fijn hoor Jootje! normaalgesproken is het hier veel drukker, maar iedereen is een beetje down doordat 2 dames hier bloed verliezen..
klopt saartje ......geef je helemaal gelijk ...... maar goed ...wij zijn stiekum al een naam aan het zoeken ....gewoon orienterend ....(houd de moed er in ) en we kunnen het niet echt eens worden .....het is ook zo dat mijn schoonzus in augustus bevalt ....en we niet dezelfde naam willen ..... zijn jullie al aan het denken ?
wij hadden tijdens de vorige zwangerschap ook al wat nagedacht over een naam voor een meisje zijn we er al uit.. voor een jongetje nog niet.
fio en bramtim heel erg veel sterke meiden, ik hoop dat het uiteindelijk toch goed afloopt. in elk geval een hele dikke knuffel.
He Jootje, Van harte meid, ik las je berichtjes ook bij Miskraam, gelukkig ben je nu weer zwanger! En houden zo nu he....geen roze afscheiding meer? Met hoeveel weken heb je een miskraam gekregen? Wij hebben al wel een meisjes naam ja! ha ha ha.....al heeel lang! vonden we beide gelijk helemaal geweldig! Alleen een jongen.....wat is dat lastig zeg! ppffff. nou ja we hebben tijd zat Zijn jullie ook zo moe? het verschilt bij mij erg...heb trouwens nog steeds zeer gevoelige (.)(.) jullie ook?
jeetje meiden de nieuwe schieten hier wel de pan uit zeg hartstikke welkom meiden. sorrie voor het weinige reageren maar ik heb een maag die een beetje omkeerd al 2 dagen gister lag ik ook al voor 6en in mijn bed ik had het helemaal gehad. nu ben ik alweer zo moe. en heb het weer zo koud tot op mijn bot aan toe brrrr
heb maar even een roze afscheiding gehad gelukkig, wel erg last van krampen in me buik de hele dag door.... tijdens mijn eerste echo met 9w3d kwamen ze erachter dat er geen hartactiviteit was, en dat het in het begin al mis was gegaan. Omdat ik geen spontane MK heb gekregen ben ik op 22 dec. gecurreteerd. ik ben ook zo moe. vooral in de middag! en inderdaad ook zere boobs
namen ben ik helemaal nog niet mee bezig. dat merk ik vanzelf wel in de loop der tijd. hoop ik hahahaah
he Edith, ben je er ook weer niet fijn dat je zo'n last hebt van misselijkheid.. weet je zeker dat je niet gewoon een griep te pakken hebt? want dat zo koud hebben klinkt meer als een griep oid..
wij hebben onze meisjesnaam nog 'over', dat wordt de naam van mijn overleden zusje.. en over de jongensnaam twijfelen we nog, we hebben er een paar in ons hoofd maar welke het wordt, ik weet het niet..
mijn man zegt dat ik het bij mijn zoontje ook toen de eerste periode zo verschrikkelijk koud had. ik heb geen koorts ofzo dus, denk toch kwaal helaas
saar ik heb volgensmij met de zwangerschap van mijn zoontje verder nooit kwaaltjes gehad saar, dus laat je niet gek maken door de kwaaltjes van ons he meid. trouwens perfecte oplossing de link van de lijst onder je tekst je bent echt een super tetter
haha ja is toch wel makkelijk he.. anders is het met ons getetter elke keer zo'n gezoek het enige is dat je mss af en toe naar beneden moet scrollen omdat de lijst niet bovenaan staat.. vervelende kwaal dan Edith.. hier begint het eindelijk af te koelen
he Edith, als je al een zoontje hebt, heb je wellicht van die zw nog wel een meisjesnaam?! en anders....tijd zat idd! Jootje gelukkig maar he! Ik heb het trouwens ook echt koud, nou ben ik al een koukleun, maar nu erger, alleen met vlagen, en misselijk ben ik eigenlijk niet! Jootje wanneer krijg jij je echo?
Jootje24 hartelijk welkom meis en gefeliciteerd. Bramtim en Fio ik duim nog steeds meiden. Ik heb geen jongensnaam we wilden als het een jongen werd vroeger giovanny laten heten maar nu niet meer. Ik heb het ook koud hoor aaaaaaaaaaaaarg Ik doe niets anders dan rillen. S'middags bijna in slaap vallen en s'avonds klaar wakker. Grrrrrrrrrrrrrrr. Heb mijn huilbui al gehad vandaag. Jippie. Ik las een boekje en werd verdrietig van een verhaal in mijn geheim. Heb ik weer. Mijn ventje kwam thuis en ik werd om iets boos, waar ik normaal nooit zo'n drama van maakt. Maar he hij heeft me gelijk gegeven hahaha. Ik had dus toen ook een jankbui gekregen haha normaal duurt dat wel even tot eind van de avond hoor maar nu was ik binnen 5 minuten al aan het janken. lang leven de hormonen AAAAAAAAaaarg.