November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bijna 33 weken :D
    Mijn moeder heeft samen met mijn tantes de bekleding gedaan, zijn wel een paar dagen mee druk geweest, had nooit gedacht dat het zoveel werk was :oops:

2. Niet meer actief

Maxje: wat een super super super lief wiegje! Zou er zo verliefd op worden. Leuk hoor.

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Maxje: wow zeg! Mooi buikje! Lekker bolletje en schattig wiegje hoor! Jij boft maar!

@ de rest: ik heb van een vriendin het 'Veilig bevallen' boek te leen, en dat vind ik heel prettig om te lezen en bereidt je goed voor op alles wat komen gaat op een hele nuchtere en luchtige manier. Echt een aanrader! Heeft me veel zelfvertrouwen gegeven. Ik kijk er wel naar uit nu (net nu, maar straks natuurlijk want de verbouwing gaat wat traag...(lees: ligt stil door de week)

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

ik ben er ook weer .....

@jsztd : huh er staat nog wel account geblokkeerd ....je bent denk ik geblokt door het befaamde topic met soorten smaken ouders voor kinderen ....echt vaag dat ze je daarom geblokkeerd hebben .....

@sex : tja zoals ik al zei wil ik wel maar manlief niet .....

ben vandaag lekker naar de markt geweest in rotterdam ..was echt lekker weer ...liep alleen in mijn hempje ....maar ik had helaas niet gezien dat iedereen kon zien dat ik aandelen heb in de mona kwark afscheidng ....word alleen maar erger ....net zoiets als doorlekken van je menstruatie maar dan anders ...kon wel door de grond zakken .....

heb wel veel zitten eten vandaag zeg .....
    en weten jullie wat ik op heb ? SUSHI ! ja ja alleen de vegatarische , dat was echt heerlijk ....heb zo genoten ! en verderheb ik nog een zoute haring op ....en een broodje tonijn .....en nu net weer sushi ..(heb gelijk een voorraad mee genomen , die nu op is ) en ik had bij de bijenkorf een heerlijk gebakje meegenomen ...........die was echt lekker ....

heb ook nog een truitje bij de miss etam gekocht ....en een jurkje bij de hema ...daar weet ik nog niet zeker van of hij wel past ....

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee meiden,

ben weer terug van ikea. Ze hadden de gordijntjes niet (meer) :(

Ik heb nu alleen een drukkende pijn op mijn onderbuik... Doet echt gemeen zeer :(

JsztD: welcome back!

Wendy: 'ons' virus, het hele speciale novembermama's2008 virus ;)

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha dat ad ik idd gelezen. Ik lig nu met de laptop op de bank maar ga zo slaen ben zooo broerd pfff

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    had jij ook zo'n keelpijn tipp?

@ Maxje Mooi buikkie en een super mooie wieg!

@ Jsztd Gelukkig je bent er weer! :)

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jep, hoort er helemaal bij wendy! Sterkte meis, hier ben je wel een week zoet mee (waarschijnlijk een dag of 3 goed beroerd)... Beterschap!

Ik ga lekker naar bed. Knuffels, tot morgen.

9. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @JsztD, welkom terug! Heb het topic niet gevonden waarom ze jou geblokkeerd hadden, maar blijkbaar was het onzin van die block. Alhoewel ik wel nieuwsgierig ben... haha.

@Maxje, wat een uberschattig wiegje! Ben stiekem een beetje jaloers. Zou hem zo wel willen hebben, haha. En je hebt een hele mooie buik!

@Sybje, wow, jij hebt je lekker uitgeleefd met winkelen en eten. En dat eten is wel goed voor je, toch?

@Wendy, veel beterschap!

Ik ga ook zo maar eens naar bed. Morgen weer werken... bleh...

10. Niet meer actief

Ja dat was het topic idd... was iemand die het nodig vond te zeggen dat alleenstaande moeders/lesbi en homo ouders verboden moesten worden omdat het egoistisch was etc.
    Naja dat schoot bij mij in t verkeerde keelsgat (en trouwens vele met mij) en naar aanleiding van dat topic was ik gebanned inderdaad...

Kan het topic overigens ook niet meer vinden, denk dat het weg is..

11. JsztD; Welkom terug!

Maxje; Mooie buik hoor en schattige wieg. Hij heeft wel wat weg van onze wieg, zal daar ook eens een foto van maken.

12. lucinda25

lucinda25 Lid

9 sep 2008
    27
    0
    0
    huismoeder
    rotterdam
    hallo allemaal,
    ik kom mezelf ook even melden,ben uitgerekend op 26 november,zo denk je was ik maar verder,en nu ben ik alweer bijna 30 weken,wat gaat het snel! :D
    dit wordt ons 3 de kindje,wordt gezellig druk straks,

groetjes van:lucinda

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Een hele goede morgen!

JsztD: welkom terug!

sybje: heerlijk uitgeleefd in de stad, klinkt goed :)

Maxje: superlief wiegje en hele mooie buik, fijn hoor, weer iets wat je klaar kunt zetten voor die kleine!

Janny: ook nog steeds aan het snotteren. Hier komt en gaat het steeds. 's Nachts wordt het erger, dan zit het helemaal verstopt 's morgens en gedurende de dag ebt het langzaam weg... Vanmiddag loopt mijn kuur af en morgen weer een check bij de VK. Hopelijk is mijn bloeddruk weer wat gedaald!

wendy: ik hoop maar voor je dat het niet doorzet, hoe voel je je vanmorgen? Niet negeren en toch gaan werken he, eigenwijsje ;) Dan sturen wij je namelijk gewoon direct weer terug naar bed!

chebu: jij hoeft nog maar een paar daagjes te werken toch? Heb je mijn advies nog opgevolgd en nog een treintje later genomen gisteren? ;)

lucinda: welkom en gefeliciteerd! Zal ik je ook in de lijst erbij zetten? Zo ja, kun je me dan even alle gegevens PB-en?

Goed, ik ga hier zometeen de kraamzorg ontvangen voor de intake (midden in de puinzooi...ze kan de voordeur bijna niet eens bereiken denk ik :)). Daarna ff douchen bij mijn ouders en dan weer ff een paar uurtjes werken.
    Nog 3,5 week en dan heb ik verlof! Jeeeeeeeeeej!

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen lady's,

Yes heb eindelijk weer een keertje goed geslapen, ga denk ik maar iedere avond zwemmen dan is ons knofje tenminste rustig.

Ik ga vandaag boodschappen doen en dan gelijk even de laatste spullen halen voor de babykamer. Zat gister mn lijst na te kijken en zag dat ik niet zo heel veel meer nodig had.. verzorgingsspullen en dan wat lakens voor in het ledikant. Dat gaan we vandaag maar even halen.

@ JsztD, Welkom terug en een beetje op je woorden letten he ;)

@ go4baby, ik heb dat boek ook gelezen... wel een goed boek.

@ Maxje, mooie wieg en mooi buikje. :D

@ sybje, zo je hebt je lekker uitgeleeft op de markt... lekker he.

@ lucinda25, gefeliciteerd en welkom hier bij de november mama's

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

@janny : ja hoor mag allemaal ! had vegatarische sushi op waar alleen groente in zit .

@all : ik ga vanmiddag waarschijnlijk even naar de prenatal met mijn schoonzusje en de kleintjes ....zal zo es effe op de lijst kijken wat ik nog nodig ben .....best veel geloof ik ....

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Het voelt weer alsof het midden in de nacht is...Ik wil alleen maar slapen! En al helemaal niet werken. Nog 17 dagen.

@Uk Lekker dat je nu goed hebt geslapen. Dat drukke zwemmen van ons heeft toch nog ergens iets uitgehaald dus.

@Maxje Super leuk wiegje! Wij krijgen ook zoiets maar die is wel heel mooi opgeknapt.

@Lucinda Welkom hier!

Voor de rest ben ik alles alweer vergeten...sorry...

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Dank jullie wel :D

Ben vanmorgen naar de dietist geweest, en toen moest ik op de weegschaal :(
    ben nu in totaal 13 kilo aangekomen :cry:
    Ben nu wel heel erg verdrietig. 13 kg is natuurlijk niet extree veel maar aangezien ik de kilo's van de vorige zwangerschap nog niet kwijt was, is het nu dus wel heel erg. weeg gewoon 107 :confused: :cry:
    zal dus ECHT moet stoppen met al het snoepen.

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden,

Ik heb vandaag even een lekker rustig dagje gepland...

Lucinda welkom en gefeliciteerd!

19. 078mama

078mama Niet meer actief

@Maxje 13 kilo valt inderdaad best mee! Je kunt er eigenlijk weinig aan doen dus laat het gewoon over je heen komen. Ik heb er ook wel moeite mee gehad maar je kan weinig anders... Ik ben ook rond de 13/14 kilo aangekomen. Klote maar het gaat we wel weer een keer af.

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ben echt per saldo niks aangekomen... Eerst flink afgevallen, toen weer langzaam aangekomen, nu weer op mijn begin gewicht :oops:

Deel Deze Pagina