goedemorgen, lekker geslapen? ikke niet was heel vroeg wakker door kramp in mijn been pff. en veel plaspauze ach niks aan te doen en jullie lekker weer veel geklets haha.. ja actief ben ik ook al begonnen met opruimen haha..gisteren had ik zoveel vistie onverwacht hihi.. wel gezellig gehad
Grrr hier WEDEROM slecht geslapen... gek word ik ervan! Haha Trouwens, ze is bevallen vannacht Supervlotte bevalling van 6.5 uur en ze maken t allebei goed, een zoontje Luca Roan Kris 2700 gram! Lief lief..
Oh wat spannend ! Ik volg Devilschase's posts meestal. Ze lijkt me een erg leuke meid en ze heeft\had hihi zon mooie buik ! Oh na het posten van bovenstaande zie ik dus dat Devilschase zelf alweer online is geweest En dat ze bevallen is van een zoontje. Leuk hoor !
Ja het is idd een leuke meid denk k.. ken haar ook alleen van hier/msn/sms hoor Maar is supervlot gegaan ja.. vantevoren zat ze nog op msn en ze was paar uur na de zh bevalling ook alweer evnetjes hier om haar verhaal te doen hihi.. hoop dat ik ook zo;n bevalling krijg
@jsztd : ooh leuk zeg ....moest ze nu bevallen al ? volg haar ook altijd wel een beetje ...lijkt me een aardige meid ...maar eehmm 2700 gram ...eehhm de mijne wegt 2144 gram ...krijg het er een beetje benauwd van ...bbrrrr @ tipp : hoe is het er mee ? @all : mijn schoonloeder is vandaag jarig ......gatsie ....en we moeten er eten ...en dan haalt ze juist dingen die ik niet mag ...of niet lust ...vind ze leuk mij pesten ....hopelijk valt het vandaag mee....
Jaa 2700 is niet heel veel.. maar ze is bevallen met 37 weken 5 dagen dus wel gewoon goed Volgens mij hadden ze haar beebje paar dagen terug ook al op ruim 3000 geschat.. foutje I guess Sybje heeeeeeeeel veel plezier bij je schoonloeder ik had ook echt een schoonloeder, ben ik blij dat ik daar vanaf ben! haha
ik wil er ook wel van af maar heb zo'n lief mannetje ..... denk dat ik volgende week ook maar ga bevallen dan is tie van mij ook wel zo'n 3000 gram hihi
dat weten ze nog niet ...althans de gyn weet nog niet van de groeiecho van afgelopen vrijdag ... en ik moet dinsdag naar de diabetes gyn en internist en weet niet of zij dat gaan behandelelen of mijn eigen gyn ....
lengte kunnen ze niet meten , maar buik , en hoofd waren boven gemiddeld en de benen spanden de kroon ....die waren erg lang maar dat schijnt niet iets met zwangerschapsdiabetes te maken te hebben ..... baal er een beetje van dat ik mezelf niet ingesteld krijg op de insuline ....zit nog steeds redelijk hoog ....en de ene zegt dat je meer mag gaan spuiten en de andere niet .....heb wel een beebje in mijn buik en durf zelf niet op te hogen ...nou ja het is bijna dinsdag ,.....kan het kindje ondertussen nog even verder spurten ...hihi ooh bevallingsverhalen begint op rtl 4
sterkte sybje, bij je schoonloeder... Hier gaat het langzaam de goeie kant uit... Ik kna nog steeds niet praten, maar mijn temp blijft redelijk laag en ik begin een deel van mijn eetlust terug te krijgen
Heey Tipp, dat is goed nieuws! Nog eventjes uitzieken en dan ben je straks weer helemaal fit. (Voor zover je je als zwangere 'fit' kan voelen..) Hier een mega actief mannetje in mn buik. Eigenlijk sinds we bij de echo weg zijn gereden is meneer druk drukker drukst! Hij is echt aan het woelen, draaien, schoppen.. Wat nou een saaie baby! Om 10u 's ochtends een echo is hem gewoon iets te vroeg! Echt heerlijk om die kleine zo tekeer te voelen gaan, kan er echt van genieten. Sybje: Succes bij de schoonloeder
goedemiddag, Bah wat heb ik slecht geslapen, kwam dan ook pas om 11 uur mn bedje uit. Eerst kon ik niet in slaap komen, slaap ik eindelijk gaat ons knofje op mn blaas dansen dus weer naar de wc, weer niet in slaap komen. En toen eindelijk tot 11 uur geslapen. Vandaag hier ook een spannende dag, vrienden van ons athans zij dan wordt vandaag ingeleid, ze is 2 weken overtijd. Ze moesten vanmorgen om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Spannend.