NOVEMBER 2008 MAMA'S 1. 1-11-'08 Mammatje 35 jaar... 5de kindje...kalender jongen, denkt zelf jongen 2. 1-11-'08Fio31 jaar 1e kindje kalender meisje denkt zelf meisje 3. 2-11-'08Beppie197631 jaar 1e kindje kalender meisjedenkt zelf ? 4. 2-11-'08Sophie 34 jaar 2e kindje 5. 3-11-'08Maxje 25 jaar... 2e kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 6. 3-11-'08sasgirl25 jaar 1e kindje kalender jongen,denkt zelf meisje 7. 5-11-'08Hummel 24 jaar... 1e kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen 8. 5-11-'08 AmyRose27 jaar 3e kindje kalender jongendenkt zelfjongen 9. 5-11-'08Marisha 27 jaar 1e kindje kalender jongen denkt zelf meisje 10. 9-11-'08Ukkepuk078 28 jaar 1e kindje kalender Meisje denkt zelf Meisje AFSPRAKENLIJST : Marisha 5-03-'08 ziekenhuis voor bloedproef, 18-03'08 afspraak eerste echo Sasgirl 10-03-'08 vk Hummel 12-03-'08 1e afpr. vk. Sophie19-03-'08 vk intake Maxje 21-3-'08 gyn voor echo, 26-3 eerste afspraak vk, 3-4 echo vk AmyRose 25-03-'08 1e afspr. vk. Beppie197631-03-'08 vk[/quote] Ik heb je erbij gezet. hoor Waar kan je dat vinden dan van de kalender?
thnx ga gelijk kijken zal wel jongen zijn net als de rest op 3 november ik persoonlijk denk dan wel korter zwanger te zijn als hij morgen eindelijk gbeter test dan vandaag.
hmmzz ik geloof een jongen dat er staat alleen tijdens de conceptie was ik nog 26 dus zou het een meisje kunnen zijn. AAAAAAAaaaarrrrrg ik weet het niet. Ach zolang het maar gezond is en blijft waar het zit. de volle 9 maandjes
Hoi meiden, ik ben bang dat mijn mk begonnen is, ik verlies kleine beetjes bruin bloed maar heb geen pijn en was net nog heel misselijk... maar ja mijn hoop dat t goed bleef gaan is gevlogen Ik wens jullie een onwijs goede zwangerschappen toe en geniet meiden.
NOVEMBER 2008 MAMA'S 1. 1-11-'08 Mammatje 35 jaar... 5de kindje...kalender jongen, denkt zelf jongen 2. 1-11-'08Fio31 jaar 1e kindje kalender meisje denkt zelf meisje 3. 2-11-'08Beppie197631 jaar 1e kindje kalender meisjedenkt zelf ? 4. 2-11-'08Sophie 34 jaar 2e kindje 5. 3-11-'08Maxje 25 jaar... 2e kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 6. 3-11-'08sasgirl25 jaar 1e kindje kalender jongen,denkt zelf meisje 7. 3-11-'08mimi1981 27 jaar... 2e kindje...kalender meisje, denkt zelf ?? weet nog niet 8. 5-11-'08Hummel 24 jaar... 1e kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen 9. 5-11-'08 AmyRose27 jaar 3e kindje kalender jongendenkt zelfjongen 10. 5-11-'08Marisha 27 jaar 1e kindje kalender jongen denkt zelf meisje 11. 9-11-'08Ukkepuk078 28 jaar 1e kindje kalender Meisje denkt zelf Meisje AFSPRAKENLIJST : Marisha 5-03-'08 ziekenhuis voor bloedproef, 18-03'08 afspraak eerste echo Sasgirl 10-03-'08 vk Hummel 12-03-'08 1e afpr. vk. Sophie19-03-'08 vk intake Maxje 21-3-'08 gyn voor echo, 26-3 eerste afspraak vk, 3-4 echo vk AmyRose 25-03-'08 1e afspr. vk. Beppie197631-03-'08 vk[/quote] Ik heb op de kalender gekeken maar op de kalender staat bij mijn leeftijd in februari jongen. Alleen met conceptie was ik nog 26 dus heb ik meisje gezet. Heb ik dat goed gedaan?
Hallo meiden, Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Noortje. Volgende week wordt ik 30 en ik heb een dochtertje (Jikke) van vandaag precies 14 mnd. Ik wil me voorzichtig aan dit topic toevoegen. Vanmorgen positief getest Maar na 3 (vroege) miskramen, ben ik wat voorzichtig met mijn bijdschap. De eerste 2 miskramen waren voor de zwangerschap van mijn dochter en de laatste was in december. Ik ben dus nog een beetje terughoudend, maar de eerste stap is genomen.....Ik ben zwanger . Ik heb dit topic nog niet echt terug gelezen, maar zie wel iets over de geslachtskalender. Wat ik daar zo vreemd aan vind is dat er van de leeftijd van de vrouw wordt uitgegaan. Bekend is nl dat de man het geslacht bepaalt! Misschien dat je op een bepaalde leeftijd de spermacellen van het andere geslacht afweert ?! Volgens de kalender zou ik nu iig een jongen krijgen. Mimi, je moet idd uitgaan van de leeftijd die je had tijdens de conceptie. Tot later P.s. duimen jullie voor me mee dat het goed blijft gaan?!
Ah nee toch mammatje Heb je ook krampen? En vrlies je stolsels? Ik heb vanafmijn innesteling 5 dagen bruinverlies gehad en ben nog steeds zwanger. Maar het kan idd ook het begin zijn van een mk, wil je heeeel erg veel sterkte wensen!
Ik heb nu een beetje buikpijn en pijn in mijn rug. Ik verlies nu roodbruine afscheiding en de testen zijn sinds gister negatief dus gewoon heel vroeg misgegaan... Voel me best kl*te...
@mammatje: ik vind het oprecht heel erg voor je en wens je veel sterkte toe! @noortje, ukkepuk en mimi: gefeliciteerd met jullie zwangerschap. liefs,
@mammatje: Ik wens je heel veel sterkte toe meid. Als je iets wilt weten of vragen of steun nodig hebt, dan stuur je me maar een pbtje hoor. Liefs Hummel.
@mammatje, o meis een hele dikke knuffel en heel veel sterkte. @noralien, Welkom hier bij de november mama's. Ik begrijp je heel goed hoor. Ik heb dan mijn banner wel verandert maar geloven doe ik het ook niet echt. Na 2 misgegaan te zijn ben ik ook nog terughoudend hoor. De banner heb ik gedaan zodat ik het wel moet geloven. Er proberen er van uit te gaan dat het allemaal goed komt.
Vandaag zat alles een beetje tegen eigenlijk. Vanacht al een rotnacht gehad voor de tweede keer. Kon gewoon niet slapen en toen ik eindelijk sliep. Kwam manlief thuis uur of 1 en was ik weer wakker. hij viel in slaap en ik heb tot uur of 3 (verder weet ik niet meer) wakker gelegen. Kom ik bij mijn schoonmamsie vanmiddag. Ik had broodjes meegenomen en wilde het snijden met een gewone mes. Geeft ze een broodmes (een hele scherpe nog wel) en ik ging dus een broodje snijden. Jullie raden het al. Ik sneed dus lekker in mijn vinger jippie. Een hele diepe snee in mijn wijsvinger(gelukkig links want ik ben rechts). Ik gelijk een opmerking verdikkeme ik ben echt klungelig de he hele week al. Oeps. Mijn schoonmoesje tegen mij. Ben je ongesteld geworden van de week. Ik zo hoezo, nee zomaar. Ze had me al gelijk door. Omdat ik de laatste tijd zo'n pijn heb tijdens mijn NOD wist ze het omdat ik vorig weekend last van mijn buik had. Niet heel erg maar toch wel een beetje en dat wist ze. Nou leuk. Nu weet mijn schoonmoesje het. Oooooooooooowas nu niet de bedoeling . Ze beloofde om niks te zeggen.
@Noralien, Welkom bij de november mama's. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ken je angst goed. Ik heb hiervoor ook 2 keer een miskraam gehad. Ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan. Liefs Hummel.
Mammatje, wat jammer dat het misloopt. Veel sterkte meis! Ik moet zeggen dat ik daar ook wel schrik voor heb... heb zo lang op een zwangerschap moeten wachten dat ik er nu van uit ga dat het mss ook misloopt Aan alle nieuwen hier: gefeliciteerd!
Noralien, welkom en gefeliciteerd Mammatje, heh wat naar. Heb het erg met je te doen. Veel dikke knuffels. x Sophie