Mogguh! @ Kersje: Ah, dat gaat lekker op schema! Fix&finish... fijn spul heb er heel wat mee geëgaliseerd! Kinderkamer is laatste project maar ook het halletje afwerken, deuren afhangen, en dan alles schuren, schilderen en de vloer doorleggen. Kortom nog wel genoeg te doen! @ Sybje: pfff dat klinkt wel heftig! Hopelijk helpt het spuiten om het onder controle te houden! Knuf! @ Tipp : idd, weg met dat virus! Heel veel beterschap! *zoef weg, aan de klus!*
Hoi dames, Even snel een berichtje van mij. Wij hebben net onze 3d/4d echo gehad en het was helaas geen groot succes. Ons kleine mannetje (dit werd wel weer bevestigd hihi) lag te slapen met zn handen in zn gezicht en zn hoofd op de placenta. We konden dus bijna niets zien. Ook vond ik de echoscopiste niet echt 'actief' bezig om goede beelden te krijgen en werden we na 25 minuten (inclusief alles) weer naar huis gestuurd. Helaas helaas. We mogen wel een keertje terugkomen maar ze kon niet zeggen wanneer dus nog even afwachten. Gelukkig hebben we wel 1 foto mee gekregen. (zie album) Al met al zijn we een beetje teleurgesteld.
Hoi hoi! Sniffer de snotter de kucher de hoest! Hier nog geen verbetering in de extreme verkoudheid. Word er helemaal gek van, vooral als ik plat licht. Dan ga ik piepen en brommen (heb astm. bronch sinds m'n 6e), kan ik niet meer stoppen met hoesten... Soms zo erg dat ik er van moet overgeven (mede door al het slijm...). Maar goed, dat was weer even geklaag van mijn kant. He jakkie, Tipp, dat wordt er niet beter op met jou! Je zult je wel flink 'min' voelen. Hou die koorts wel goed in de gaten he?! Als ik die bad-verhalen van Kersje en G4B lees, heb ik ook zo'n zin in een nieuwe badkamer! Die van ons is gewoon echt verrot! Beatrice, ik heb ook wel zin om te winkelen in A'dam! Heb ik in mijn leven nog maar 1 keertje gedaan. Tja, dat krijg je als je in een gehucht in Drenthe woont he? Veel plezier in elk geval! Chebu, werkse! Sybje, veel plezier in de lief-winkel! Even off-topic: Ik ga straks naar een meeting van het afval-forum. Wordt mijn laatste keer dat ik er naar toe ga, want ik ben helemaal klaar met afvallen. Heb mijn trouwring trouwens weer aan mijn ketting moeten hangen omdat hij van mijn vingers af glijdt. Een half jaar geleden heb ik al een nieuwe ring gekregen, omdat hij te veel kleiner gemaakt moest worden, dat dat geen optie meer was. Hebben ze het diamantje overgezet. Misschien moet ie nu wel weer een maat kleiner. Tjonge, ben bang dat er niks meer van me overblijft als het kindje eruit is. Zal je zien, ben ik opeens na de bevalling weer 10 kg lichter... Het zijn alleen nog maar vellen wat je in m'n kleren ziet... hihi. Maar wat ik ook eet en snoep, ik kom geen kilo aan... De operatie is erg goed gelukt! Allemaal een hele fijne dag! Ik kom vanavond nog wel even weer koekeloeren hier! Doei doei!
he bah kleinwonder, jammer joh dat het zo tegenviel... Ja janny, ik hou het in de gaten. Veel plezier op de meeting... Knap hoor dat je zoveel af bent gevallen! TOP!
Ah, dat is flink balen Kleinwonder! Kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Het is toch iets waar je je enorm op verheugd. Jammer dat die vrouw ook niet een beetje meer haar best deed. Hopelijk is alles de volgende keer beter te zien!
@Kleinwonder, jammer. Maar hij lag toch zoet te slapen? (Met het hoofd op de placenta....Chebu maakt zich even een plastische voorstelling). Ik heb al sinds een dag of 2 af en toe hele pijnlijke steken in mijn vagina/binnenste. Iemand een idee wat dat kan zijn?
je zou denken van wel, maar bij maxje haar vorige was het ook al met 30 wkn (dacht ik) Anders even aan je vk vragen...
@ Kleinwonder: wat jammer dat het tegenviel, maar wel een hele mooie foto! @ Janny: veel plezier met je meeting @ all met virus: sterkte! Wij gaan morgen de koopzondag maar eens benutten om wat spulletje voor de baby te shoppen. Vond de intake van de kraam en het feit dat ik op alle " heb je dit al gekocht vragen" nee moest zeggen dusdanig confronterend dat we voor mijn gevoel opeens haast moeten maken.
Chebu, klinkt idd als indalen! mijn dochter was met 30 weken ook aan het indalen, is heel pijnlijk! KLeinwonder, jammer dat het tegenviel! Sybje; meer spuiten? jakkes! Mijn vriendin heeft gister te horen gekregen in het z'huis dat ze weinig hoop hebben dat ze zwanger kunnen worden, ze hebben 2 opties, donor zaad of icsi, maar met icsi is er maar 10% slagingskans plus allerlei onderzoeken en misschien wel meer teleurstellingen. Vind het zoooooo erg voor ze Weet niet zo goed wat ik ze moet zeggen...
AAhhh das balen meid maar gelukkig ma je nog een keer terug komen. Kan me voorstellen dat je anders had voorgesteld. Knuffel van mij En dan ga ik nu even je foto bewonderen
Wat verschrikkelijk voor je vriendin. Ik zou dan ook helemaal sprakeloos zijn en niet weten wat ik moet zeggen. sterkte ermee.
@ Maxje, das inderdaad niet leuk voor je vriendin.probeer ze maar zoveel mogelijk te steunen in de komende tijd. Indalen hoeft toch niet altijd zeer ze doen, mn vriendin heeft 2 kindjes en die heeft niets gemerkt van het indalen. @ Corien, heb je dan nog helemaal niets gekocht en wat is de kraamzorg vroeg... Ik weet nog niet eens wanneer ze langs komen. @ Kleinwonder, das balen van je echo... jammer dat ze er niet veel moeite voor heeft gedaan. Wij hebben net geprobeerd of de kinderwagen in de auto past... kofferbak is net iets te klein, moet een deel van de bank naar voren klappen als ik hem erin wil doen. Jammer maar is niet anders.