ja en dan helemaal als je nog eens 2 weken overtijd loopt en je ingeleid moet gaan worden. Toevallig was dat met hun eerste ook zo.
goede middag We zijn weer terug van familiedag/weekend. Het was erg gezellig. En we hadden gister goed weer. We zijn een GPS tocht gaan lopen. Erg leuk. Ik liep met de rolstoelroute mee. Die was korter. En mijn moeder moest daarmee vanwege de rollator. We liepen door een mooi stukje natuur. Helaas was het voor mij te ver. Tegen de tijd dat we terug waren had ik erg veel pijn. Het was ook 5 km lopen, als ik dat geweten had was ik niet mee gegaan. Daarna een bbq. Manlief heeft heel goed voor me gezorgd. Ik heb helaas door de pijn bijna niet geslapen, alleen met paracetamol kon ik 2 uurtjes slapen. Dus vanavond maar vroeg naar bed. Ben gebroken. Erg moe en veel pijn. @Kleinwonder: Jammer dat de dame van de echo zo rot reageerde. Bij ons was ze erg vriendelijk. En ze deed veel moeite om de kleine wakker te krijgen. Misschien was ze net ongi bij jou . Wel balen. Je hebt wel een hele mooie foto, die hebben we helaas nog niet. We gaan dinsdagmiddag terug in de hoop dat de kleine dan wel wakker is. Groetjes MarielleB
Goeiesmiddagssss @uk: spannend hoor! Lijkt me erg zwaar om zoveel over tijd te lopen, maar ik probeer me er wel op in te stellen. Ik ga ervanuit dat ik pas eind november ga bevallen, dan kan het altijd meevallen (hoop ik). Maar of je je nou instelt of niet, je gaat dan toch erg gefrustreerd worden, zeker als je echt tonnetje rond bent en echt bijna niets meer kunt! @g4b: ik vind dat ik altijd wel redelijk nuchter ben ('alles komt goed' is het motto), maar jij spant de kroon zeg! Ik zou echt aardig nerveus worden als ik echt nog helemaal niets zou hebben. Hopelijk kun je dan een showroom model kinderwagen of iets krijgen, anders zit je toch met levertijd en zo!? Zo, wij hebben al 2 verdiepingen redelijk stofvrij gemaakt, zometeen de begane grond en dan kunnen ze morgen weer verder klussen in een enigszins schoon huis. Was een mooie generale repetitie voor als alles straks af is, want dan moet en zal ik elk uiterste puntje in huis schoon hebben, hihi. Anderen nog spannende plannen vandaag? (@marielle & wendy: veel plezier op de jaarmarkt!)
ik heb met poetsen strks het voordeel dat de beneden verdieping leeg moet ivm de nieuwe vloer... KAn ik meteen aales goed schoonmaken
@uk : he getsie hoop slaap je vannacht beter .... @ all : ik ga me overleveren aan mijn schoonloeder ......doei
Vraagje; hoe vaak voelen jullie de baby nou? ik maak me beetje zorgen, ons kleintje wel wat voelen morrelen vandaag maar zo zachtjes....?
hallo, noatje ik voel me bijna hele dag maar alleen als ik druk bezig die is rustig en als ik rustig zit dan gaat lekker schoppen en zovoort. maar zachtjes heb ik ook wel eens hoor. als je er niet vertrouw dan moet je ff bellen. Ik heb vanmiddag wat geslapen. voel me beter pff. ik hoop dat straks vanavond beter kan slapen
Dank je wel! Verdere gegevens; 29 jaar, zuid holland Ik moet bekennen dat ik weinig tot niet post omdat ik er eerlijk gezegd zoveel wordt geschreven en ik niet weet wat ik moet schtrijven meer! Ik probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen maar ook dat gaat moeilijk! Iedereen is druk bezig zo te horen met de kamertjes enz! Wij zijn dat afgelopen week ook geweest! Alles staat nu eindelijk! Verder gaat het hier ook wel goed, ben aan het aftellen tot mijn verlof. nog 8 dagen! Ben er eerlijk gezegd echt aan toe! Zijn er meiden die nog fulltime werken (40 uur p/wk)? Ik werk nu maar 24 uur per week kon echt geen 36 uur meer volmaken. Rond 3 uur stortte ik letterlijk in de afgelopen 4 weken! Gelukkig veel begrip vanuit mijn WG! Verder kan de tijd voor mij niet snel genoeg gaan. Ben zoooo benieuwd naar de kleine!