November 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Zonnebeertje, Feb 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Pfoe gelukkig :) dan hoef ik me niet druk te maken over het hartje :)

En ja verder wel okee hoor.. alleen dan veel last van mn rug en doordat ik me dan zo lullig ga voelen op mijn werk raak ik in de stress, krijg ik harde buiken en dan is het einde helemaal zoek

2. lucinda25

lucinda25 Lid

Sep 9, 2008
    27
    0
    0
    huismoeder
    rotterdam

hoi, ik had met de zwangerschap van mijn zoontje(die nu 2 jaar is)
    ook dat hij een onregelmatige hartslag had ,begon vanaf 20 weken is met de prenetale echo ontdekt,ik moest gelijk ieder week op contole komen, in plaats van elke 4 weken het werd heel goed in de gaten gehouden en ik ben heel vaak naar het ziekenhuis geweest ook als ik twijfelde,
    uiteindelijk ben ik bevallen met 39 weken en 5 dagen en kort na de geboorte hebben diversen artsen hem nog onderzocht,maar ze konden niets ontdekken, dus gelukkig is alles goed,maar ik zelf zou er niet mee akkoord gaan dat de verloskundige zegt dat het normaal is in deze periode ,vindt ik!
    sterkte,
    groetjes van:lucinda

3. Niet meer actief

Ja maarja ik wil wel vertrouwen in wat ze zeggen en ik neem aan dat wanneer het echt heel raar is ze me wel doorgestuurd hadden... bij 29 weken heb ik ook een CTG gehad omdat mijn kindje erg rustig was en op die CTG zag je ook dat het hartje onregelmatig klopte... gyn is erbij geweest en vond het ook niets vreemds

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he jakkes kleinwonder. Ik weet hoe je je voelt. Dit heeft mijn man in het verleden ook nog wel eens gedaan... Sterkte meid!

5. Niet meer actief

Dit staat op een zwangerschapssite:

Tijdens het luisteren naar de hartslag van je baby heb je misschien gemerkt dat het hartje soms een tel oversloeg. Een onregelmatige hartslag of aritmie is niet ongewoon bij een foetus. Naarmate het hartje zich verder ontwikkelt, verdwijnen die onregelmatigheden meestal. Ontdek je de aritmie voor de weeën en de bevalling, dan wordt zijn hartslag tijdens de bevalling in het oog gehouden op een monitor. Blijft ook na de bevalling de hartslag onregelmatig, dan is een aangepaste behandeling nodig.

6. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Natuurlijk moet je durven te vertrouwen op je verloskundige, zeker als het zulke dingen betreft! Als dat vertrouwen er (om wat voor reden dan ook!) niet zou zijn dan zou je het beste een ander kunnen zoeken.
    Dus ik vind het terecht dat je haar woorden wilt, durft en kunt geloven. Ze heeft haar diploma niet bij een pak Venz gekregen ;)

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb er niets over gehoord maar als je vk aangeeft dat het normaal is dan mag je dat toch wel aannemen lijkt me. En als je twijfelt kan je het ook altijd nog even hier aan de vk vragen...

@kleinwonder Hoe vervelend als je gasten krijgt als je er geen zin in hebt! Ik zou daar ook heel de dag sjaggo van kunnen zijn. Op de een of andere manier heb ik sowieso weinig zin om gastvrouw te zijn de laatste tijd. Normaal vond ik het altijd leuk maar nu ben ik gewoon liever samen met mijn man thuis. Zoooo raar want zo ben ik totaal niet! haha

8. lucinda25

lucinda25 Lid

Sep 9, 2008
    27
    0
    0
    huismoeder
    rotterdam
    daar heb je gelijk in, maar ik zou zelf willen dat ze me vaker controleren,naar het hartje luisteren,en een echo, gewoon voor de gerustelling, want toch als je dat soort nieuws krijg ,maak je je eigen toch zorgen,

groetjes van:lucinda :D

9. Niet meer actief

@Happysj:
    De manier waarop je aan het spammen bent vind ik nogal irritant. Zag al meerdere berichtjes van je staan verspreid op dit forum waarin je op een verbloemende manier reclame maakt voor je de novembermamahyves. Ik durf te garanderen dat we (indien je op alle plekjes je link geplaatst hebt) niets meer van je horen..

10. Jaki

Jaki Bekend lid

Apr 17, 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemorgen,

Lucinda, welkom en gefeliciteerd!

Jsztd welkom terug en gezellig dat je er weer ben en rustig aan dat is niet mooi van reuma! sterkte he.

Kersbj. succes met kraamzorg

Ukke beter toch dat je goed heb geslapen!

sybje plezier met je schoonzus ja ik ook best veel nodig bij prenatal!

tipp zo zie dat je beter voelt daar ben ik blij mee

happ we hebben al hyves en welkom hier en gefeliciteerd.

san, ben benieuwd naar je fotos haha..

klein wonder bah zonder overleg! mijn ventje h ad ook wel eens soms nu nog hoor zonder overleg met mij. hij moet goed nadenken pff mannen he:p

janny, hoe is het met jou met de griepje?

vanmiddag gaan we een bedverhoging ophalen. wel half jaar gratis uitleen:D hihi maar ik denk dat ik gewoon tot december gebruik dan geef ik lekker terug of zo..verder zie ik wel wat ik ga doen misschien stiekem ff winkelen bij prenatal haha... lol

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    pfff ik heb nog steeds buikpijn... :(

12. Jaki

Jaki Bekend lid

Apr 17, 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    oei.. dat is ook even lastig dat je nog steeds buikpijn heb. hoe klinkt dan pijnlijk?

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja heel raar, voelt een beetjke drukkend, maar ook als spierpijn in mijn onderbuik :(

14. Niet meer actief

Hmm, misschien indalen of is dat te vroeg?

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    denk (hoop) dat dat te vroeg is. Ik had gisteravond goed alst van harde buiken (mijn eerste :( ), dus misschien is het nog een nasleep daarvan. Als ik het echt niet vertrouw bel ik mijn vk wel even.

16. Jaki

Jaki Bekend lid

Apr 17, 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ja lijkt me verstandig om vk ff bellen als je er niet vertrouw. spierpijn jah.. schop veel?

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb ook iedere keer pijn in mijn buik als ik stress heb op mijn werk of veel loop ofzo. Dat voelt dan als een soort flinke spierpijn waarbij ik echt mijn buik vast moet houden met lopen om het te verzachten. Klinkt dit bekend?

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jaaaaa, precies dat. Ik loop constant met mijn buik in mijn handen, alsof ie erafvalt :( :)

19. GerdienD

GerdienD Actief lid

Feb 28, 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    hey hoi,

heb nog niet bij gelezen, maar sommigen verdienen wel de sterkte boodschap. Dus bij deze sterkte en een dikke knuf voor jullie

Gister bij vk geweest. was super tevreden. Bloeddruk was mooi laag voor deze periode, gewicht was ook super, en weer t bericht gekregen dat t toch wel een beweeglijk babytje is...(voor de zoveelste keer dat ze dat zeggen)

groetjes

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat hebben veel meiden rond deze periode. Mijn vk zei dat als het blijft dat we dan zo'n buikband moeten proberen. Het is eigenlijk een soort van bandenpijn dus niet erg maar het voelt alsof je buik gewoon te zwaar is voor je lichaam... Ik zal het anders vanavond nog even vragen bij mijn cursus. Misschien is er wel iets anders aan te doen.

Share This Page