Is de griep echt besmettelijk via de pc iedereen wisselt elkaar af, hoop niet dat het hierheen komt Tipp succes!
nee ik heb een beginnende keel-/oorontsteking. Ze durfde me geen kuurtje te geven, omdat de onsteking nog over kon gaan voor ie erger werd. Ik mag voorlopig mijn bed niet uit, moet veel drinken en als het maandag niet beter is naar mijn eigen huisarts voor een kuurtje... Ze heeft zich een ongeluk gezocht naar een doptone... Hartje gehoord, kindje is ok... Maakte me toch wel zorgen. Ik had niks meer gevoeld sinds vannacht...
@tipp : he balen zeg ,......dikke knuff hoor ...rust maar goed uit ...hopelijk ben je geen kuurtje nodig ...elke dag een kom verse kippensoep .....en vitamientjes !
He tip balen meid...Beterschao en laat je ventje maar lopen hihi Ik hoop idd dat je geen kuurtje nodig hebt!
@tipp: klinkt exact als mijn HA vorige week...rust en veel drinken. En ja, drinken = slikken, dus dat is niet fijn, maar ijswater is wel verzachtend, dus probeer dat nou toch maar eigenwijssie Hopelijk blijft jou het kuurtje bespaard, maar zo niet is het ook niet erg hoor. Tis volgens mij exact hetzelfde als je krijgt met een blaasontsteking, dus liever niet, maar je kan het echt wel nemen hoor. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat het bij mij nog erg weinig uithaalt, waar ik normaal na 1 dag al verbetering merk, maar goed...ongeduld = geen schone zaak denk ik Wat is het hier stil trouwens vanavond? Iedereen de weg kwijt naar de pc/laptop? Iedereen angstig geworden voor besmetting? Zit ik hier straks alleen met tipp en Janny
N'avond dames! Tipp: beterschap meid, gelukkig was/ben je er optijd bij. Hopelijk heb je geen kuurtje nodig. Wij hadden deze avond een bbq op de club van mijn vriend. Natuurlijk werd er door het bestuur/sponsoren een praatje gehouden met een microfoon. Zodra iemand door die microfoon sprak begon ons kleine ventje helemaal uit z'n dak te gaan daarbinnen haha. Omdat ik vanmiddag een beetje onzeker was was dit wel even heel fijn om te voelen. Hij is de hele avond lekker druk geweest dus een hele opluchting. Dus ik kruip nu met een gerust hart mn bedje in. Slaaplekker allen.. x
Avond! Heb niet goed bijgelezen, maar toch even: @ Tipp: Goed uitzieken meis! Drinken doet pijn, maar veel slikken is goed, stroomt er bloed door en kan het sneller beter worden! Ook veel vit. C kan wonderen doen! Fijn dat ze de kleine ook even gecheckt hebben en alles goed is! @ Kersje: hoe is het met de badkamert? Ik heb vanavond voor het eerst heerlijk in ons nieuwe bad gepoedeld! Morgen de douchestang enzo bevestigen dan kunnen we ook douchen! En dan de rest van het weekend de kinderkamer verder helpen (electra en plafond maken zodat volgende week de stucadoor kan komen!) Dikke knuf voor iedereen en fijn weekend allemaal!
Snif snotter, morguhhhh... Blijft maar allemaal vloeibaar in mijn koppie zeg. Gelukkig voel ik me er niet heel beroerd bij, behalve 's nachts, maar ik heb eigenlijk best aardig geslapen! @g4b: onze badkamer heeft nu een vloer gestort, dus ligt dit weekend ff te drogen. Maandag leidingen etc afmaken. Afschot van de douche maken. En dan aan de slag met rotband en fix&finish. Week erop tegelen, week erop afwerken... Vooralsnog aardig op planning. Wat heerlijk dat jij eindelijk hebt kunnen poedelen zeg! Succes dan maar weer met de babykamer. Is dat het laatste project voor de bevalling? Goed, vandaag gaan we een klein beetje schoonmaken hier, want het stof zit nu echt overal...ietsjes toonbaarder mag het wel worden Baai baai, have a nice day!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan KersjeB. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 3 november sanna - ? - ? jr - 1e kindje? - het wordt een meisje 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 15 november Go4baby - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 42 november mama's! Totaal: 12 jongens, 8 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 13 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 8 september JannyJansen- afspraak gyn + 30-wk echo 13.30 uur lot23]- afspraak VK 9 september GerdienD- afspraak vk MarielleB- pretecho 11 september spotlight- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo Jaki- 11.45 echo tipp42hgg- afspraak vk 09:15 uur 16 september Chebu met verlof Schildjeafspraak vk - 14:50 18 september spotlight- intake kraamzorg 20 september Corien met verlof Jaki- 10.00 gyn 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 3 oktober KersjeB met verlof 10 oktober lot23 met verlof 17 oktober GerdienD met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 sanna, je staat er weer bij. Heb je verder nog gegevens om aan te vullen?
morgen (of het een goeie is laat ik even in het midden ) Is nu iedereen ziek? hihihihi... Toch besmettelijk met een scherm ertussen Vannacht aan het overgeven geslagen... dat kon ik er nou net nog bij gebruiken. Mijn keel vond dat ook erg fijn Nou ja, mijn man gaat aan de babykamer verder en ik ga hem vanuit bed coachen (nog even uitvinden hoe ik dat zonder stem het beste kan doen )
@Tipp overgeven lijkt me er toch niet bij horen...misschien moet je dan toch nog even de huisartsenpost bellen. Of hadden ze al aangegeven dat het misschien kon gebeuren? Hoe dan ook blijft het vervelend. Misschien toch iets te druk gemaakt gisteren, stress slaat bij mij ook altijd gelijk op mijn maag. Ik ga zo naar Schiphol om mijn schoonouder weg te brengen. Daarna maar even Amsterdam in denk ik en vanavond eten met vrienden...druk dagje! veel plezier allemaal! x
ik hou het even in de gaten. Mijn temp stijgt ook nog (vannacht echt goeie koorts)... Zodra ik het niet vertrouw bel ik die lui weer (of laat ik mijn man doen ) Klinkt als een leuk gezellig dagje beatrice Veel plezier...
Goedemorgen, @ tipp42hgg, goed uitzieken hoor en als je het niet vertrouwd gewoon even de ha post opbellen. @ sybje, wat las ik nou, is jullie babytje al zo groot bij een zwangerschapsduur van 34 weken ? komt dat door de diabetis. @ Beatrice, veel plezier vandaag, pff lekker druk dagje hoor. Ik ga straks boodschappen doen, daarna gaat mn ventje verder met de kast in de babykamer en kan ik hem eindelijk inruimen. Morgen middag lekker alleen thuis, hij gaat naar de voetbal in Haarlem.
Goeiemorgen vanaf het werk. @Tipp, klinkt als een naar virusje. He bah, dat kun je er nu echt niet bij hebben. Ik was gisteravond lekker vroeg in bed. Om half 10 al. En nu dus weer werken. Laatste zaterdagdienst. Tot 17.00. En morgen gelukkig vrij.
ik denk dat ik dit virus maar weg ga doen. Ik ben het zat Zou ie op mp wat opbrengen, of heeft een van jullie interesse Sterkte op je werk chebu!
@ukkepuk : jep .....clowntje het reuzekind ..... @tipp : oei alles goed in de gaten houden houden he ...je mag ook paracetamol voor de koorts nemen ...maar dat weet je waarschijnlijk wel .... @all : nu ga ik echt zo naar de lief winkel ...hihi