ik heb lekker nog even geslapen net. Toen ik wakker werd, was mijn mijn man lekker aan het koken De vloer ligt in de babykamer (jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ). Verhaal en foto's op de babysite
Ja was gezellg we hebben saampies nog gezellig ergens een salade gegeten en iets gedronken. Vandaar dat mijn ventje nu pas aan het koken is het was een leuke dag! Bij jou steeds iets beter hoop ik?
ja langzaam aan steeds beter. Ik denk nog 1 'beddagje' en dan ben ik weer up and running ik heb trouwens een heerlijk gehoorzaam kind Toen ik net wilde slapen, lag kindlief te schoppen en te doen, dus ik zeg (nou ja, fluister )voor de grap "nu even niet kleintje, mama wil even slapen" Toen was het meteen over, en toen ik wakker werd begon het weer
@ mijn berichtje van vanmiddag Inmiddels is zoonlief weer lekker actief, zal wel door de knoflook door het eten komen dat hij nu onrustig is hihihi
@tipp : ja hoor ...ze heeft me alleen vergiftigd met dr monchou taart .......ik doe er nooit suiker door maar zij wel ....niet zo goed als je zwnagerschapssuiker hebt hihi dus toen moest ik in de regen gaan lopen en liters water drinken ...
Das niet zo fjin. Maar waarom in de regen lopen? Zodat het suiker smelt? Hihi. Heel toevallig heb ik gisteren ook een monchou-taart gebakken. Hij is heerlijk geworden! Maar ehm, waar doet ze de suiker door? Doe ik alleen door de zelfgeklopte slagroom. Ik zit nu trouwens lekker bij de open haard... heerlijk! Exp. Rob. kijken en strakjes nog even Jan Smit.
´t Is hier helemaal mis, man en ik hebben sinds vanmiddag al knallende ruzie omdat de kat wéér in huis heeft gepiest, en nu is bij hem de maat vol. Ik moet nu een ander huisje voor haar zoeken. Maar dat wil ik helemaalniet Met veel verdriet toch maar een oproepje op ´t forum gezet net, maar ik hoop dat niemand haar wil... ik kan mijn vriendinnetje niet missen! Gatver wat een klotedag!
@san : ooh dat is een onmogelijke vraag ...... als mijn suiker hoog is helpt het nog wel eens om wat te gaan doen ...dus besloot ik maar een stuk te gaan lopen zodat je een beetje koolhydraten kan gaan verbranden ..het regende alleen mega hard ....haha regende zelfs onder de paraplu ....hihi ...... @janny : mijn schoonmoeder doet overal suiker door ...en door het avondeten altijd zout .....
oooooooooh san, wat een gedoe... Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Weet je ook waarom ze het steeds doet? knuffel meis.... sybje ook nog eens extra zout door het eten, wil ze dat ter plekke ontploft ofzo?