen de bedverhogers brengen, luxe hoef ze niet eens zelf te halen. Wij hebben een heel laag bed en vriendlief ligt telkens in een deuk als ik mn bed uitmoet, hij vond het verstandiger om nu al het bed omhoog te doen. ben benieuwd. Verder gaat hier alles zijn gangetje, ben aan het rommelen in huis.
Sjow, ben ikkes weer, live vanaf het werk VK vond dat mijn verkoudheid/grieperigheid/keelpijn/oorpijn toch te lang duurt nu, dus ze heeft me een kuurtje gegeven. Mijn bloeddruk was ook te hoog, dus daarmee heb ik een extra check up volgende week verdient (tja, als je het zo zegt klinkt het een stuk minder erg ) En ook nog ff een echo gehad! Ukkie is echter al bezig met indalen, dus het koppie kreeg ze er al niet meer op. Bovenbeentje wel nog even gemeten en die loopt een weekje voor op schema. Kortom: met ons meissie zit alles goed @chebu: rustig aan meid, kun je dat bezoek niet afzeggen volgende week? Of is het bezoek uit NL of zo? Ik moet zeggen dat ik echt geen sociale dingen inplan op de dagen dat ik werk, want dat trek ik gewoon ff niet. @lot: wij willen fotoooooooooooo's zien ja @wendy: goed dat je ook echt concreet aan het afbouwen bent idd! Ik ben ook erg blij dat ik de keuze heb gemaakt om mijn eigen functie ff niet in te vullen en daarnaast maar 50% te werken, dat geeft al zoveeeeeel rust joh! (alhoewel mijn bloeddruk nu dan weer anders zegt, maar dat wijten we dan maar aan het griepje, hihi) @tipp: gezellig he, zo'n rondzoekende uk! Ik geniet er echt van, alleen schrik ik soms echt, vooral als ik gewoon achter mijn bureau zit of tijdens de lunch. Kijkt iedereen me echt aan...hahaha! @jaki: hoe is het met jou meid? @ukkepuk: voel je je ook al wat beter nu je helemaal rust hebt en thuis zit? Of voelt het nog wat onwennig? Kan ik me ook wel voorstellen hoor! Die bedverhogers is idd zo'n slecht idee nog niet! Ga ik ook meteen ff achteraan!