@ Marbo: Wat een rare reactie zeg! Fijn dat je nu gelukkig een normaal iemand hebt gevonden waar je ook nog eens gratis terecht kan! Lekker genieten en je niks meer aantrekken van dat rare juffie! @ Sybje: gelukkig dat de lucht weer geklaard is! Mannen in groepjes kunnen soms een beetje onhandig zijn met hun reactie... @ Tipp: ha, fijn, volume knop weer open! Rustig aan hoor, anders zet ie 'm zo weer op zacht
He, wat fijn voor je Marbo! Zou ik zeker naar toe gaan en dat ander mens maar laten stikken met haar cursus...
Marbo: fijn dat je dat toch nog voor elkaar hebt kunnen krijgen. En ook wel lekker dat je niet nog eens een preek kreeg, daar word je ook niet echt vrolijk van! Sybje: ik zie nu pas e.e.a. over je zwangerschapsdiabetes. Het zit je ook echt niet mee hè... sterkte... En dan dat gedoe met je schoonmoeder, het zijn eerlijk gezegd wel grappige verhalen om te lezen (je weet het smakelijk te brengen, hihi) maar je bent er maar mooi gezegend mee Tipp: fijn dat je weer wat beter bent! Jaki: wat ik me nou af zat te vragen (maar misschien val ik nu in herhaling, ik heb een heleboel pagina's gemist dus sorry als het dubbel is): durf je nu al een beetje te genieten van je zwangerschap en een goede afloop ervan? Want ik kan me voorstellen dat het nog steeds vreselijk spannend voor je is, ook al ben je de 28 weken nu al ruim voorbij. Ben zelf vanmiddag bij de tandarts geweest voor een leuke behandeling, maar het ging niet helemaal goed met de verdoving: ik heb veel te veel gehad waardoor ik nu een enorm dikke wang, een hangende mondhoek en een oog dat niet meer dicht kan heb! Volgens de tandarts zou het na 2,5 uur over zijn, nou, no way! Ik hoop maar dat het snel bijtrekt want moet over 2 uurtjes naar de pufclub en kan zo echt niet over straat, haha. O ja, heb weer buikfoto's geplaatst. Hmm, lijkt net alsof ik 7 weken geleden veel dikker was maar dat ligt aan de hoek van de foto en dit shirt is wat wijder dan toen. Ben trots op m'n buikje!
@margreet : hihi dankje wel ! ai klinkt pijnlijk je tandarts verhaal ..... ik moest afgelopen vrijdag ...en mijn (ex) tandarts gign net zo hard pulken tot hij een gaatje had gepulkt ..en toen vond hij het grappig om te gaan boren ...nou ik niet dus ...ben weg gegaan ... heb gezegd dat ik na de bevalling wel terug ....echt niet dus ..... zoek wel een andere tandarts .... maar goed hoop dat je wang snel slinkt .... @all weten jullie wat fout is ...? van die kookprogrammas om +/- 16.30 ....gggrrrr krijg er trek van
Of (ergens anders op dit forum) berichtjes lezen over Mc Donald menu's.. Dat is dus NOT DONE om half 5 als je zwanger bent, ik MOET nu dus naar de mc!
@kleinwonder : erg he ...heb net een halve reep (lees inmiddels bijna een hele ) suikervrije chocoreep op ..voor de rest weet ik niet wat ik mag ...
van de MC heb ik niet zo'n last (ik vind burgerking lekkerder), maar die kookprogramma's zijn inderdaad erg! Daarom blijft tot 6 uur mijn tv uit!
Whahahaha, Margreet, kijk eens in mijn foto-album... We hebben hetzelfde truitje! Toen ik (en Corien) bij de voorlichtingsavond van de borstvoeding was, was er ook al een andere meid met dit truitje... populair vast en zeker! Maar mooi buikje hoor! En succes met die vervelende verdoving. Hopelijk trekt ie snel weg. Ik ben net lekkere couscous aan het maken. Het eten is nu klaar! Meiden, eet smakelijk met alles wat jullie naar binnen schuiven...
Ach jee, wat sneu voor dat baby-jongetje! Wat een apart iets, had het nog nooit eerder gehoord... Hier gaat hij zeker last van krijgen. De moeder trouwens ook, want die moet hem steeds tillen. Dat jochie kan nog niet lopen, als hij dat uberhaupt al ooit zal leren...
@tipp : van die dikke baby had ik vorig week een topic geopend in media en nieuws en zo ....vreselijk he zo'n klein ventje ...neem het artikel morgen maar mee naar het zh want zo'n kindje ga ik echt niet uit poepen hihi
Goeieavond. Alles goed? Ben moe. Nog maar 5 dagen werken. Beetje gezeik op het werk dat ik tegenwoordig altijd te laat ben, maar ik kom gewoon echt niet meer vooruit. Hoe hard ik ook mijn best doe. Moet altijd een trein later nemen. Ben er een beetje down door. Zal de laatste 5 dagen proberen stipt op tijd te zijn. Zo, en nu ga ik lekker liggen!
@chebu : wat een zeikerds zeg ...ze houden maar weinig rekening met zwangeren bij jullie op het werk ...gamaar lekker liggen hoor !
Er is niemand van de leidinggevenden die ooit vraagt: ' en hoe gaat het ermee?' etc. Heb ook geen zin om na een jaar weer terug te komen eerlijk gezegd.