een vage herinnering uit een ver vreemd verleden Ik doe het nog steeds op gevoel. Gaat nog steeds goed *afkloppen*
Mijn man zegt iedere keer dat alleen hele oude mensen nog weten wat sex is... Ik doe het ook op gevoel en af en toe voor de spiegel. Maar het gaat wel eens mis maar ja, dat kan ik ook niet zien hihi Uk vanavond weer zwemmen?
Nou hier gewoon met de ladyshave onder de douche. Met een hand proberen de buik op te tillen, met de andere hand de shaver over de egel.. Hupsakee een voetje op de rand van de wasbak (ja dit lukt nog..) en de zijkantjes van de egel zijn ook weer gladjes.
Gelukkig even tijd gevonden om terug te lezen en te reageren... sorry voor flinke lap tekst... @ Spotlight: Meis, gefeliciteerd met jullie Noah! Ik kan me je angst om te genieten goed voorstellen. Ik duim knetterhard dat hij zich goed ontwikkelt en groeit en dat jullie snel door deze onzekere periode heen zijn! Heel veel sterkte en kracht de komende tijd! @ ManonF: Mooie buik! En heel gaaf loop autootje! Wil ik ook wel... of 't nou een jongen of een meid wordt! @ Kleinwonder: leuk is dat he, dat de kleine zo hard kan trappelen dat papa het kan voelen. Hier ook regelmatig als ik met mn buik tegen vriend aan lig! Verbaas me over de kracht van zo'n ukje! Lief bedoelt van je vriend om even lekker te wassen... maareh....timing! ...gewoon in legging gegaan uiteindelijk? EDIT: oh nee... zie 't al! Geniet dan maar even van de extra vrije tijd! @ Sybje: ik denk dat het al duidelijk is. jij hoort hier thuis! Maakt niet uit wanneer je bevalt! @ Gerdien: Zo! da's nog eens een echte goede arbo arts! En luister maar goed naar hem! Ben benieuwd wat je werk/leidinggevende hierop te melden heeft! @ Maxje: he, bah! Wat vervelend dat het even niet zo goed gaat tussen jullie op 't lichamelijk/aandacht vlak. Maar snap ook wel dat je vriend/man misschien ook wel aandacht en liefde mist (niet alleen sex, maar ook lichamelijk aanrakingen, en misschien is hij (onbewust) daar ook onzeker over ofzo.) Dus neem even lekker de tijd samen. Begrijp dat jullie al een kleine hebben dus oppas regelen. Knus restaurant boeken, lekker naast elkaar zitten (die tafel ertussen schept een afstand) en dan gewoon weer even genegenheid uitwisselen! (even aandacht voor elkaar maken kan echt wonderen doen en misschien krijg jij ook wel een beetje zin. Het is voor beide natuurlijk geven en nemen in de zwangerschap!). Verder wel rustig aan met de schoonmaakwoede hoor Anders breng je maar een beetje daarvan over op Janny... @ Janny: hihi, fijn te lezen dat jij ook nog nooit poetszin hebt gehad! Ik wacht ook met smart op die aandrang @ Zonnetje:Bah, de zoveelste blaasontsteking al hier! Hoop dat kuur aanslaat en je snel opknapt! Hopelijk zijn je harde buiken al eerder weg! @ alle ontplofte egels... : zo herkenbaar (hadden het gister in het SMEP topic al over het Cavia alarm). Had de vorige keer de boel zo laten mislukken dat ik ook gewoon maar alles doe. Weg is weg! En dan eens in de zoveel weken even bijhouden dan blijft het overzichtelijk! en daarna wordt de discussie errug grappig: sex, als vroeger, op gevoel, voor de spiegel... Heb weer even lekker kunnen lachen hier! Nu weer tijd om aan het werk te gaan! Heel veel liefs!
Misschien een stomme vraag maar wat is een ladyshave... toch gewoon een scheermes... of niet @ Beatrice, ja was wel de bedoeling. jij ook
Ik durf niet op gevoel, ik scheer altijd nat en heb geen ladyshave. Ik kan me nu al verheugen op de 1e keer wilde sex zonder pijn, hahaha. Please laat me niet de enige zijn!
hihihi nee je bent echt niet de enigste hoor... heb daar ook wel weer eens zin in... niet voorzichtig doen en geen rekening houden met je buik....
Tip: nieuwe fles scheerschuim/gel erbij en flink blijven aanbrengen en dan gaat 't echt wel lukken hoor! (enkel sneetje hoort erbij ) En je bent niet de enige wat je 2e opmerking betreft (niet dat 't pijn doet, maar ik vind face to face and belly to belly toch 't fijnste! En nu wordt 't errug afstandelijk
ik scheer ook nat, maar ik vertrouw mezelf gewoon... En san, nee hoor je bent niet de enige... Ik kan me nu ook al verheugen op normale ouderwetse sex Jeeeeeej... Mijn voorraadkast en koelkast zijn het met me eens... Ik ben zwanger, dus gaven ze me chocolatechipcookies en slagroom
Misschien moet ik het maar weer eens doen, sex. Maar wel als ik verlof heb. Anders ben ik veel te moe.
Ik ben meer bang dat die shave de boel opeet.... zulke enge dingen... Ja, en sex is wel heel uitputtend hoorde laatst ergens in tv programma dat 3 minuutjes ook prima is hoor