@Jaki, gebarentaal lijkt me moeilijk. Heb ook ooit een cursus gedaan maar de volgende dag had ik spierpijn in mijn vingers..... En ach, we zien wel. We hebben nog tijd. Pas als de kleine naar school gaat, wil ik eigenlijk in Nederland wonen.
@Uk ja ze probeert wel te helpen maar door die bekken gaat het niet echt makkelijk. Mijn vent lag net alweer helemaal in een deuk. @Jaki Ik zat vroeger bij een meisje in de klas die doof was en daar was ik ook altijd erg door geboeid. Toen ik jong was voelde het altijd als een soort van geheimtaal dus vond ik het super stoer. Inmiddels vind ik het gewoon interessant hoor hihi. @Sybje we zijn je echt niet zat hoor! Gewoon lekker klagen, mag best in jou geval. En die groeiecho komt echt wel goed! En als het een groter kind is, is het alleen maar beter dat ze het weten!
Goede morgen. Hier voor mijn doen vroeg wakker (9:00). Ze zijn weer lekker bezig 5 deuren verder. Trilde zowat uit bed. De kleine vond het een mooie tijd om strek en rek oefeningen te doen. Voelde het zowel links als rechts in mijn zij schoppen en duwen. En gisteravond in bed ging hij/zij tegen mijn hand aan liggen als ik die op mijn buik legde. Als ik dan zacht duwde kreeg ik een duw terug. Erg leuk, gebeurd niet zo vaak dat ik zo'n contact heb. Iedereen die verkouden is veel sterkte vandaag en laat je lekker verwennen groetjes MarielleB
@sybje, je mag toch best ff je hart luchten! Heb ik gisteren ook ff gedaan en vond t super! en jij hebt er alle recht toe hoor!
sybje, ja ik heb signaale voor baby als huilt en zovoort dan kan ik voelen wanneer trillen gaat dan is baby wakker of zo..volgens mij is je tante en oom niet erfelijk doof zijn daarom hebben ze kerngezonde horende kinderen gekregen. mijn goede vriend is doof en zijn hele familie is ook doof is eigenlijk erfelijk maar zijn vriendin is ook doof geen erfelijk en toch hebben vorige jaar een zoon gekregen die horende is wel handig. ja komt wel goed hoor en ik maak geen zorgen om mijn vriend steun mij wel haha.
chebu ja dat kan moeilijk te zijn en daar kan je inderdaad spier van h aha... beactrice ja heimtaal haha dat ken ik dat... hihi
ik ook ...ik zie een soort van high tea voor me ....ooh moet nu echt afleinding gaan zoeken .... @jaki : ooh zo had ik er nog niet eens over nagedacht over dat erfelijk en niet .... tuurlijk komt het goed ....vind het fantastisch hoe dit soort dingen goed geregeld worden !
Nou ja, ehhh....ik weet niet wat jullie wensen zijn, maar als het om klussen gaat, dan kan ie veel. En wat ie niet kan, doet ie gewoon toch en dan kan ie het wel Zo doet ie ook de badkamer, erg leuk om hem daarin op te zien gaan. Tis gewoon een handige harry. Zo heeft ie ook het sleutelen aan de motor zichzelf aangeleerd en had ie vorig jaar dus een compleet verbouwde motor (die helaas 2 weken later door een dronken duitser zonder rijbewijs werd plat gereden, maar dat terzijde...). Maarehhhh: de komende 3 weken is ie nog ff druk druk druk hoor, dus dat gaat hem dan toch niet worden voor jullie babykamertjes en zo En jippieieieieie! Onze tegels zijn allemaal binnen, dus die zijn gelukkig ook op tijd. Nu hebben we echt alles compleet om de badkamer af te maken, wat een opluchting zeg. Nou hoeft het alleen nog maar allemaal mee te zitten!
volgens mij is mijn buikbewoner zich vast aan het omdraaien zodat het dadelijk lekker met ruggetje naar het beeld ligt .... oohh mijn pakketje is gearriveerd ! jeeehh nu heb ik mijn eigen bloedsuiker meter !
Kersb, lekker toch dat mooi op tijd is dat tegels binnen is dan hoef je zeker niet druk over maken he.. GerdienD hoe gaat het met huis? wanneer krijg je sleutel en zovoort? Sybje ach komt wel goed hihi dan weet je het nu haha
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan KersjeB. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 15 november Go4baby - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 42 november mama's! Totaal: 12 jongens, 8 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 13 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 8 september JannyJansen- afspraak gyn + 30-wk echo 13.30 uur 9 september GerdienD- afspraak vk MarielleB- pretecho 11 september spotlight- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo Jaki- 11.45 echo tipp42hgg- afspraak vk 09:15 uur 16 september Chebu met verlof Schildjeafspraak vk - 14:50 18 september spotlight- intake kraamzorg 20 september Corien met verlof Jaki- 10.00 gyn 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 3 oktober KersjeB met verlof 17 oktober GerdienD met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober lot23 met verlof spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 Marielle: je pretecho staat erbij, zal ik jou bij mij en jootje erbij zetten als buddy?
ik denk leuk even de 1e aflevering kijken van de co ass ....van afgelopen maandag ( heb m opgenomen) .....gaat het een beetje mis met een zwangere vrouw ....zucht ...dat vind ik niet leuk ....
Goedemorgen.. Beatrice: Hoe gaat het met je Lucille werner been? Ben blij te horen dat de prik je mee viel, nu durf ik het ook wel! Kersje: Mooie wasbak hoor, knap gedaan van je ventje! Ik ben al trots als die van mij een lamp in een fitting draait. Ik zit een beetje te stressen om mijn kleine vent. Heb hem gisteren al wat minder gevoeld, en ook vandaag is het niet 'je van het'. Ik voel hem wel, en ook wel verspreid over de dag maar het is niet zo sterk/duidelijk als voorheen. Mn vriend legde gisteren en vanochtend zn handen op mn buik en maakte meteen contact (lieve zachte trapjes) maar ik ben zo bang dat er toch iets niet goed is. Stom he? Wat kun je je zorgen maken tijdens een zwangerschap jeetje!
@Kleinwonder, dat had ik ook. De kleine man was 2 dagen extreem rustig, maar dat heeft ie nu allemaal ingehaald. Heb de halve nacht wakker gelegen en de trappen doen echt pijn. Dus misschien oefent ie wat anders? Zuigreflexen? Misschien omdat je zelf moe bent van de colleges, dan laten ze zich ook minder voelen. Komt goed!
Hhihihihi, zo is die van mij ook. Zo heeft ie ook de stroom in de babykamer gedaan. Kon ie niet, maar heeft het zichzelf geleerd tijdens het doen... En hij vindt het nog leuk ook Hoe vaak ik hem wel niet hoor zeggen "kan ik dat niet gewoon zelf doen?" of "dat kan ik zelf toch ook wel maken?"
Klein wonder ik snap je ongeruste gevoel had ik van de week ook.. Beatrice gelukkig viel de spuit mee, heb je een stijf been? Hier lekker weekend nog 5 weken werken!