@Kleinwonder, zag ik jou nu ook op de november2008 hyves? hihi Ok, ik ga naar cursus. Ik krijg vandaag van dat papier om te testen of je afscheiding of vruchtwater verliest. Ben benieuwd.
Heey, dat kan wel kloppen ja! Papier om te testen of je afscheiding/vruchtwater verliest? Heb je het vermoeden dat je vruchtwater verliest dan? Spannend in ieder geval, hopen maar dat het afscheiding is! [-o<
Goeiemiddag allemaal! Ben weer terug van de hele dag werken! Onze school wordt verbouwd. Nu is er gisteren en vandaag tegenover mijn lokaal een muur uitgebroken. Eerst gleuven zagen, daarna bikken. Allereerst een ontiegelijk lawaai, waarbij mijn oren echt zeer gingen doen. Daarnaast een grijze walm stof die de hele dag in de gang hangt en vervolgens mijn klaslokaal intrekt. De kinderen worden er ontzettend druk van, die vinden het allemaal reuzespannend. Het is echt een chaos in mijn klas deze 2 dagen. Ik voel me niet prettig in dat lawaai en die stof. Kan ik daar iets van zeggen? Geen idee met wat voor oplossing ze dan moeten komen. Aan de andere kant zijn ze nu eerst klaar met breken. Ben benieuwd wat hun volgende stap is. @Tipp, hoe voel je je nu? Is de verhoging al weer iets gezakt? @Noatje, inderdaad fijn dat je vk voor je heeft besloten wat je nu moet gaan doen. Weet je in elk geval waar je aan toe bent. Rust is echt rust he? Geniet ervan meis! @Uk, goed dat je over die bedverhogers begint. Daar moet ik ook nog achteraan! Hoe regel je dat? Via de thuiszorg? En is het gratis als je er lid van bent? @Kersje, leuk dat je toch een extra echo kreeg. Die verhoogde bloeddruk kan inderdaad van het griepvirus komen. Ben je er ook verkouden bij? @Sybje, ik ben heel blij dat het spuiten je mee viel vandaag. Hopelijk worden je waardes snel beter. Je hebt het verdiend! @Jaki, fijn dat het met de baby zo goed gaat. Je moet wel aan jezelf denken he? Je bent altijd erg positief ingesteld, en dat sleept jou er ook doorheen. Maar zorg goed voor jezelf! @Gerdien, dikke knuffel voor jou. Niet leuk he, zulke dagen?! @Maxje, jakki, wat een gore mannen kunnen er rondlopen op deze aardbol! Bescherm je kleintje er maar voor! Druk zijn oortjes maar dicht. @Kleinwonder, jammer dat de studie en je lichamelijke conditie in combinatie zo tegenvalt. Kan je geen regeling treffen? Een luxe-bureau ofzo? Haha. En een vervelende hond heb je hoor!
@kleinwonder: lekker zwangere actie @marielle: 2e hands: http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1 of nieuw: http://shop4fans.nl/article.asp?article ... oh_Gordijn Lang leve gooooooooogle! http://www.google.nl/search?hl=nl&q=win ... eken&meta=
wat vervelend werken kersje... Hadden ze niet in de vakantie kunnen verbouwen ofzo Ach de verhoging stijgt en daalt en stijgt en daalt... Vermoeiend...
Hallo, aangenaam kennis met je te maken. Ik ben Janny, haha. Alhoewel ik kersjes wel lekker vind! Sorry, ik doe flauw. Ze zijn vorig schooljaar al begonnen met verbouwen. In de bouwvak heeft het stil gelegen. Het is een groot project. Onze school wordt anderhalf keer zo groot nu. Al met al duurt de hele verbouwing een jaar. Als ik terug ben van verlof, is de school helemaal klaar. Niet fijn dat je je nog steeds niet zo lekker voelt. Gelukkig heb je een goede verpleger om je heen. Lig je wel lekker met je dekbedje op de bank? Ga maar lekker tv kijken ofzo... of computerspelletjes...
Hihi, tipp heeft erg last van de verhoging en zo Mijn verkoudheid en keel/oorpijn duurt nu al anderhalve week overigens, dat vroeg je geloof ik vanmiddag nog...? Let dus ff op dat je koorts niet te lang aanhoudt en geef het na het weekend ff aan bij je VK/HA als het aanblijft. @janny: grappig, mijn moeder kwam met precies hetzelfde verhaal van de week, maar ik denk idd niet dat je daar veel aan kunt doen, ff doorbijten zeggen ze dan...ook zo'n leuke dooddoener
Daar loop ik, lekker zwanger met mijn hondje langs een restaurantje hier in de straat. Een van de serveersters loopt naar buiten en zegt: "Dat gaat hard zeg met jou buik, hoever ben je" Dus ik antwoord "28 weken" "Weet je dan wel zeker dat het er 1 is, zijn het geen 2?" STOMME TRUT!!! :c: Dat wilde ik zeggen, maar deed het niet.. "Haha nee hoor, het is er echt eentje *lip bijtend.. grrr..*
@ Janny Jansen, ik heb gewoon gebeld naar Internos, dat is een thuiszorg hier in dordrecht, en gewoon gezegt dat ik bedverhogers moest hebben vanwegen mn zwangerschap. Heb helemaal niets gehoord over kosten en op de internet site staat ook gratis uitleen., dus denk wel dat er geen kosten aan zitten. Ben net met mn ventje de stad in geweest om een nieuwe telefoon voor hem te kopen.... pff was versleten toen ik thuis kwam. Heb wel weer een leuk babypakje gekocht... kon het niet laten
kleine wonder haha dat kan je wel zeggen ukkepuk ach dat mag wel ff lekker wat kopen voor je baby. dat heb ik ook wel eens he hihi
hihihihi, als het de hormonen niet zijn kan ik altijd de verhoging nog de schuld geven Ik zal het in de gaten houden kersje...
hey meiden ! @gerdien ; aah gos ja natuurlijk ben je dan verdrietig ...hopelijk zit je snel in rustiger vaarwater .....dikke knuff .... @tipp : voel je je al beter ? @all : waarde na 1e spuit was goed ....maar tussen de middag hoef ik ( nog niet ) te spuiten ...en toen zat ik weer te hoog .....morgen volgt er overleg met de internist ...en moet ik waarschijnlijk 3 keer op een dag spuiten ...maar dat maakt niet uit spuiten bevalt goed .....voel me zlefs iets beter over de dag gezien ....valt me alleen wel op dat ik nu na het spuiten zware schouders bovenrug krijg (gevoel) en rode wangetjes ...dus dat ga ik even navragen morgen of dat klopt ..... mrogen een druk daagje ....eerst naar de dietiste ....dan de groeiecho en de tandarts ...lekker druk dus ... ben vanmiddag naar de babydump geweest en de babymax in veenendaal ....was wel leuk , mijn schoonloeder is mee geweest ..... heb een badje gekocht van bebejou...een heel set zeg maar met alles er bij zoals waskussen (had ik al) , luieremmer , eehhm pompjes van zwitsal ...doekjes zaten er ook bij ....een slang voor afvoer van water ,....en zo'n mega grote emmer waar je je baby in kan soppen .....geen tummy tub iets anders ...
nee helaas sybje... Fijn dat het spuiten niet tegenviel... Zo'n badje wil ik ook, maar ik vind het toch best prijzig...
mmhh het setje koste 99 euro ...en de houder 37 euro maar je hebt ook nog een houder van 32 euro ...heb de hoogste genomen ...scheelde nu al aanzienlijk met de babydump ...