Baylee welkom! Uk je vriendin al bevallen? Kleinwonder beterschap is het toch besmettelijk.. tipp fijn dat het iets beter gaat goed uitzieken. san vervelend dat je je kat weg moet doen succes. janny succes bij de gyn hopelijk weer even een echo. Ik ben vandaag een dagje thuis heb gister zo'n last gehad van mijn rug daardoor slecht geslapen en nu nog niet echt top dus even een dagje rustig aan doen. Vanavond naar de vk voor controle.
Hihi, ik sla ook nog even over. Alhoewel ik wel enorrrrrrrm nieuwsgierig begin te worden. Ik tel echt iedere dag af. Ben zo benieuwd!
ik ben ook vreselijk nieuwschierig hoor... Ik voel me een beetje zoals met kerst, dan zat ik vroeger (en nu stiekem nog wel eens ) in de pakjes onder de boom te prikken... Wat zit er in?
ooh de eerste okt baby al .....ben benieuwd wanneer de onze komt ....niet dat ik uit kijk naar de bevalling ..... @all : heb een plak probleem ....manlief had leuk de ramen afgeplakt ...(paar weken terug ) en nu leek het me leuk om dit te gaan verwijderen .......nietdus ....krijg het er niet meer af ..... dus ik ga zo maar stoeien met de stickerverwijderaar ......
Zo de eerst oktober mama is al bevallen, het begint nu toch echt in de buurt te komen... Spannend wie zal van ons de eerste zijn. (ons knofje mag nog een paar weekjes blijven zitten) Ik ben nu ook heel erg moe, duik vanmiddag nog lekker ff mn bedje in. Dat is wel een voordeel van het vrij zijn. Ik heb nog niets gehoort maar denk het haast wel. Ik verwacht eigenlijk ook niet dat ze gelijk aan de telefoon hangen. Ze wonen in Zeeland dus daar rij je niet even snel naartoe. -->TIP<-- Als je je bedsteunen gaat bestellen leg dan goed uit wat voor soort bed je hebt. Ons met staat met het hoofd en voeteneind in zijn geheel op de grond dus een lange plank. Deze plank ik 7 cm dik en de bedsteun maar 5 cm. Heb gebeld en ze worden morgen omgeruild voor eentje van 9 cm
@Sybje Dat is zoooo vervelend als je zo'n plaklaag er niet af krijg... Ik ben ook wel heel erg nieuwsgierig! Zou ze heel veel donker bruin haar hebben? (hoop ik een beetje op) en lijkt ze op mij of mijn man? Ik zit echt af te tellen! Nog precies 10 weken...
Dat is inderdaad wel een goede tip! Ik zal er rekening mee gaan houden. Ik heb het gevoel dat het nog zo vroeg is voor dat soort dingen maar ja, het gaat toch wel opschieten....
Meiden ff heel iets anders....Heeft iemand van jullie wel eens een moedervlek weg moeten laten halen en dat het later loos alarm bleek te zijn?
ik heb al een paar keer een moedervlek weg laten halen, omdat het pijn deed. was elke keer gelukkig goed. Al doet het weghalen wel pijn hoor... Hier alles goed, wel moe, maar dat hoort er bij. uk is erg druk de laatste dagen, lekker zoveel schopjes als het goed is, is morgen de wieg klaar! joepie!
ja mijn man heeft er 1 weg moeten laten halen donderdag. Het weg halen was geen pretje idd.....Donderdag krijgen we de uitslag we zijn bloednerveus ppfff
@wendy : ja ik (weer ...zucht) .....had er 1 op mijn bovenarm die zwart paars werd en groter werd en open ging ......de uitslag was goed !
Haha, ja wij zeiden de laatste tijd ook al tegen elkaar: Zal ie veel donker haar hebben? We zijn namelijk beide donker en hadden bij onze geboorte veel haar. Echter op de echo van afgelopen weekend zei de echoscopiste dat ze maar een paar 'pluizige' haartjes zag. Ben dus benieuwd hihi.. Trouwens, mn 'gehackte' mailadres, die ik na veel gedoe weer teruggekregen heb is gewoon weer 'in verkeerde handen'. Ik gebruik deze mail niet meer, maar wilde even kijken of ik toevallig nog belangrijke mail had ontvangen en zag tot mn grote verbazing dat mn hele inbox en instellingen weer in het Chinees staat. Ook hebben ze een mailadres aan mijn account gekoppeld waar al mijn mail naar doorgestuurd wordt! Namelijk naar: bbrar2@163.com Nu hoorde ik dat ze waarschijnlijk een programma op mijn computer hebben gezet (dmv een link die ik ooit eens aangeklikt moet hebben..) die alles bijhoudt wat ik typ. En zo kunnen ze dus inloggen op mijn account, ze zien namelijk gewoon wat ik daar invoer. De virusscan loopt nu in ieder geval, hoop dat ik iets kan vinden.. Heb in ieder geval het hele mailaccount maar weggegooid.. pff wat een gedoe zeg!
ooh hier waaien de hormonen ook weer rond ...heb net boos mijn mna opgebeld .... hij had leuk een vensterbank gemaakt maar er moesten randjes opgevuld worden met mdf vuller ..... nou zit het ook op het behang .....daar baal ik zo van .... en heb hem gelijk de volle laag gegeven over de stickers op het raam ...gggrrrr heb de foon er op gegooid .... kan me dan zo boos maken ....
Ik ben nog even een paar uurtjes plat gegaan, gelukkig kon ik nu nog wat slaap mee pakken. Moet nu alleen als een speer aan 't werk, hihi. Qua kat weet ik eigenlijk ook niet wat ik moet doen. Je huisdier wegdoen is voor mij eigenlijk zo iets wat je gewoon niet doet. Never, nooit, gewoon niet! Als je een dier neemt blijft die bij je tot het dood gaat. En nu wordt ik zelf zo'n trut die haar beestje weg doet. Dat rijmt niet met elkaar Vervelend zo'n ruzie Sybje! Is het echt zo lelijk geworden?
Zo, ik sta op het punt van vertrek, maar wil nog snel even iets schrijven. Tjeempie, nu al de oktobermama's! Wat gaat dat snel! Ben ook erg benieuwd wie van ons de eerste is. Sybje? Maxje? We zullen het over een paar weken al weten! Ook ben ik heel erg nieuwsgierig naar ons kindje. Op de kamer na, ben ik er zelf helemaal klaar voor, denk ik. @Sybje, succes met de plaksel verwijderen. Is een rotklus! @Uk, bedankt voor de tip. We zullen het even goed gaan bekijken. @Wendy, ik heb voor ons trouwen ook een lelijke grote moedervlek weg laten halen. Was niet kwaadaardig, maar er zat wel een bult op. Is best een pijnlijk iets, dat weg laten branden/laseren. @Kleinwonder, diegene van jouw mail-adres spoort niet helemaal. Wat een gedoe meid! Gebruik hem maar niet meer, is niet te vertrouwen! @All, nu ga ik echt. Als ik terug ben laat ik wel weten hoe het was. Tot later!
@janny : veel succes bij de gyn ! @san : nou het is een vlek van 2 bij 2 cm......maar het zit er en het irriteert me ....ik heb nooit iets moois wat ook mooi blijft .....