November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Die set heb ik ook gekocht van bebe jou! Daar zat alles gelijk in. Mag ook wel voor 100 euro maar oke ;)

@Uk moeten we bij internos zijn? Ik dacht Opmaat. Geen idee waarom maar dat was een eerste idee...

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb inderdaad ook nog een houder van 37 erbij gekocht. Ik heb juist de lage versie gekocht omdat ik zelf iniminie ben...

3. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik heb contact opgenomen met internos, misschien kan het ook wel bij opmaat hoor.
    Ze worden maandag gebracht, eindelijk hoef ik niet meer te stunten om mn bed uit te komen

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ken het bed probleem. Als het aan de kust zou zijn, zou greenpeace me terug rollen in zee haha.

Ik ga volgende week maar eens bellen...

5. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    Dat hoor ik dagelijks zowat :x Ze denken allemaal dat ik al bijna moet bevallen... als ik nog 1x hoor op mijn werk of zo, dat ik erg dik ben voor 28 weken, en dat het bij hun of bij hun vrouw nauwelijks zichtbaar was, ga ik gillen
    :)
    Standaard antwoord van mij is dat elke vrouw, elke zwangerschap en elk lichaam anders is....

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik zou inmiddels geantwoord hebben. Nee het zijn er minstens 3... 3 reuzen! en vervolgens doorlopen. Waar bemoeit iedereen zich mee? :mad:

7. Niet meer actief

Oh ik ben dus niet de enige die ditsoort rotopmerkingen krijgt. Grr!

Ben er trouwens net achtergekomen dat er met mijn mailadres (waar ik het wachtwoord ineens niet meer van kon gebruiken) gefraudeerd is op ebay!
    Ik had hier een account puur om rond te snuffelen op ebay, deed er nooit aankopen mee ofzo maar nu heeft iemand die dus gekraakt! Allemaal biedingen op dure camera's twv €1000 en ze zijn dus ook bevestigd met mijn mailadres.
    Ook 2 mailtjes van ebay dat mijn account gesloten is wegens fraude vermoedens, maar zit toch wel even in een dip. :(

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kleinwonder : jeetje zeg wat een aso's ....ik he een speciale email voor dit soort dingen voor reclame en zo en ebya en mp ...

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jeetje kleinwonder... Wat een kinderachtig gedoe... Knufff

10. Niet meer actief

Ja, ik schrok me rot toen ik al die mailtjes zag. Gelukkig valt het volgens mij mee, ebay heeft het optijd ontdekt. En na even gegoogled te hebben blijkt het vaker door te komen. De daders zijn vaak 'chinese hackers' :D Baal wel van het feit dat ik zojuist toevallig Chinees gegeten heb :evil: , gemene chinezen!
    Ik verwijder mn mailaccount straks maar, heb nu toch al een nieuwe aangemaakt.

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik krijg steeds aanvragen in mijn msn om volslagen vreemden toe te voegen... Ik blokkeer ze en accepteer ze dus absoluut niet... :(

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder, nee dat papier krijgen we op de cursus gewoon uit voorzorg. Kun je altijd meenemen en testen als je het niet zeker weet.
    Lekker dan van die hackers. Daarom zit ik ook niet op ebay. Vertrouw het voor geen meter. Hoor wel meer rare verhalen.

@Wendy, kekke smiley!

Ik ga zo douchen en slapen. Ik slaap tegenwoordig tussen 21.30 en 22.00. Dan ben ik 's morgens weer een beetje fit. Dus...
    weltrusten!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chebu : weltrusten ....
    @kleinwonder ...hopelijk ben je er nu van af ....

@all : ik bespeur hier net een verstopte neus ,.......als het hier maar bij blijft ...mijn schoonloeder is het weekend ziek geweest ...dus waarschijnlijk heeft ze mij besmet ...

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh sybje ik hoop dat je niet mijn virus krijgt :( Knufff

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    zou het dan toch besmettelijk zijn via de pc ......?

voel mijn ogen ook snotterig dichtzakken ...jakkes .....wil niet .....komt goed ...mrogen heb ik er nog geen tijd voor ....hihi

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meteen thee en paracetamol!...

17. Niet meer actief

Oh verdorie, die besmettelijke schoonloeders ook altijd. Hoop maar dat het niet echt door gaat zetten, is zo vervelend.

@Chebu :Wel handig dat je die papiertjes krijgt! Ik verlies soms ook zoveel afscheiding dat ik denk van.. Hmm!

En inderdaad, wat ik nu allemaal lees over ebay is niet echt positief. Het blijkt echt een hok vol criminelen. Komt misschien ook omdat het wereldwijd is etc, ik blijf voortaan lekker 'veilig' op marktplaats.

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb een keer gehad dat op mp iemand mijn verkoop zat te saboteren en mij via de mail bedreigde. 1 mailtje naar marktplaats en het was over... Heel netjes opgelost...

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Sybje: Fijn dat het spuiten je goed af gaat en dat de waardes oke zijn. En ja, die verstopte neus is vast die virus waar wij ook mee rond lopen! Ojee, dat wordt nog wat! Beterschap ermee!

@Uk: Dank je. Ik zal binnenkort ook even een telefoontje plegen naar Icare. Moet die verhogers toch hebben voor de kraamzorg.

@Kleinwonder: Bah, wat een vreselijke en kinderachtige mensen die zoiets doen. Gelukkig vertrouwde Ebay het al niet.

Heb net weer sinds 2 maanden gezwommen trouwens. Was lekker, maar had het wel een beetje koud. En als ik het koud heb / krijg, gaan mijn tepels altijd zo'n pijn doen! Hebben jullie dat ook extra, met kou?

20. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    hahah nou hier nog eentje hoor, maar ben net een walrus !

Ik ga slapen, ben doodop, tot morgen

Deel Deze Pagina