@Uk ik twijfel nog een beetje of ik vanavond kom. Ik weet niet of ik het ga halen. Mijn man moet de boodschappen nog doen en staat nu helemaal vast bij Den Haag. Dus als ik er niet ben weet je waarom.
tjeetje zeg haha.. ik lach me rot toen ik alles berichten van jullie las... over scheren. ik doe graag onder douche scheren dus wel met scheermes verder sex haha. mijn ventje heeft respect voor als ik geen zin heb. ik heb wel natuurlijk wel zin in maar wil nog ff niet doen.. liever na bevalling als het vrouwenprobleem over is hihi... dan zie ik wel. ik slaap gewoon door zonder honger. ik heb nooit in de nacht honger raar hoor. lekker toch. maar wel wordt wakker door plaspauze en anders dingen. geen brood maken of snoep of zo dat heb ik geen last van! lekker gewinkeld bij ikea? hihi.. ikke vrijdagmiddag met mijn ventje naar ikea hihi.. dat heb ik wel zin in
Nou, ik hoop het wel! (Dat ze een tweede kans krijgt dan he..) Vind dat ze hier op het forum nogal snel bannen en onderwerpen gauw sluiten, maar goed das mijn mening. Ik neem even weer een bakje fruit en zuivel O en plof weer neer in mn hangstoel. Er zit hier namelijk iemand met zn hoofd in mn ribben te porren..
Vallen Mars ijsjes ook onder die nieuwe zuivel regel? Want in dat geval kan ik zometeen ook wel iets aan m´n zuivelgehalte gaan doen Vanmiddag weer naar de vlos geweest, en alles is goed. Suiker perfect, ijzer was wel laag, gezakt van 8.2 naar 6.9, maar met roosvisee ferro of floradix moet dat op te krikken zijn. En m´n bloeddruk was 125/60 dus perfect. En... ik ben de afgelopen 4 weken maar 2 kilo aangekomen, hoeraaaaa! Goede reden om straks de rest van dat pak chocolate chip cookies op te eten Weet iemand waar Floradix naar smaakt? De verloskundige was bij het voelen trouwens iets te enthousiast toen ze riep dat het thuiszitten en rustig aan doen ervoor zorgde dat de baby goed groeide... Volgende keer toch maar eens vragen hoe groot ze hem schatten. Ik wil graag een baby op baby-formaat, geen mini-peuter. Of nou ja, als ´t dan toch een mini-peuter is, dan is thuisbevallen misschien een wat minder goed idee... Begin nu langzaam maar zeker steeds meer aan de bevalling te denken, jullie ook?
hoi meiden, Zo heb even terug gelezen en wat zie ik.......... de eerste novemberbaby is al geboren Wauw. Spotlight, van harte gefeliciteerd en ik hoop dat het noah uit mag groeien tot een flinke vent. Zo nou begint het bij mij ook te kriebbelen, de eerste novemberbaby die er al is. Bij mij staat de datum nog steeds op 27 oktober (dus eigenlijk hoor ik hier niet ) maar de gyn begint nu ook een beetje te twijfelen. Ik ben vanmiddag namelijk geweest en heb voor de 4e keer een urineweginfectie , nu weer een andere antibiotica en kijken of dat helpt. Hij heeft wel mijn baarmoedermond opgemeten en die is gelukkig nog mooi dicht. Ik moet nu helaas wel elke week komen en ze gaan steeds kijken of de bmm nog dicht is. Ik hoop zo dat het kleintje nog even blijft zitten, hoe langer hoe beter. sex, nou dames dat ken ik ook al een tijdje niet meer, dat in tegenstelling met de zwangerschap van onze zoon. Toen wou ik het liefste elke dag maar nu is dat niet zo, komt denk ik ook omdat mijn placenta onderligt, het is nu heel gevoelig en absoluut niet prettig om sex te hebben. Ach nog een paar weken en dan is het weer voorbij (probeer positief te blijven ). knuffel conny
Nou nou, dat was weer ff flink bijlezen. Ben benieuwd hoe het straks gaat als we allemaal met verlof zijn, dan is het hier helemaal niet meer bij te houden denk ik Was wel weer aardig vermakelijk om te lezen overigens, over scheren, lekker eten en sex. Als jullie problemen krijgen met het zicht op het te scheren onderdeel van onderen: gebruik een spiegeltje, dat is echt handig! Ik heb ook wel eens 's nachts dat ik met honger wakker wordt, dus er ligt altijd een Liga klaar voor me, dan hoef ik me niet daarvoor uit bed te hijzen. En sex, tja, ik heb dus ook juist wel weer zin op het moment. Tis superonhandig met zo'n buik idd en met die bekkenpijnen kan ik ook niet alle kanten op, maar we vinden er steeds wel weer een goede oplossing voor, hihi! Ik hoop ook zooooooo dat ik niet een knip krijg en gewoon redelijk snel weer aan de sex kan... Dat is mss nog wel waar ik het meest bang voor ben met de bevalling. Ik ben ook wel benieuwd wat JsztD voor iets 'ernstigs' gedaan heeft. @kleinwonder: wrom is het zo raar dat ie zijn oogjes open heeft, dat doen ze toch allemaal? @conny: ik hoop ook dat jouw kleine nog even blijft zitten hoor! En hopelijk slaat deze antibiotica beter aan! @san: ik moet zeggen dat ik de hele tijd wel af en toe aan de bevalling denk. Aan de ene kant ben ik er best angstig voor (pijn en inscheuren/knippen etc), maar aan de andere kant lijkt het me ook weer zoooo'n bijzondere ervaring en ben ik heel benieuwd hoe ik me door al die weeën heen sla. Vond trouwens dat ze er gisteren bij dat tv programma van Bridget erg negatief over door bleven gaan...maar goed, wellicht dat ik er ook zo over denk na de bevalling
Whahaaha, kom ik thuis uit m'n werk, denk ik even lekker bij te lezen, gaat bijna alles over sex, scheren en eten. Wat een combi! Jullie zijn weer lekker bezig geweest vandaag. Ja, ik ga ook steeds meer over de naderende bevalling nadenken. Ik zie er absoluut niet tegenop, kijk er zelfs naar uit. Als het kamertje nou helemaal klaar was geweest, had ik nu al wel 40 weken willen zijn. Ben zo benieuwd wanneer hij komt, hoe hij eruit ziet, hoe het is om nu echt een babytje te hebben, hoe de bevalling gaat, enz.
floradix is heeel vies, maar je kan het ook in tablet vorm kopen Conny; hoe kan dat toch, voor de 4e keer?
Nou, omdat de echoscopiste juist zei dat hij lag te slapen met zn handjes voor zn gezicht en we daarom terug mogen komen voor een herkansing. Ik vind alleen op deze foto het net lijken alsof zn oogjes open zijn?
meiden ik ga lekker op de bank liggen. Ik ben verschrikkelijk moe en voel me niet zo lekker. Keelpijn en verkouden Fijne avond en tot morgen!
@wendy: je hebt het virus te pakken ben ik bang. Doe rustig aan, hopelijk valt het bij jou mee! @kleinwonder: hier is ie niet bepaald aan het slapen nee...maar mss dat ie heel even zijn oogjes open deed of zo? Ik zou hem anders ff laten zien aan je VK, kijken wat zij zegt, ben ook wel benieuwd.