hallo allemaal! zo daar ben ik ook weer even. bijlezen lukt echt niet! jeetje joh, is er al een novemberbaby geboren! wat een verhaal! Spotlight, heel erg gefeliciteerd met je zoon en heel veel sterkte, want het zal best heel spannend zijn allemaal. en natuurlijk een hele moeilijke tijd want je moet steeds op en neer naar het ziekenhuis. ik hoop dat je genoeg steun hebt aan de mensen om je heen en dat je toch veel kunt genieten van jullie zoon! hoe gaat het met de rest? hier gaat het goed, behalve dat ik een fikse blaasontsteking heb en dus met antibiotica in bed lig (heb ook koorts erbij). erg vervelend en ik maak me ook een klein beetje zorgen om de baby omdat ik veel harde buiken heb door de ontsteking. maar goed, het zal vast snel beter gaan nu ik die medicijnen kan slikken (en die kunnen gelukkig geen kwaad in de zwangerschap) het begint al op te schieten he, bij allemaal! spannend! groetjes zonnetje
Gerdien, Ik heb het liedje gelijk opgezocht (kende het niet) en hoewel ik de tekst wel schattig vind is het echt niet mijn smaak. Wij hadden op onze trouwkaart bijv. bovenaan staan "I love you just the way you are". Die is van Billy Joel. Misschien niet hip, of heel bekend, maar wel een nummer dat we zowel qua tekst als geluid mooi vonden.
Phoeeeee ik kan echt niet wachten tot het 3 uur is! Wat een drukke dag heb ik zeg. Ik ben me rot aan het rennen hier op kantoor. Gevolg is wel dat ik al heel de ochtend een keiharde buik heb. Ook niet echt lekker! Ik kan er nog steeds niet helemaal overuit dat mannen echt nog een issue maken over sex. Ik vind het een beetje egotripperij als ik eerlijk ben. Ik heb de laatste tijd weleens de vergelijking gemaakt dat mijn rug voelt alsof ik met een knuppel 2 keer op dezelfde plek ben geslagen. De meeste mensen kunnen zich er wel iets bij voorstellen. Overigens heb ik echt de liefste man ever op dat punt dus thuis hoef ik me daar niet druk over te maken maar het is wel een aardige vergelijking.
Nou.. het is 13.19 en ik post hier.. dus geen college voor mij vandaag. Heb mn pyama maar aangetrokken, de was allemaal lekker buiten opgehangen in het zonnetje en heb in mn pyama met de hond gewandeld, jaja die moest er ook nog uit. Hihi wat kun je het als zwangere vrouw zwaar hebben. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mezelf 'kleden' nu ik zwanger ben écht heel moeilijk vind! Ik vind dat alles zo saai of het maakt je nóg veel dikker dan je al bent. En dan ál die driekwartbroeken die overal te koop zijn. Dat snap ik dus niet hé: daar lijk ik NOG 40 kilo zwaarder in met mn korte pootjes eronder. En dan heb ik het nog niet eens over die spijkerbroeken zonder kontzakken o.i.d op de achterkant maar met een dikke naat door je bilpartij.. Nou daar lijken mijn billen dus formaat OLIFANT in he.
ooooh, dat ligt dus aan de kleding kleinwonder, hihi. Heb hetzelfde hoor, in alles wat ik draag vind ik mezelf dik (en dan niet alleen mijn buikje, die vind ik mooi )
Kleinwonder, ik baal ook hoor, van de zwangerschapsmode. Of het is gelijk boven m'n budget, ik kan me geen garderobe veroorloven waarin elk shirtje 30 euro kost... of ik zie er uit als de zwangere versie van mijn moeder. Tuurlijk heeft Miss Etam ook leuke dingen, maar veel vind ik toch echt een beetje mutserig. Ik heb geïnvesteerd in 1 mooie spijkerbroek (die was wel gelijk 80 euro) en die was ik gewoon heel vaak, en 1 mooie rok. En verder loop ik de uitverkoop na zodat ik voor simpele shirtjes maar een tientje kwijt ben. Nou ja, en verder heb ik inmiddels het formaat van een lief kamerolifantje, dus 't blijft schrikken als ik voorbij een spiegel kom, haha.
Maxje Piep je wel genoeg? Want ik heb in 't begin wel eens met mijn man er over gehad, en hij dacht dat als ik niet klaagde ik ook geen pijn had. Nou ja, die had ik dus wel, maar ik wil geen zeikerd zijn. En als hij een griepje heeft doet hij minstens alsof hij Heel Er Lijdt dus dat is heel anders dan ik doe: ik hou m'n mond liefst zo veel mogelijk. Nu piep ik dus wat meer, gewoon om hem te vertellen dat ik pijn heb. Want nog steeds als ik niets zeg denkt hij dat het goed gaat
De zwangere versie van mn moeder: Ik had het niet beter kunnen zeggen! En ook ik vind het inderdaad zonde om handen vol geld uit te geven aan dure zwangerschapskleding, je draagt het maar zo kort. Ik zag laatst een heel leuk shirtje voor 80, nou dat doe ik dus écht niet. Tja, en wat de sex betreft. Dat is ook bij ons wat minder. We doen het wel, maar alleen als ik daar zin in heb (en das niet dagelijks ) Vriendje klaagt niet, alleen af en toe wat subtiele hints en das maar goed ook want als meneer gaat klagen dan krijgt 'ie toch een uitbrander Ik heb gisteren (met gevaar voor eigen leven..) de boel daaronder maar weer eens netjes geschoren. Aangezien ik niets kon zien heb ik het maar op gevoel gedaan. Stap ik na het douchen ons bed in zit vriendlief naar me te kijken: 8) Dat ziet er 'blanko' (Alleen het woord al?) uit daar beneden, heeft dat toevallig een reden... [-o< Reactie: "ARGH! mag ik me tegenwoordig ook niet meer scheren? Jonge Jonge, ik laat de boel wel de boel de laatste weken, krijg ik dit gezeur ook niet" Heb na een minuutje maar even sorry gezegd hihi, de arme kerel ook haha.
nee, ik klaag idd niet veel, ik ga er vanuit dat hij wel weet dat het zwaar is, en als ik teveel doe ik veel pijn heb aan mijn bekken. toch maar meer doen dan ik scheer me ook lal een tijdje op gevoel hoor, wil het bijhouden daar
Hahaha, ik schrok me van de week rot toen ik bloot voor de spiegel stond, dus manlief mag van de week aan 't snoeien. Ik snap wel waar Daphne Dekkers het ontplofte egel idee vandaan haalde
ik koop veel bij miss etam als er uitverkoop is, en bij de etam outlet. wil ook niet teveel uitgeven. heb ook wel wat op MP gekocht
Haha ja inderdaad. Maar ik heb ook het gevoel dat het haar overal sneller groeit dan voor de zwangerschap? Jullie ook?
die ontplofte egel heb ik laatst maar 'blind' te grazen genomen... Kon totaal niet zien waar ik mee beizg was, maar goed San, ik zaterdag ook familie-uitje in amersfoort. Even kijken of het met de tijd lukt. Laat het je snel weten! Ik heb zin in een tosti! Eens kijken of ik iets heb wat zich tot tosti wil laten ombouwen...
Dit is echt mijn helonderwerp! Denk je goed bezig te zijn daaronder ziet het er nog niet uit voor de spiegel!
hihihi, volgens mij hebben we er allemaal last van Ik ga vanavond even lekker naar ikea. De gordijntjes voor de kamer kopen
Ik heb me van de week ook maar op gevoel geschoren..... Ging toch een klein beetje mis.. heb me lelijk opengehaald. Hoe doen jullie dat nu !