knuff sybje... Ik heb gisteren vreselijk om mijn man gelachen... Er zat en klein krasje op eht laminaat, op een plek waar je het echt niet zag... Maar het miest en zou over (dat ene planke)
Sybje: Adem in.....Adem uit....vind die buikademhaling en ontspan....zweef zweef zweef Ik heb ook een moedervlek die me nu in de weg gaat zitten. Hij zit namelijk op mijn buik en tja, ik had er nooit last van maar nu komt er natuurlijk spanning op te staan. Misschien is dat dadelijk weer weg en doe ik er niets aan maar anders moet tie eraf. Nooit geweten trouwens dat dat echt pijn doet. Maakt het iets minder aantrekkelijk....
ik ga na de bevalling ook weer effe een paar laten verwijderen ...vind het toch altijd enge dingen .....laat ook altijd mijn ha er even naar kijken ....
Goeiesmiddags meiden! Wat was het toch fijn, zo'n relaxt weekend...zucht.... Goed, nog 4 weekjes en dan zit het er voor mij ook op hier. En ik ben ook wel weer blij dat ik uit huis kan vluchten nu natuurlijk @sanna: ik zal je gegevens nog ff updaten en het is hier moeilijk bij te houden soms, maar als je een probleem hebt of gewoon eens iets kwijt wil, kan dat natuurlijk altijd! @baylee: welkom hier en je kunt je gegevens inderdaad naar mij PB-en. @all: ik heb al jullie verhalen weer bijgelezen, van bizarre schoonloeders, tot email-hackers...we maken wat mee zo met zijn allen hier he, hihi. Succes in ieder geval en voor degene met een controle/echo: veel plezier! Zo, mijn werkdag zit er weer op hier, tot later!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan KersjeB. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 3 november sanna - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 15 november Go4baby - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 43 november mama's! Totaal: 12 jongens, 9 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 13 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 8 september JannyJansen- afspraak gyn + 30-wk echo 13.30 uur lot23- afspraak VK 9 september GerdienD- afspraak vk MarielleB- pretecho 11 september spotlight- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo Jaki- 11.45 echo tipp42hgg- afspraak vk 09:15 uur 16 september Chebu met verlof Schildjeafspraak vk - 14:50 18 september spotlight- intake kraamzorg 20 september Corien met verlof Jaki- 10.00 gyn 22 september Gerdien gaat trouwen!! 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 3 oktober KersjeB met verlof 10 oktober lot23 met verlof 17 oktober GerdienD met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 24 oktober spotlight met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
So ik ben er ook weer klaar me voor vandaag! Ik ga maar eens lekker naar huis en even een tukje doen...Heeeeerlijk
Kom weer even loeren.. heb laatste drie pagina's snel gelezen! @ Sybje: ohhh, heel irritant dat plakspul! Hoop dat je het snel los krijgt! En lekker die hormonen die een loopje met je nemen. Hoop dat hij het niet te serieus opvat Geef 'm straks als ie thuis is maar een dikke knuf om 't goed te maken! @ Janny: veel succes en plezier met echo! @ Wendy: duim ook dat alles goed was met die moedervlekken van je man! (meestal we namelijk dus... rustig blijven!) @ Kleinwonder: pfff raar gedoe zeg. Hoop dat je de hele bende van je computer af krijgt! Lijkt me heel a-relaxt als iemand anders de boel kan hacken en je niets kan doen... Succes! @ Tipp: lekker geslapen? Hmmm heb ik ook zin in! En nu ik ook in de 30 (weken zwangerschap) ben beland komt het wel dicht bij hoor! Over 12 weken is de kleine er gewoon! Wordt nu ook steeds nieuwsgieriger wie die kleine circusartiest in mn buik is! Draait nog steeds rondjes... alsof het mega huisje heeft... Hebben jullie ook dat de boel nu heel erg tegen je ribben begint te drukken? Ruimte genoeg om uit te buiken, maar nee, de kleine wil in de lengte of breedte richting van mn lijf uitstrekken... Als ik in huis aan het klussen ben heb ik er niet zo last van. maar zit de hele dag op kantoor en nu begin ik dat pas echt goed te voelen! Hopelijk gaat de buik nu eens naar voren groeien! ps. buikfoto in album.
Hi allemaal! Ben weer terug van de gyn! Alles was helemaal perfect. Ben nu 29 w. + 2 d. En volgens de echo ben ik... 29 w. + 2 d.! Goed he? Het kindje ligt dus precies op schema! En al met het hoofdje naar beneden. Volgens de gyn is er maar een hele kleine kans dat hij nog gaat draaien. Dus dat is mooi om te horen. Bloeddruk was weer netjes. 100/60. Ook hebben ze bloed geprikt en urine afgenomen. Als ik morgen niks van het zh hoor, is alles in orde. Dus vanaf hier weer hele goede berichten. Over 3 weken mag ik weer terug komen. @San, nee, ik heb nog niet gevoeld dat hij tegen mijn ribben aan zit. Lijkt me niet prettig. Wat heb je een mooi figuur en mooi buikje!
@ Janny: Wow! Dat is netjes zeg, helemaal op schema! En dat hij nu al met het koppie omlaag ligt en dat de gyn denkt dat het zo blijft is wel fijn nieuws lijkt me! Mijn VK zei vorige week (toen ik 29+2 was..) dat het heel goed nog alle kanten op kon bewegen... Maar ik had toch liever gehoord wat jouw gyn zei...
ik ben weer wakker en ik heb na 3 dagen eindelijk mijn stem weer terug...min of meer Maar ik ga vanavond maar niet naar gym Hoe jammer ik dat ook vind, het lijkt me niet verstandig...
@janny : wow super zeg ! lekker hoor geniet maar lekker van je kleine mannetje ...voel je hem nu wel goed steeds ? @all : nou de klus is geklaard .......waar ik me vanmiddag nog het meest boos om maakte is dat mijn man in de keet zat met een stel niveauloze collegas en mij iedere keer voor lul zette .....je kent het wel lekker stoer doen ...sukkel... later heeft hij terug gebeld ....de lucht is weer geklaard ...
Sybje: Ja, ik voel hem elke dag best wel vaak. Dat is wel prettig. G4B: Ach, wie weet blijft de jouwe ook wel netjes zo in de hoofdligging. Ik hoop het voor je! Tipp: Hoeraaa! Je kan weer praten!
@Janny: wat fijn, zo'n mooie echo! Oh, ik ben zo opgelucht! Vorige week had ik gebeld voor zwangerschapsyoga en het bleek dat ik veel te laat was met aanmelden en ik kreeg min of meer op mijn donder daarvoor en de mededeling dat het maar de vraag was of ik het allemaal in kon halen.. Er waren een hoop kosten bij en er kon moeilijk een les worden afgezegd..blablabla Ik zag er eigenlijk een beetje tegenop om deze week voor het eerst naar toe te gaan.. Nu heb ik een cursus "zwanger&in vorm" via Zuidzorg gevonden! Begint 23-9 en helemaal gratis en een hele aardige vrouw die mij zei dat ik de laatste 2 lessen waarschijnlijk niet meer mee zal doen, maar dat de laatste lessen vaak toch herhaling zijn, omdat ze daar rekening houden met eerdere geboortes! Ik heb er nu weer helemaal zin in!