Spotlicht: gefeliciteerd met jullie zoon Dat alles goed mag blijven gaan. Hier de klok rond geslapen. Werd zelfs pas wakker door de wekker. Heb net even buiten gezeten, maar de zon was al erg warm. Word weer zo'n dag dat we onze enkels kwijt raken. Maar toch wel lekker. Straks de pretecho, hopelijk wil de kleine nu wel mee werken. Hij/zij voel ik wel maar dan alleen wat friemelen, niet echt schoppen. Wel kom hij/zij soms tegen mijn hand aan liggen. Vannacht heel erg benauwd gehad, volgens mij lag de kleine tegen mijn longen, moest gewoon rechtop gaan zitten. Erg irri, maar dat zal wel vaker gebeuren. Groetjes MarielleB
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan KersjeB. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes 4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight Totaal: 1 jongen, 0 meisjes Bevallingslijst: 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 3 november sanna - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 15 november Go4baby - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Noatje - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 43 november mama's! Totaal: 12 jongens, 9 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 13 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 9 september GerdienD- afspraak vk MarielleB- pretecho 11 september spotlight- afspraak vk 13 september JannyJansen -Herhaling 3/4D echo 09.00 uur 15 september chebu- 30 weken echo Jaki- 11.45 echo tipp42hgg- afspraak vk 09:15 uur 16 september Chebu met verlof Schildjeafspraak vk - 14:50 18 september spotlight- intake kraamzorg 20 september Corien met verlof Jaki- 10.00 gyn 22 september Gerdien gaat trouwen!! 23 september Noatje- afspraak VK 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 29 september Janny- 13.30 Gyn. + echo 1 oktober Danili met verlof 3 oktober KersjeB met verlof 10 oktober lot23 met verlof 17 oktober GerdienD met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof Noatje met verlof 24 oktober spotlight met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @spotlight: Nogmaals gefeliciteerd met jullie lieve zoon. Het is een dubbel gevoel om de eerste bevallen novembermama te zijn, maar we duimen met zijn allen heel hard voor hem! Ik hoop dat je inderdaad hier nog langs komt om te vertellen hoe het met hem en jullie gaat.
@ Maxje: wat vervelend voor je dat jullie elkaar hier niet in begrijpen, hopelijk kunnen jullie toch tot begrip komen zodat de laatste weken van je zwangerschap voor beide prettig zullen zijn op dit vlak. Ik kan me persoonlijk ook wel (enigzins) inleven in de visie van de man, waarbij ik hier niemand wil aanvallen of beledigen. Maar kan me voorstellen dat het voor sommige mannen zo overkomt als dat het eerst zo vaak mogelijk "moet" soms zelfs op commando, als het eenmaal is gelukt dan "mag" het niet meer. Ik kan begrijpen dat dit voor een man frustrerend is. Mogelijk kunnen jullie elkaar tegmoet komen? hij iets minder/jij iets meer? waarbij dat meer natuurlijk op diverse manieren kan die voor jou lichamelijk niet belastend zijn. Nogmaals niet vervelend bedoeld.
mooi gedaan zo in de lijst kersje... Die van mij kietelt me als ik op mijn zij lig... Erg grappig... En benauwd heb ik het 'snachts ook. Ik heb al een extra kussen zodat ik iets hoger lig, dat helpt...een beetje...
Ja, mooie lijst Kersje! Ik ga nu echt naar m'n werk... ben alweer een beetje aan de late kant... doei doei!
Nou ja, ik vind de lijst er wel weer steeds rommeliger uitzien. Jullie ook? Als ik van de week een keer tijd heb zal ik proberen om er een overzichtelijk geheel van te maken. Mee eens? @het sex gebeuren: ik ben het eigenlijk meer met Beatrice eens. Ik moet ook zeggen dat ik af en toe van mijn stoel val van de verhalen die ik op dit forum wel eens lees over die mannen. Ik prijs me erg gelukkig met een vent die me op alle fronten helemaal bij staat. Als ik een paar weekjes geen zin heb, dan hoeft het helemaal niet en ik heb hem er nog nooit een krimp over horen geven. Gelukkig heeft ie overigens momenteel weer nergens over te klagen, maar het gaat erom dat ie het dus ook niet doet als het wel ff wat stil ligt. Hopelijk kun je hem ervan doordringen Maxje, dat dit een probleem is van jullie samen en niet van jou alleen!
oh, ik heb ook een supervent hoor! Heeft geloof ik sinds ik zwanger ben nog 1x 'gemogen' en verder ook niet... Maar hij klaagt niet, vind gewoon knuffelen ook erg fijn... Ook het huishouden dat achterop raakt vindt ie niet erg. Helpt waar hij kan... Staat me eingelijk in alles zonder mopperen bij! Heerlijk!
Moet dit ff kwijt hoor, zit echt met een ***probleem! (Je weet wel, met de K.. en -ut) Ik heb zometeen (Lees: om 13:00) 1 college waar ik eigenlijk écht heen wilde gaan. Maar nu heeft mijn vriend gisteren de hele wasmand + alles wat in huis verspreid lag in de wasmachine gedaan. Opzich prima.. maar dit is dus inclusief AL mijn nog passende zwangerschapskleding. Ik zit hier nu dus in een legging met BH en heb verder niets wat droog is of wat ik nog pas..
Corien, dat is ook wat hij zei hoor! Ik begrijp hem op zich wel hoor, alleen baal ik ervan dat hij mij niet kan/ wil begrijpen. mooi lijstje zo kersje!
Tipp Fijn dat je weer beter aan 't worden bent... als je je zaterdag nog goed voelt kunnen we misschien 't zwembad onveilig maken? Spotlight Ik weet niet of je dit nog leest, maar van harte gefeliciteerd met jullie kereltje. Ik zal een extra kaarsje opsteken en duimen dat alles goed gaat komen! Trek jij het ook een beetje? Lijkt me erg zwaar! Denk maar goed aan jezelf en je gezin, de rest van de wereld komt wel weer. Sybje Als je in okt. bevalt ben je eigenlijk natuurlijk geen november mama.... Whahaha, doe niet zo gek, natuurlijk hoor je hier! Spannend dat je nu al weet dat je over 6 weken echt mama bent! Maxje Jouw man moet eerst maar een zak aardappels van 15 kilo voor z'n buik binden, daar een paar weken mee rond lopen, als hij dan nog geen rugpijn heeft dan laten we hem een uurtje flink doorwerken in een zwaar beroep en dan zullen we eens kijken of hij nog steeds zo denkt! Sorry dat ik zo onaardig doe, maar ik vraag me echt af of hij wel doorheeft hoe een pijn je kunt hebben. Mijn man vind het vooral heel vervelend voor mij dat ik zo'n last heb, en hij is al blij met af en toe wat "hand en spandiensten" zeg maar Kleinwonder Niet boos worden, maar je hebt me goed laten lachen! Chebu Waarom heeft JsztD een ban? Zo bot is ze toch ook weer niet?
@kleinwonder: ik zat vorige week ook met dikke krokodillentranen omdat ik geen broek had en degene die schoon was, was helemaal verkreukeld en ik kon door de badkamertroep niet bij de strijkplank en en en... Het is niet eerlijk! Maar na een paar minuten is het weer over Heb je toch wat gevonden?
Ik ben trouwens songteksten aan 't luisteren om te kijken of er iets tussen zit voor op het geboortekaartje... is een héél goede manier om alle zwangerschapstranen er uit te gooien, hahaha. Zelfs de meest drakerige liedjes vind ik nu heul bijzonder en emotioneel
Haha, ja maar kersje, mijn buik heeft echt de omvang van zo'n mud aardappels, en qua kilo's vrees ik dat ik vanmiddag de weegschaal bij de vlos op tilt laat slaan... ik denk dat ik nu op +20 zit Dus het is icm bekkenklachten/rugklachten geen gekke vergelijking toch?
Spotlightgefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Noah Levi Ik duim voor jullie en hoop dat alles goed gaat met het kleine vechtertje. Hoe is het met jouw? Kleinwonder dat is mooi balen en wij zwangere hebben al minder keus in de kast. Ga je wle of niet naar school?
@san, wij hebben dus een paar regels uit een liedtekst op t kaartje...ken je t wiegelied van de 3j's? is echt een aanrader op dit moment! wij zijn er allebei verliefd op.... Terug van de arbo-arts. Die vond t beetje belachelijk dat t werk niet zelf met een oplossing kwam, en ik weer naar hem toe moest. Was ie zelfs een beetje boos om. Hij is t er mee eens dat ik moet kunnen rusten. En als dat niet op t werk kan, dan maar thuis! En wil t werk niet mee werken dan moest ik me maar gewoon ziekmelden.