@ Kersje, Voel me wel iets beter, bloedruk is omhoog gegaan dus dat is een goed teken, veel rust houden. Moet er nog wel aan wennen om thuis te zijn, wil zoveel dingen doen, maar kan maar zo weinig. Ff lekker de stad in om te winkelen kan ik niet, ben na 15 minuten al helemaal uitgeput. Ben daarom lekker thuis aan het rommelen. Ik ben blij als die verhogers onder het bed staan, dit is echt geen doen. En je verkoudheid nog niet over.
Ah, nee is een vriendin uit Nederland die op vrijdag, zaterdag en zondag komt. En ze neemt gelijk wat spulletjes mee hihi. Ik ben toch niet zo mobiel meer, dus we doen het rustig aan. Foto's kijken, bijpraten etc. @kersje, jij ook lekker aant werk LOL. Leuk he zo'n echo. En hoge bloeddruk? Toch geen verdere klachten?
@kersje : wel fijn dat je een kuurtje heb gehad van de vk ...hopelijk is het snel over ....wel jammer van je bloeddruk ...hopelijk is hij volgende week goed .... @jaki : succes bij de gyn @lot : ben benieuwd naar je kamertje ! @ tipp : mhhh een lekker haaivinnesoepje ? is goed voor je keeltje lekker slijmerig en zout hihi ...klinkt vies maar je knapt er wel van op .... @all :nou de eerste spuit zit er in ...vanavond mag ik weer ...had er totaal geen problemen met het spuiten ....ging lekker vlot .......en het doet niet zeer ...absoluut niet ..... vanmiddag moet ik weer naar het zh bellen .........ben benieuwd hoe mijn waardes zijn als ik zo prik ...ben behoorlijk moe ...dat is niet altijd een goed teken ....nou ja zie het wel .... kreeg trouwens een tas vol mee van de apotheek ...voelde me net een bejaarde hihi .......
mmhh hier gaat ie om 12 of 13 uur open .....gelijk je mannetje sturen hoor ...en anders vanavond ...lekker iets pittigs bestellen ...
Kersje een extra controle is wel goed, hopelijk is je bloeddruk dan wat lager. Sybje gelukkig viel het spuiten mee en hopelijk zijn je waardes hierdoor beter. Chebu 8 dagen dus het aftellen is begonnen.... Als volgende week het behang erop zit zal ik proberen een foto te plaatsen
Goedemorgen allemaal, Heb niet alles gelezen maar iedereen sterkte. LAs iets over deze week wissen, nou doe maar! graag zelfs! Gisteren me de hele dag stoer gehouden en gevoel gehad of t allemaal zo voorbij was (duurde alleen zo lang allemaal in t zh) En nu vandaag een grote huilbui dag..pff. Contact gehad met t werk en die wilden dat ik naar de arbo ging. Dus volgende week dinsdag maar weer richting arbo. Kijken of ie t nu wel snapt. Vrees van niet....straks de kraamzorg hier op bezoek. Geen idee wat me te wachten staat. En t is hier een zoooooitje omdat we al bezig zijn met de verhuizing (van oktober) voor te bereiden. Dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren.... Vandaag wel weer een nieuwe mijlpaal. 30 WEKEN! (sorry voor t echo berichtje, maar ben te huilerig om alles van iedereen te lezen..sorry,sorry , sorry)
Gerdien het is ook wel even schrikken zo'n dag als gister. Doe maar rustig aan en huilen kan ook opluchten. De kraamzorg kijkt wel door de zooi heen hoor het kan niet netjes blijven als je gaat verhuizen.
Hoi Ik ben er weer, @Lot, wat lekker toch, lijkt me logisch dat je er zin in heb! @Chebu, wat vervelend doe maar ook lekker rustig aan! 8) @Ukke,Lkekker dat je niet hoeft zelf halen en lekker dat wordt thuis gebracht! dan hopenlijk slaap jij goed als de bed hoog wordt! @ten eerste is balen dat je lang verkouden ben! belangrijk dat je meissie goed gaat. ja bezig indalen en mijne ook haha en fijn alles goed gegaan! met mij gaat het goed wel af etn oe slecht slapen maar als ik moe ben slaal ik even en lief van je mij vraagt. @Tipp, Haaienvinnensoep vind ik echt vreselijk vies haha ik houd niet zo van vissen! maar wel alleen van kibbelig en vissticks meer niet @Gerdien Kraamzorg had ik afgelopen dinsdag en ze wil alleen weten of ik b of fb wil geven. hoeveel huisdieren heb ik en hoe en wat en noem maar at. dat is niet zo erg. alleen intake gesprek en zij wil alleen weten wie jij ben en persoonlijk haha.. Je hoeft echt niet sorry te zeggen hoor iedereen mag wat ego bericht achter laten dat is normaal van de gekke hormonen van ons allemaal huilbui heb ik ook wel eens hoor. (dat is is normaal) bij gyncholoog was goed gegaan en bloeddruk was goed, baby ligt nog steeds hoofddligging. ik kreeg brief verwijzen voor fysiotherapie want ik heb last van kont steken (ik moest zelf lachen) zo irriant gevoel en bekkeninfectie. dus bij fysiotherapie ga ik laten doen en over twee weken weer moet ik terug komen omdat ze mij in de gaten houden wil. vanwege vorige jaar na wat er gebeurt vandaar. over twee weken weer echo en gyncholoog maar bloeduitslag was helemaal goed gegaan en de hart van onze baby is helemaal goed 145 8) daar ben ik blij mee. dus ff vraagje wie doet ff tijdelijk overnemen van jootje? lijstje bedoel ik. verder was alles goed gegaan belangrijk! hihi...
@ jaki fijn dat alles goed was! @ Gerdien *knuffel* en huilen lucht op had ik gister ook @ dames die 50% in ziektewet zitten, weten jullie wat de regels zijn? mag je dan die uren niet de straat op behlve voor het nodige ofzo?
volgens mij mag je wel gewoon naar buiten hoor... Maar dat weet ik niet zeker... Ik ben geen ervaringsdeskundige
@tipp: het duurt bij mij nu zo'n anderhalve week. @chebu: ok, dan mag die vriendin van je wel komen van mij, fijn he Het is alleen de hoge bloeddruk en niet heel extreem, maar hij was tot nu toe gewoon erg stabiel, dus ff een extra checkje. Ze gaat ervanuit dat het met mijn grieperigheid te maken heeft. @uk: lastig om ff een modus te vinden om je lekker in te voelen he? Maar dat komt vanzelf en straks heb je zo'n heerlijke relaxtheid over je heen. Rommel lekker aan en geniet nog ff van die paar weekjes! Dat geldt voor iedereen trouwens! Ondanks alle klachten en kwaaltjes ook gewoon lekker blijven genieten, het is toch maar een unieke ervaring dat zwanger zijn (vind ik dan...) @sybje: fijn dat de prik meeviel. Benieuwd wat je zometeen voor meting hebt, hopelijk valt die ook mee nu! @gerdien: die arbo-arts heeft niets te zeggen, maar gewoonweg te accepteren en daarmee je werk ook. Doe het rustig aan iig, denk aan jezelf en de beeb. Tis niet niks wat je gisteren hebt meegemaakt! @jaki: fijn dat het best goed met je gaat! En ook de controle bij de gyn weer goed geweest. Lekker dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Zal je een iets gerust gevoel geven hopelijk! En ikke hou de lijst bij idd...wat kan ik toevoegen? @noa: nou, niet de straat op lijkt me wat overdreven, maar het is niet de bedoeling dat je dan gaat doen wat je eigenlijk op je werk ook zou kunnen doen. Als ik uit mijn werk kom, ga ik meteen ff plat om tot rust te komen, dan kom ik anderhalf uur later weer bij kennis en ga ik rustig aan wat boodschappen doen en zo is mijn 'werkdag' weer gevuld en kan ik rustig van de avond genieten. Wat ik al zei: ik zorg ook dat ik verder geen of erg weinig sociale verplichtingen heb. Je kunt per slot van rekening niet voor niets niet meer 100% werken. Ben 1x naar de bouwmarkt geweest 's middags, maar dat was ook geen goed plan, dat is gewoon al teveel naast die 4 uur werken.
@Gerdien, huilen mag. Dat lucht op. Is haaievinnensoep van echte haaievinnen? Ik dacht gewoon uit een pakje.
noatje; ik doe gewoon wat ik wil hoor, winkelen (niet te lang) en naar vriendinnen. Dat je niet kunt werken betekend niet dat je niks meer kunt. Het werk is gewoon teveel omdat je (ik dan) niet rustig aan kunt doen. Gerdien; dikke knuffel! Sybje; gelukkig viel het spuiten mee! Jaki, gelukkig was alles goed met je baby, lekker extra controles! ben je nu extra bang deze weken? Waardoor was het ook weer misgegaan vorig jaar?
haaienvinnensoep is (in ned.) van kip. Vroeger wel van echte haaienvinnen. Die werden dan gevangen, vinnen eraf gesneden en teruggegooid. Dan verdronken de haaien...