Ik heb trek in een Big Mac en franse frietjes......... Ik denk dat mn ukkie is verwekt op zaterdag 16 februari, hebben toen goed ons best gedaan O
hey meiden ..... koud ? ik ben tot op het bot onderkoeld .......douche verwarmd mij niet meer ...dus ik duik zo in bed met mijn electrische deken ...lekker heet ...... @mejon welkom ! hier is het ook bekend wanneer ons frummeltje is verwekt .....! maar goed daar kun je bijna niet om heen in de mmm .......
hmmm lekker schoonheidsslaapje. dat had ik ook wel willen doen, maar zoonlief pikt het niet echt meer. ik heb het nogsteeds zo koud. moe en mijn maag pff die keerd zich steeds om of zo bah verder gaat het wel
Mimi, wat grappig ik heb altijd gezegd dat ik niet met een dikke buik wilde lopen in de zomer hier, maar dat zal toch enigzins gebeuren denk ik. van juni tot augustus. 4e tot 6e mnd. valt eigenlijk wel mee als ik erover nadenk, als ik echt dik ga worden is de ergste hitte alweer voorbij. en anders blijf ik echt lekker in die airco zitten hoor haha.
Jij durft ukkepuh, hahaha zomaar even \/ .. op de verjaardag van mijn dochter hahahaha. AmyRose, Hier gaat alles goed hoor hihi. Even een vraagje. Als ik fruitshake maak. Hoelang kan ik dat in een dichte fles in de koelkast bewaren? Dan ga ik zo even shake maken en dan bewaren.
ik zie trouwens dat we niet de enige zijn die met namen bezig zijn ...hihi ... is natuurlijk logisch dat je na een erste of tweede kindje namen overhoudt .....
@mimi shake bewaren vind ik nooit zo'n succes ....krijgt een vies smaakje ...heb vanmiddag een shake gemaakt met sinaasappels en kiwis jammie jammie