November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    heey

hier ook weer een berichtje van mij...Heb niet bijgelezen maar hoop dat er geen verontrustende berichten zijn...

Gisteren vrijgezellenfeest gehad. Was erg relaxed gelukkig. Eerst keramiek schilderen. Wat dus inhoud dat we met zijn 6en een theepot, 2 koffiekoppen, 2 kop en schotels en een suikerpotje hebben beschilderd. Die staan nu nog in het atelier. Ze moeten in de oven en dan geglazuurd worden en weer in de oven. Ik krijg ze op de trouwdag...Was super leuk om te doen en het is een vrolijk geheel geworden! En daarna een high tea. Dat was wel wat apart. We zaten gewoon bij mensen in de woonkamer! Maar wel heel gezellig. Daarna nog even op een terras gezeten en toen weer naar huis... Ik was een stuk eerder thuis dan mijn vriend. Die was pas om half 5 vanochtend thuis. Maar die heeft t enorm naar zijn zin gehad. Dus al met al een leuke dag!

Vandaag lekker rustig aan gedaan. En morgen weer werken...nog even volhouden tot aan mijn verlof. Maar eerst volgende week een veel leukere dag ;)

Groetjes

2. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    daar heb ik ook nog steeds geen bericht van!

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    klinkt als een leuk feestje gerdien!

Meiden, ik zou dan even bellen/mailen over die doos hoor!

4. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    ik heb wel zin in een meeting hoor, ik vind het prettiger om gezichten en verhalen bij nicks te weten, onthoud ik het allemaal wat makkelijker.
    Ook al bij hyves gezegd dat ik het best wil organiseren... Alleen hier is het niet bij te houden of iemand een reactie plaatst over de meeting.
    Steeds als ik poging deed op mijn werk om de laatste 3 pagina's bij te lezen waren er alweer 4 bijgeschreven in de tussentijd. :confused:

Maar.... IK HOEF NOU NIET MEER TE WERKEN..... jippieeeeeeeeeeee
    donderdag laatste dag gehad :D nu 10 weken vrij dus :D
    misschien dat ik het nu een beetje kan bijhouden, 's avonds als ik na het werk thuis was, deed ik helemaal niets meer :oops:

Vanmiddag bij babyzaak geweest voor koopzondag, hebben matrasje gekocht en een Lodger Shelter en een EasyBase voor de Maxicosy voor mijn auto, is een 3-deurs en ik zag al enorm tegenop om stoeltje steeds op de achterbank vast te maken. Sta je zo boven je macht te hannessen, zeker met een zwakke rug niet prettig leek me. En had al van collega gehoord dat de EasyBase zeker zijn geld waard was. En idd, bij de babyzaak even uitgetest, zooo wat ging dat makkelijk erin en eruit zeg :D

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dan ben ik gelukkig niet de enige! haha gaan we samen wachten! :)

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Het vreemde is dat de prenatal voor mij heeft gebeld waar ik bij was. En in September zou ik mijn afhaal bericht krijgen ben benieuwd!

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    september is nog niet om gelukkig... :D

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ik had ook wel veel zin in die meeting volgende week zaterdag....weet iemand hier iets van?

9. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Nee, nog niks weer over de meeting gehoord. Behalve dat Boefje op hyves heeft geschreven dat ze het wel wilde organiseren, maar daar komen weinig reacties op... Maar ehm, jullie hebben het over 20 sept. Is het al zeker dan dat de meeting die dag gehouden wordt? En zoja, wie komen er dan allemaal? En is het zeker weten in Utrecht? En wordt het zeker weten een High tea?

Ik kon de doos van Kruidvat vanaf 1 sept. ophalen. Ben het een beetje vergeten. Zou het nu nog kunnen? Heeft iemand die al opgehaald? Zoja, wat zat erin?

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemiddag!

Gister de halve dag door de stad gesjouwd. Dat is dus duidelijk teveel van het goede.
    Heb vandaag dan ook 3 uur geslapen.
    Is er verder nog wat gebeurd?
    Zo, nog 2 dagen werken en morgen naar de gyn!

Toedeloe dames, ga over een uurtje of 2 weer slapen

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik weet helaas ook neits over de meeting janny! Wel jammer want lijkt me SUPER!

12. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    ik had gister zo'n dag dat ik alleen de deur uit ben geweest voor boodschappen en dat pas om half 5 of zo, hele dag lui op de bank naar Greys Anatomy liggen kijken, heerlijk, was toch pokkeweer.
    Vanmorgen pas om half 11 wakker, maar vond het te mooi weer om hele dag binnen te zitten, dus maar naar een Mega Meeting van een ander forum geweest (allemaal motoren :D ) en daarna wezen shoppen

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meiden, ik ga naar bed. :oops: Ik heb echt een vreselijk druk weekend gehad... Truste en tot morgen!

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    TRUSTEN!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    trusten Tipp!

16. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    Okay, spijkers met koppen slaan
    geef ff via een PB aan mij door
    of je volgende week zaterdag kan en wil
    of Utrecht geen probleem is (zelf denk ik dat Utrecht op een zaterdag veel te druk is.... mss iets buiten Utrecht om?
    of je een High Tea wil of toch andere ideeen hebt (ik ben zelf niet zo dol op sandwiches en scones of ander wit brood....) of gezellig ergens afspreken met een kop thee en lekkere taartjes

dan maak ik een lijstje met mensen die gereageerd hebben

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    idd Utrecht op Zaterdag is veel te druk denk ik! Een kop thee met lekkere taartjes lijkt me leuker en lekkerder haha!

Kleinwonder en marielle kunnen met mij meerijden als we tot een meeting komen?

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Gaan jullie meeten? Gezellig!
    Drink er ook eentje op mij he!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    als het doorgaat drinken we er zeker 1 op je! :)

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Leuk leuk!

Deel Deze Pagina