November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Wow... lees ik het nu goed dat de eerste november mama er al is?

@Spotlight wij wensen jullie het allerbeste toe en hopen dat Noah een grote en gezonde kerel wordt!

2. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ben er nu nog niet zo happig op om foto's op internet te zetten, dus jullie houden ze tegoed!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    is goe hoor meis ...we wachten het rustig af ...moet je ook pas doen als het goed voelt voor jezelf

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ spotlight, Gefeliciteerd met jullie zoon NOAH,
    Jeetje wat heftig zeg. Gelukkig blijkt het nu al een vechtertje te zijn.
    We gaan heel hard duimen van jullie dat het allemaal goed komt.

@ Sybje, je blijft gewoon bij ons schrijven hoor, nergens voor nodig om naar de Oktober mama's te gaan. Je hoort bij ons

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @spotlight, Gefeliciteerd met jullie zoon NOAH,

Ik duim heel hard voor jullie dat het goed met hem zal gaan! Ik kan me voorstellen dat het een heel dubbel gevoel geeft, sterkte voor jullie!

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Spotlight; nogmaals van harte!!!

Sybje, tuurlijk blijf je hier :D ik ben 30 oktober uitgerekend en ben ook nog steeds hier ;)
    Is het nu een hoop gedoe met het spuiten, of valt het je mee?
    Hie vaak moet je nu naar het z'huis voor controles?

Ik heb een baaldag, mijn mannetje mist de aandacht, maar ik heb gewoon weinig behoefte aan sex (eigenlijk helemaal niet :oops:)
    Ik geef hem daarom ook weinig knuffels en en kusjes, bang dat hij meer wil
    :cry: Hij zit er heel erg mee, en baalt er van, zei zelfs dat ik dit maar had moeten bedenken voor ik zwanger werd :confused: ook mijn bekkenpijn had ik dus van te voren moeten voorspellen, hij kan gewoon niet snappen dat ik nu bijna niks in het hh doe.
    De laatste dagen is hij ook wat afstandelijk en niet echt gezellig.
    Iemand tips wat ik kan doen, wil niks tegen mijn zin doen namelijk, toch niet gek?
    Gisteren de hele kinderkamer gesopt en meubels op de goede plek gezet en Ilana's kamertje helemaal opgeruimd, uren bezig geweest met buikpijn als gevolg, is het nog niet goed voor hem :cry:

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @spotlight: ten eerste: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Ik ga heel hard voor jullie duimen de komende tijd! Sterkte!

Enne sybje, je blijft gewoon hier hoor!

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Manon F – mooi buikje hoor. Leuke babykamer en die loopauto helemaal geweldig!

@Spotlight – Jeetje zeg! Maar eerste van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk blijft alles goed gaan en mogen jullie snel thuis van de kleine gaan genieten.

Hier nog steeds verkouden en nu begint mijn bovenkaak pijn te doen van de snot. Het zit gewoon helemaal vast. De afgelopen 2 nachten al paracetamol genomen dat ik toch nog een beetje kan slapen. Nu hopen dat dit niet al te lang gaat duren.
    Voor de rest gaat alles goed.

Ik heb niet alle pagina's gelezen dus als ik iemand vergeten ben. Sorry :(

9. Niet meer actief

Zit hier half in shock.. De eerste novembermama al bevallen!

Van harte gefeliciteerd met jullie gezonde zoon NOAH!
    Ook ik duim heel hard voor jullie!

Enne Sybje: jij blijft gewoon hier bij ons. ;) punt.
    :p

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jeetje maxje... Geen idee... Die van mij heeft er alle begrip voor... We knuffelen nog heel wat af, ook al heb ik absoluut geen zin in meer... Hij doet er niet moeilijk over...
    Misschien moeten jullie er eens een avondje over gaan praten, rustig. Leg hem uit wat er allemaal veranderd bij jou en je lijf. Dat het niks met hem te maken heeft enz. Waarschijnlijk voelt ie zich in de war, machteloos... dat jij je zo voelt en hij er niks aan kan doen...

En de seks? Misschien kunnen jullie een mooie tussenweg verzinnen? Iets waar jullie allebei gelukkig van worden!

Sterkte meis! Knuffel!

11. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @maxje: wat rot dat je vent gewoon 0 begrip heeft voor je joh! Maar laat je door hem niet op de kop zitten en blijf erover praten met hem. Hij zou van je eerste zwangerschap moeten weten hoe jij je voelt en jullie hebben samen de keuze gemaakt om voor een tweede te gaan. Jij neemt die bekkenklachten doorgaans op de koop toe, maar hij mag echt wel wat begrip tonen af en toe. Tuurlijk wist je waar je aan begon, maar jullie hebben samen een relatie waarmee je je door dit soort dingen kunt slaan. Helaas kan ik je verder niet echt helpen met advies. Heeft ie 'Help mijn vrouw is zwanger' van Kluun al gelezen?

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @maxje : misschien kunnen we ruilen van man ?
    die van mij wil niet meer ...omdat hij bang is dat hij het kidnje daar mee pijn doet (=onmogelijk) heb hem alle honderden artikels laten lezen maar hij doet het niet ....tja ...vette pech voor mij ....
    ik wil wel nl ..sorry voor de details dames ....

het spuiten vind ik reuze meevallen heel soms doet het zeer ...maar dat ligt aan het spuiten ...aan mezelf dus hihi ...
    ik zit nu gemiddeld zo'n 1 a 2 keer per weer in het zh ....

@all : ik ga even de markt in rotterdam onveilig maken met mijn pens ...hihi heb het bordje met pas op zwenkt uit al in de tas zitten ...haha

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @spotlight: hoe gaat het nu met jouzelf eigenlijk? Een bloedtransfusie is ook niet niks joh! Ben je alweer thuis?

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Spotlight, van harte gefeliciteerd met jullie kereltje!

Aan jouw de eer het novembermoeder topic te openen!

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Dank je, probeer al steeds met hem te praten, maar hij b lijft er bij dat hij veel behoefte heeft aan sex en snapt het echt niet dat ik dat niet heb, voelt zich afgewezen. maar ik blijf het proberen

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Ik was er weer even..

Spotligt, HEEL VEEL SUCCES, ik zal zeker voor je duimen dat deze kleine kerel zal opgroeien tot een gezonde grote jongen!

Voor de rest niet echt bijgelezen. Hier gaat het redelijk. Van mijn bekken niet heel erg veel last maar is niet over ofzo. De baby maakt het goed en ik heb weer een soort van computer..

Jooze

17. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    :confused: :confused: :confused:
    Tjeempie, even een uurtje niet gekeken hier en de eerste novemberbaby is geboren! Ondanks de moeilijke weg die jullie hebben gehad en nog te gaan hebben, wil ik jullie
    VAN HARTE FELICITEREN MET JULLIE ZOON NOAH!!!
    Hopelijk gaat alles goed. Gelukkig is het een vechtertje. Jammer dat je niet meer hier op het forum komt, spotlight, maar ik begrijp het wel. Toch zou het leuk zijn als je ons op de hoogte zou willen houden van jullie zoon. Ik ga echt heel hard duimen!

@Sybje, oh, spannend zeg! Over 6 weekjes al! Ik hoop ontzettend dat deze 6 weken heel goed gaan. En je blijft hier hoor! We zijn elkaars buddy en ik kan je niet missen! Het is veel te gezellig met jou erbij!

@Maxje, wat balen van dat gedoe met je mannetje. Een stukje begrip naar jou toe zal wel fijn zijn. Duw hem eens een papa-boek onder de neus!

@Kersje, nu moet je de lijst wel even wijzigen he? Met de eerste baby erin! Het gaat er nu echt op lijken.

@All, volgende week maandag komt de kraamzorg voor een intake-gesprek. Ben erg benieuwd wat ze allemaal te zeggen heeft. Ik zal mijn mannetje nog even hard aan het werk zetten dit weekend. En zelf zou ik moeten poetsen, maar ja, daar heb ik nog nooit zin in gehad.
    Ons kereltje is op dit moment heel druk aan het trappelen. Heeft vast ook geen zin om aan het werk te gaan, haha. Nog een half uurtje voor vertrek...

18. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemorgen,

wat kletsen jullie lekker ook weer veel haha. ik heb niet alles gevolgd omdat zoveel bladzijnde ik zal mijn best doen om bijhouden haha..

ter eerste wil ik natuurlijk spotlight van hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Noah. dat is wel natuurlijk even schrik. en ik duim dat noah vechtertje wordt. ik kan me voorstellen dat je niet meer kwam en zvoort. maar ik hoop stiekem van wel dat je af en toe komen laten weten of alles goed met jou en noah ;)

maxje dat is even vervelend. met hem over te praten is belangrijk.

die loopauto is heel leuk wel apart :D echt geweldig.

conny succes bij vk

ik ben gisteravond wel vroeg naar bed gegaan om half elf toch ben om elf uur wakker...lang geslapen pfff... haha..verder gaat het goed met mij ik ga straks lekker badkamer schoonmaken en zovoort.
    geniet ervan met de zonnig:D

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ben in shock...Spotlight Gefeliciteerd! en heel veel succes de komende periode. Ik hoop dat je kleine man snel naar huis mag.

Wat betreft sex... Als je beide nog wilt is het super maar met zo'n houding zou hij hem van mij in de heg moegen stoppen! Niet alleen jij hebt hiervoor gekozen en wist dit van te voren, hij was er ook bij! Sorry hoor maar wat een boer...

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Spotlight, misschien vind je het leuk om weer mee te komen schrijven in een november moeder 2008 topic bij de Moeders?

Deel Deze Pagina