November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Haha nee inderdaad dat dacht ik ook al. We hebben binnenkort de 'herkansings-echo' dus dan zal ik het even vragen, ben benieuwd. Heel raar, maar zo met zn ogen open lijkt ie al enorm op zn vader haha.

2. Jeetje spotlight; wat een verhaal! Ik hoop dat alles goed blijft gaan met je kleine mannetje. Heel veel sterkte, ik duim voor jullie! En natuurlijk gefeliciteerd!

Sybje; Wel leuk om te weten dat je de kleine over 6 weken in je armen mag houden. En inderdaad, als ik een week vroeger beval ben ik al geen november mama meer, maar maakt toch niet uit!

Maxje; stom dat mannen ons af en toe gewoon niet begrijpen :( Je kunt niet meer doen dan je al doet. Kon hij maar voelen wat jij voelde, dan zou hij het wel snappen!

Mijn man heeft opeens de zenuwen voor de bevalling. Hij is bang dat hij zelf flauw gaat vallen als ik lig te bevallen en het idee dat alleen de verloskundige erbij is... Ik heb hem verteld dat zodra ik ga persen, de kraamverzorgende wordt gebeld, dus dat ze dan met z'n tweeën zijn. Hij wil mijn moeder erbij hebben, want hij is bang. Nu gaan we dit de 18e maar bij de vk bespreken, misschien kan zij hem gerust stellen. Best sneu. Hij is zenuwachtiger dan ik, terwijl ik het moet doen.

Ik kreeg vandaag een telefoontje van het kraamburo, volgende week komt er iemand langs voor een intakegesprek van 3 kwartier! Nou, ik ben benieuwd.

Ik heb sinds gister steeds harde buiken, terwijl ik echt niet veel doe. Ik ben benieuwd hoe het op mijn werk gaat donderdag en vrijdag...

Moet wel ontzettend lachen om jullie met die egel verhalen! Ik scheer me ook onder de douche, ook op gevoel. Volgens mij gaat het aardig goed, heb nog geen klachten gehad! :)

3. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Oh, Spotlight, wat een heftig verhaal! Maar wat heerlijk dat jullie mannetje zo'n vechtertje is en het tot nu toe zo goed doet. En wat fijn dat je met hem mag kangoeroeën. Prachtige naam trouwens! Sjonge, je bent nu gewoon al mama. Héél veel sterkte nog meid, want het zal vast nog een erg spannende, enerverende en emotionele periode zijn. O ja, en niet te vergeten: GEFELICITEERD!!!

MarielleB; wel een schattig koppie zeg, die wangetjes lijken al zo gezellig rond. En die van jou is ook al zo'n droppie Kleinwonder!

San; wat betreft de Floradix: ik vind het niet vies. Ook niet echt lekker ofzo, maar zeker niet uitgesproken vies. Maar ja, smaken verschillen hè... Het doet mij een beetje denken aan een of ander hoestdrankje of zo'n kruidenbonbon-achtig iets. En het schijnt wel zo te zijn de de drank beter opgenomen wordt dan de tabletten. Ach, één slokje en het is al weer weg.

Conny: wat akelig nou dat je alwéér een blaasontsteking hebt. Hebben ze de boosdoener al wel gevonden?

Wendy: beterschap....

Ohoh, nu ben ik even héél erg dement: moest Sybje nou vandaag naar gyn en internist en zo ja, hebben we daar al wat over gelezen? Ik heb vanmiddag op m'n werk heel snel een paar minuutjes zitten lezen, maar kan het me echt even niet meer herinneren.

Helemaal niet relevant voor een zwangerschapsforum (sorry!), maar toch nog even terugkomend op mijn tandartsperikelen van gisteren: er is iets behoorlijk mis gegaan met de verdoving. Vannacht kon op een gegeven moment m'n oog weer dicht gelukkig en m'n mondhoeken zijn ook weer bijna symmetrisch, maar m'n wang ziet er nu uit alsof ik ernstig mishandeld ben: dik en blauw. Dat kan nog wel eens een hele tijd gaan duren vrees ik... Ik weet weer waarom ik vroeger een tandartstrauma had...
    Maar verder gaat alles uitstekend met me ;)

4. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Manon: vind het wel lief aandoenlijk klinken van je man...

5. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Je moet wel goed meelezen wen! ;)
    Iedereen is hier verkouden en heeft last van de keel, dus wij hebben het gebombardeerd tot een virus dat via internet overdraagbaar is :)

6. Vandaag alweer 32 weken! We zijn zo benieuwd naar de kleine! Raar idee dat het over 5 weken al zou kunnen komen.

7. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @manon: dat klinkt best schattig inderdaad, hihi. Maar hij zal heus niet zomaar flauw vallen. Als hij gewoon bij jouw hoofd blijft en jullie dat aangeven bij de VK, dan zal ie het vast hartstikke goed doen hoor! Hij kijkt mss teveel tv (die reclame waarbij die arts flauw gevallen op de grond ligt). Zo zie je maar weer hoeveel invloed dat kastje kan hebben ;)

8. Is ook wel lief... Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen uiteindelijk voor hem.

9. Dat denk ik ook ja. Hij leest en hoort er teveel over, van die verhalen van andere vaders die niet tegen bloed kunnen enzo. Daar heeft hij normaal gesproken geen last van, maar hij denkt dat het nu anders is, omdat het om mij gaat.

10. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Heee... nu zie ik bij de overzichtspagina van de bevallingslijsten bij de gebruikers JsztD staan als zijnde online. Ben je hier toch weer ergens in de buurt?

11. Niet meer actief

GUESS WHO"S BACK ! ;)

Hihi.. en waaaaaat hoorde ik al van mijn buddy, eerste novemberbaby is er al?
    Jeeeetje hoop dat alles goed is, gefeliciteerd spotlight!

Meer spannende dingen gebeurd in mijn 'ban' periode ? hihi ben wel blij dat ik weer terug ben hoor!
    Volgens Lotte was ik te fel in mijn reacties.. ga er dus maar op letten :)

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Haha, vind het ook wel een aandoenlijk verhaal, van je man... Denkt hij er in elk geval niet te makkelijk over.

Hier is het virus ook nog steeds aanwezig. Het hoesten, piepen en brommen is nog steeds flink aan de gang.

13. Niet meer actief

Jeetje heb het verhaal van spotlight gelezen.. heel heftig! Veel sterkte voor jou & je mannetje spotlight!

14. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Welcome back JsztD! En was je zo'n hormonenbommetje dan? ;) Hier viel het volgens mij nogal mee toch...

15. Niet meer actief

Naar mijn mening viel het ook wel mee.. maar blijkbaar dacht niet iedereen daar zo over helaas! Ach ja... belangrijkste is dat ik weer mee mag doen hihi miste het wel ;)

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    jaaaaaaaaaa de wieg is klaar! mijn moeder kwam hem net brengen, hebben ze uuuuren aan geprutst, helemaal zelf opgeknapt en de stof gemaakt, ben er helemaal happy mee :D

17. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
  18. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    en 1 van mijn buikje

19. Niet meer actief

Maxje erg mooi wiegje zeg! Mag je trots op zijn!

20. Niet meer actief

En ook een mooooie buik :D hoever ben je nu?

Deel Deze Pagina