goeiemorgen! Ik ben weer opgeknapt! Jeeeeej! Ik doe nog wel lekker rustig aan, niet te enthousiast weer van alles gaan doen... Maar ik ben uit bed... @loopauto: gaaf ding! @zwangerschapskleding: Ik koop die van mij altijd bij prenatal. Heel erg leuk, snel wisselende collectie, en erg betaalbaar... sterkte sybje...
Conny, succes vandaag! Tipp, fijn dat je je weer wat beter voelt! Manon; leuke foto's! schattig lampje!
zie in een ander topic bij een antwoord van Jsztd dat ze geblokkeerd is, staat onder haar naam. Vreemd
Morning ladiez! De nachten worden steeds beroerder zeg... Het doet allemaal zooooo'n pijn daar onderin... En ik heb gisteren ook veel te veel gedaan (mijn neefje en nichtje waren bij mijn ouders, dus geen rust genomen). Ik heb die kleine nauwelijks gevoeld gisteren tot nu toe... Kortom: ik ga lekker op tijd weer naar huis! @Maxje: ik zie het idd ook. Zal ze dan geblokkeerd zijn door een modje of zelf gedaan?
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan KersjeB. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 3 november sanna - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 15 november Go4baby - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 43 november mama's! Totaal: 12 jongens, 9 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 13 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 9 september GerdienD- afspraak vk MarielleB- pretecho 11 september spotlight- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo Jaki- 11.45 echo tipp42hgg- afspraak vk 09:15 uur 16 september Chebu met verlof Schildjeafspraak vk - 14:50 18 september spotlight- intake kraamzorg 20 september Corien met verlof Jaki- 10.00 gyn 22 september Gerdien gaat trouwen!! 23 september Noatje- afspraak VK 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 29 september Janny- 13.30 Gyn. + echo 1 oktober Danili met verlof 3 oktober KersjeB met verlof 10 oktober lot23 met verlof 17 oktober GerdienD met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof Noatje met verlof 24 oktober spotlight met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @Janny: je afspraak staat erbij!
ik denk dat ze een ban gekregen hefet, ze had wel eens felle opmerkingen in topics. Irritant he slecht slapen, ik vrees dat we daar maar aan wennen moeten.
Mss kan Chebu haar een SMS sturen dan? Tja, slecht slapen zal meer regelmaat dan uitzondering worden de komende weken. Ik moet zeggen dat ik het ook wel redelijk kan handelen, gewoon vanmiddag ff lekker rustig op bed liggen. Maar ik vind het niet tof dat die kleine zo rustig is. Ze trapt me bont en blauw en nu voel ik echt nauwelijks iets... Hopelijk geeft ze me vanmiddag zo'n harde kick dat ik er niets meer van kan zeggen
Goedemorgen allemaal, Voel me weer ietsjes beter gelukkig! Waarschijnlijk afgelopen weekend iets verkeerds gegeten want mn vriend was ook al niet lekker. Manon: Leuke foto's! Schattig kamertje hoor! KersjeB: Is inderdaad niet 'tof' dat de kleine zo rustig is, hopelijk krijg je straks een gigantische kick! Wij hebben afgelopen nacht echt in een deuk gelegen. Mijn vriend en ik slapen altijd héél dicht tegen elkaar aan, meestal lepeltje/lepeltje zeg maar en dan lig ik met mijn buik tegen zijn rug/kont. Nou vannacht dus ook en opeens begon de kleine heel hard te trappen, en mijn vriend voelde dit dus door mijn buik heen tegen zn kont aan haha. Hij lag helemaal in een deuk en ik moest stil blijven liggen zodat hij het bleef voelen haha. Na een half uurtje wilde ik toch wel slapen.. Trouwens, lees allemaal klachten over slecht slapen maar ik slaap eigenlijk nog heerlijk. Als een roosje.. Ik val meteen in slaap 's avonds en word 's nachts wel even wakker om te plassen maar val daarna meteen weer in slaap tot een uur of 10.
Goedmorgen, Ik heb eindelijk weer wat beter geslapen, en natuurlijk is ons knofje nu rustig. Yes mn bed staat omhoog, kan ik eindelijk normaal mn bedje uit. wel een raar gezicht. Die bedverhogers paste niet, ook de nieuwe niet dus is mn ventje net naar de supermarkt geweest om limonade kratten te halen en die staan er nu onder. ga nu ff de kamers stofzuigen, is gelijk een zooitje
Lieve november mama's, Ik zal op dit forum niet meer aanwezig zijn, maar wil jullie wel vertellen waarom: Zondag 31 augustus kreeg ik last van harde buiken en pijn in mijn rug. Omdat deze harde buiken zeer regelmatig kwamen heb ik de vk gebeld. Deze heeft mij direct doorgestuurd naar het ziekenhuis bij mij in de buurt. Toen ik daar aankwam bleek dat ik al 1 cm ontsluiting had. Ik heb direct weeënremmers gekregen en een spuit voor longrijping. Zij hebben een ambulance gebeld en ik ben meteen naar het UMCG in Groningen vervoerd omdat ze daar een afdeling voor prematuurtjes hebben. Dara bleek dat ik inmiddels al 5 cm ontsluiting had en ben ik meteen naar de verloskamers gebracht (was toen 28 wkn en 2 dgn) Het was heel belangrijk dat de baby nog 48 uur zou blijven zitten om de longrijping zijn werk te laten doen. Tevens is het dat de baby erg klein was volgens de curve. Al met al heb ik het t/m donderdag volgehouden en heb al die dagen vol in de weeën gezeten en ben met 28 wkn en 6 dgn bevallen van een zoon genaamd Noah Levi. Hij woog bij de geboorte 1055 gram. Toe na de bevalling bleek dat de placenta niet los wilde laten, ben ik naar de OK gebracht. Hier heb ik nog eens 2 liter bloed verloren waar bij ik bijna een bloedtransfusie nodig had. Noah maakt het gelukkig goed. Hij is een klein, maar pittig kereltje en ademde na 1 dag al zelf. Als hij zo door blijft gaan, maar hij eind deze week zelfs van de ic af en naar een ander ziekenhuis naar de high care afdeling. Het blijft echter een lange weg. Hij zal nog veel moeten groeien en een infectie ligt altijd op de loer! Ik hoop dat jullie voor ons willen duimen dat alles goed gaat en wens jullie nog een fijne zwangerschap toe!
hey meiden ... @jsztd : hebben ze je nou geblokt ? was er al bang voor ...is niet jou schuld hoor......mijn mening is het zelfde ... @janny : lekker gevoel he ? @slapen : mmwwaa gaat wel ...... @all : ben net weer bij de gyn/internist geweest ..... moet meer insuline gaan spuiten en heel misschien voor de nacht ook nog een keer een langwerkende ....maar goed geeft niks ...merk er niks van .... gyn vond de beeb niet angstaanjagend groot ...buikje was goed en dat is het belangrijkst ....tja en die lange benen die heeft hij/zij van de papa en de mama ...haha maar het is wel een feit dat ik over 6 weken ins kindje in de armen heb .... ik wordt dus geen nov mama ....weet ik niet of ik hier nog wel mee mag schrijven ....maar goed bij de okt mamas ken ik niks en niemand ....
@spotlight : jeetje ....ik zit hier echt met mijn mond open ...zo he....ga hard voor jullie duimen dat de kleine het goed doet ....wel gefeliciteerd met jullie kleine man !
Lieve spotlight! Om te beginnen GEFELICITEERD met jullie lieve ZOON NOAH! Wat moet je een angst hebben gehad, maar wat fijn dat het relatief gezien goed gaat. Wij gaan superhard voor jullie duimen dat alles helemaal goed gaat komen! Eerst inderdaad maar van de IC af en dan stapje voor stapje alles overwinnen. Ik wens jullie alle kracht en geluk toe! Probeer ook van jullie ventje te genieten.
@sybje: doe eens niet zo gek, jij blijft gewoon hier, net als alle mama's die eerder of later gaan bevallen. Wij blijven de nov mama's club! Dat je maar mag bevallen van een heerlijk gezond beebje. T heeft ook wel wat dat je al weet dat je over 6 weken die kleine in je armen hebt!
@ Sybje... ik zou niet weten waarom je naar de oktober mama's zou moeten... wie weet beval ik veels te vroeg en dan ben ik ook geen november mama Hier een goede nacht gehad... de korte werkdagen doen me goed al heb ik gister tijdens het werk 2 uur lang harde buiken gehad mocht dat morgen weer zo zijn (ben vandag vrij) dan bel ik denk ik de VK maar even... want die harde buiken houden alleen zo lang aan als ik aan het werk ben... Man lief heeft vanmorgen het bureau leeggemaakt want op bed lptoppen is er niet meer bij... dn krijg ik zulke zere ribben van
Dank jullie wel. Genieten is soms best moeilijk, omdat het voelt alsof het nog niet mag. Ik ben, ondanks dat het goed gaat zo bang voor wat er nog komen kan. Het voelt gewoon niet af en het is dubbel. Aan de ene kant ben je blij dat hij er is en aan de andere kant is het eng en jammer dat de zw sch zo snel voorbij is. Gelukkig mocht ik na 2 dagen al buidelen en ben al een goede band met hem aan het scheppen
@spotlight : ja natuurlijk is het dubbel ...snpa heel goed je angst hoor meis ...maar probeer er van te genieten dat doet de kleine man ook goed .... ben benieuwd naar de foto's
Even kort. JsztD heeft mij gisteravond al gecontacteerd. We zijn er mee bezig! Hopelijk heeft ze vanavond weer toegang!