@ klein wonder, bij mij vinden ze me buik te klein, en dan vragen of ik wel zeker weet of alles wel goed zit... nu al helemaal niet leuk nu ik weet dat ons ventje een groeiachterstand heeft Vandaag gesprek op me werk gehad, en ik kan pas vanaf maandag 50% gaan werken... sjonge ik durf dan weer niet zo op me strepen te gaan staan dat ik wel nu al 50% wil gaan werken... maarjah nog maar 2 fulltime daagjes.... ben er vandaag wel weer lekker doorheen en bijna een jankbui op t werk gehad was vandaag ook niks aan bijna lege winkel dus heb me de hele dag verveeld
wie heeft ook zijkanten van buik voelt als naald steken? ikke al hele avond pff doet wel zeer hoor maar als ie schopt dan voel geen pijn maar zijkanten schopt wel ook maar wel als naald steken pff doet zeer. pff wie kent ook?
Nou meiden ik heb weer heerlijk gezwommen vanavond het was ook nog eens gezellig. Maar ben nu echt helemaal gebroken. Morgen ochtend moet ik naar klanten en morgen middag werk ik thuis en dan ben ik er dus weer! Slaap lekker meiden en tot morgen! xxxx
Het liefst kant en klaar, maarik kan nergens de goede maten vinden. Dus gewoon stof is ook goed. groetjes MarielleB
Alles bijgelezen, geen puf om overal op te reageren! Ben vanmorgen naar de vlos geweest voor controle en het halen van een anti-D prik (of hoe het heten mag) ivm mijn negatieve rhesusfactor. Alles was goed, bloeddruk 100/55 dus weer mooi laag, beeb ligt nog steeds met hoofdje naar beneden (houden zo!). Voor wie zich zorgen maakt over die prik: dat is werkelijk nergens voor nodig! De injectie is al niet al te vervelend en ik heb ook de rest van de dag geen last van mijn derriere gehad! Ga nu even mijn laatste dingetjes regelen en pakken want morgen eind van de dag vertrek ik voor nog een weekje vakantie naar Italie (ben tenslotte al een hele week NIET op vakantie na mijn trip naar Amerika...).Voelt wel decadent hoor! Lees misschien morgen nog even bij, anders: tot over een week maar weer!
Wat hebben we veel gezwommen vanavond! Jaki, nee, ik ken dat gevoel niet. Sorry, kan je niet helpen. Maar lijkt me wel pijnlijk als het voelt als naaldensteken. Whabbit, heb je je koffers wel uitgepakt dan? Haha. Veel plezier en geniet er van! Ik ga ook naar bed, weer veel te laat. Hopelijk lukt het slapen een beetje beter als de vorige nacht. Lig al op 2 dikke kussens met mijn hoofd, maar het piepen, brommen en hoesten wordt er niet minder om.
Goedemoruguhhhh! Hier nog steeds een grote snot-ophoping overal en nergens in mijn hoofd. Vandaag is mijn vent ook weer een dagje aan het werk, dus ik ga vanavond lekker bij mijn mams eten. Vanmiddag pas naar het werk, ik wordt weer ff bij de receptie geparkeerd ivm zieken. Ach, is ook wel ff leuk voor de afwisseling Gisteravond tweede cursusavond gehad. Eerst weer wat gezellig bijpraten en relaxed informatie tot ons nemen over het vrouwelijk lichaam tijdens zwangerschap (best interessant!) en daarna nog een uurtje oefeningen. De lage buikpomp, die schijnt heel belangrijk te zijn bij je voorweeën die zo lang duren en ik was er goed in. Ik ben alleen heel vlug weer van mijn matje opgestaan, want dat was helemaal niets, zeker niet met een kop vol snot. Ja, tot nu toe zijn we allebei erg blij dat we voor die cursus hebben gekozen. Het is ook gewoon heel fijn dat mijn ventje straks in ieder geval weet wat voor technieken ik zou kunnen proberen, zodat ie me daarin kan stimuleren. @kleinwonder: nee hoor, je bent echt niet de enige, ik hoor het ook dagelijks over die dikke buik, en ook al echt weken...ze schrikken zich rot als je roept 'nee hoor, half november pas'. En ebay is juist best wel veilig hoor. Met al het paypal gedoe en het feit dat ze er dus zo bovenop zitten. Maar de NL ebay is niet interessant, dan moet je gewoon op MP blijven. Alleen mijn vriend gebruikt ebay veel voor motor-onderdelen uit Duitsland, Engeland of Amerika. Je kunt daar ook zien of een verkoper betrouwbaar is of niet. Wij hebben ooit eens een zending niet ontvangen, terwijl we het adres goed hebben doorgegeven en met bemiddeling van paypal hebben we het geld gewoon weer allemaal terug gekregen. @tipp: hoe is jouw snotkop vandaag? Kun jij wel goed verzorgd worden of zit ie nog die server troubles op te lossen? @sybje: succes met je drukke dag vandaag! En vergeet je lijstje met vragen niet, anders vergeet je weer de helft @noa: ik zou het dan gewoon effe proberen nog die 2 dagen en als het niet gaat, ga je gewoon weg...net zo makkelijk! Deden ze niet moeilijk over dat je nu 50% wilt werken? @marielle: je kunt toch overal gordijnen op maat laten maken als het net niet de juiste maat is? En nogmaals: gewoon op google intikken, dan krijg je duizenden hits. @jaki: nee, daar heb ik ook geen last van eerlijk gezegd...lijkt me wel pijnlijk ja. @whabbit: nou, fijne vakantie dan maar weer. Denk dat we je straks niet meer herkennen hoor Zo, dat was weer een heel verhaal. Die typecursus die ik indertijd heb gehad doet het soms gewoon TE goed. Sorry hoor
ze zouden eens moeilijk moeten doen het gaat om de gezondheid van mijn babytje hoor! en inderdaad als het niet goed gaat dan ga ik gewoon lekker naar huis
Goeiemorgen. Heb net mijn shiftplan voor volgende week gekregen. Gemaakt door de hoogste baas. Erg relaxed. Alhoewel ik officieel nog 35 uur werk hoef ik volgende week maar 30 uur te werken. Kijk, daar word ik nu vrolijk van!
Mijn moeder heeft gisteren het thermobadje van Woezel en Pip bij Babydump gehaald. Luxe hoor. En ook een standaard en Zwitsal. Kende Woezel en Pip helegaar niet maar ze zijn erg leuk (dat krijg je ervan als je in het buitenland woont..)
@noa: mooi zo, goed te horen dat je voor jezelf opkomt @chebu: wowie! Eindelijk eens iets positiefs over je werk! Wat heerlijk dat je zo je werkzame periode voor je verlof kunt afsluiten, fijn hoor! Woezel en Pip zijn heel cool inderdaad, van Guusje Nederhorst, die zullen ze niet kennen in Duitsland nee (misschien een idee om straks op te zetten ) Ik heb een muziektrekpop van Pip, echt heel lief! Die leg ik elke avond op mijn buik voor het slapen gaan, hopelijk herkent ze straks het deuntje en wordt ze er rustig van.
Goedemorgen allemaal Het is weer vrijdag! Heeeeerlijk. Ik kom net van de vk vandaan en alles was weer helemaal goed. Mijn bloeddruk was 120/60 en mijn hb 8.4. Hartje ging goed tekeer dus dat was allemaal weer leuk. Ik heb ook een prik voor mijn resus gehad. Ik kreeg hem niet in mijn bil maar been. De prik stelde eigenlijk niets voor maar ik heb nu wel een lucille werner been. Ook heb ik het heeeeel erg warm en ik ben een beetje misselijk. Maar dat kan erbij horen. Vandaag blijf ik dus lekker een dagje thuis om ook een beetje te ontspannen. Dat is wel even goed denk ik. Noatje Goed dat je het nu hebt geregeld! Je zult zien dat het echt een wereld van verschil is... Kersej Erg zijn die matjes he! Ik kan er ook bijna niet meer op liggen. Net als de bank van de vk trouwens...
Wat vinden jullie van de door mijn vriend zelfgemaakte wasbak? Ik ben supertrots op um dat ie dit voor elkaar heeft gekregen! http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8EGLVICR.jpg
@Kersje, ja, dat is eindelijk eens positief nieuws. Zo´n trekding ga ik volgende week ook halen. Wiegestern heten die dingen hier. Die kun je ook boven de wieg hangen. Ik zing al wel sinds week 17 elke avond hetzelfde liedje voor het slapen gaan (ok heel banaal, gewoon 2x slaap kindje slaap achter elkaar). Eens zien hoe ie daar op gaat reageren.
Fijn dat de prik meeviel Beatrice. Lekker weekend vieren nu idd! Wij moeten zelf een matje meenemen trouwens, maar mijn kussen van de tuinstoel ligt net zo K*T als zo'n officieel matje ja Och, en die oefening kan ik daar ook op een stoel doen, ik doe hem thuis in bed wel voor het echie! Bank van de VK heb ik geen problemen mee, ja om erop en eraf te komen, hahaha! Maar meestal is dat 3 seconden liggen, dus dat red ik nog wel. @chebu: zing je hem ook in het Duits dan? Die kleine moet wel tweetalig worden opgevoed tijdens de zwangerschap natuurlijk