November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    geen dank! :)

ja van mij mag wel ff blijven tot week 37 tot 40 hihi... zie wel hoe verder loopt he..toch spannend

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    spannend is het zeker pffff soms vraag ik me wel eens af kan ik wel bevallen haha ;)

3. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi

Hier een gezellige dag gehad. Lekker naar mijn schoonouders, om te rikken.
    Ze hadden toevallig net oma opgehaald om te kijken of die nog kon rikken. Oma word begin nov. namelijk alweer 95 jaar.
    Ze vergeet erg veel, zelfs wanneer ze zelf jarig is. En dat onthouden de meeste mensen het langst. Maar rikken kon ze nog goed. Ongelofelijk.
    Het was erg gezellig.
    We hebben ook daar de dvd gekeken van de pretecho. Was niet zo geweldig, viel een beetje tegen. Maar toch leuk om een keer te zien.

Even over de meeting. Ik kan zaterdag niet, heb dan familiedag. Had het anders erg leuk gevonden. :(

Gister de blije doos van kruidvat opgehaald. Deze viel erg tegen. Een pakje babyvoeding en een bewaardoor. Een blikje redbul voor de papa. En een hoop reklame.
    Ga lekker slapen. Tot morgen.

groetjes MarielleB

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    slaap lekker marielle

5. Niet meer actief

Hmm misschien toch geen indalingsweeen hier dan? Had vorige week wel steken vanonder haha maar nu niet.. mn onderbuik trekt een beetje, alsof mn buik te strak is haha en veel harde buiken.. najaaa testje ertegenaan morgen en we zullen zien :D hoop ook dat het niks is!

Morgen mn laatste 3d echo ben zo benieuwd of er nog wat te zien valt :)

Weet je wat ik ook voel, alsof die kleine aan t kriebelen is in je liezen, alsof je handjes voelt graaien? hahaha

6. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    haha dat kan ik me voorstellen wendy.. soms heb ik wel ook eens.

jdzt ja dat heb ik ook soms kriebels maar wel grappig om voelen ja toch.. spannend voor morgen 3d echo ik hoop dat gelukt is.

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik ga lekker tv kijken. Ik spreek jullie morgen weer.

Slaap lekker! :)

8. Sybje; heel veel sterkte!

Janny; wat een ontzettend lieve foto's van je kleine en de babykamer is ook erg mooi geworden! Je volgorde is wel goed geloof ik, maar een bedzeiltje zou ik er niet op doen. Wordt afgeraden vanwege verstikkingsgevaar en het ademt niet, zodat je baby zijn warmte niet goed kwijt kan. Ik heb twee enkele dekens, maar idd wat je zegt, die deken zul je toch dubbel moeten slaan, dus heb ik er maar 1 nodig. Ik weet niet hoe dat bij zo'n dubbele deken zit. Goede vraag idd. voor de kraamzorg.

Ik heb zo'n last van mijn benen en voeten, dik, pijnlijk, echt mijn enkels zijn verdwenen. Nog meer meiden last van? Iemand tips? Ik zit wel vaak met mijn benen omhoog en drink veel water, maar lijkt niet echt te helpen...

9. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Manon, ik heb gisteren nieuwe schoenen gekocht.. maat 40 terwijl ik al zeker 15 jaar maat 38 heb. Zegt wel genoeg over het vochtgehalte in m´n voetjes of niet? :)

10. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    san, ik heb zoveel nieuw schoenen die past nog steeds niet meer. zonde zonde dus ik bewaar ze dan goed voordat na bevalling als het weer normaal dan ga ik lekker nieuw schoenen intrekken.

manon ja ik heb ook last van voeten,vochtig,benen en noem maar wat, ik loop nu laaste tijd moeilijk omdat ik bekkeninfectie heb. pff loop nu al sinds vorige week bij fysiotherapie lukt wel aardig maar toch soms deed wel pijnlijk bij bekken pff...

ik ga lekker ff wat internet spelen en daarna ga ik slapen. goede nacht voor straks en tot morgen.

11. Niet meer actief

Slaap lekker meiden, ik ben er ook weer weg van :)
    kom morgen wel even vertellen of de 3d nog gelukt is..

12. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Trusten en veel plezier morgen!

13. Niet meer actief

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Even snel alles doorgelezen en wil sybje heel veel sterkte en succes wensen, ik zal aan je denken morgen.

Hier is ook alles rustig, een weekend vol verjaardagen gehad. Dinsdag mag ik weer op controle, ik ben benieuwd.

Voor iedereen, een goede nachtrust gewenst en een dikke knuffel

conny

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik duik mijn bedje ook in. moet morgen weer vroeg werken.
    hoop dat ik dan wat minder last heb van harde buiken, die plagen me al een weekje. gelukkig deze week naar de vk.

las nog iets over de meeting de 20ste...ik kan dan helaas niet. moet dan werken.

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal!
    Auw, last van mijn botten gehad vannacht doordat ik te lang op 1 kant lig... Gaat het slechte slapen bij mij nu dan ook komen?
    Hebben jullie een beetje lekker geslapen?
    Heerlijk een dagje vrij...
    Kraam-intake komt om 10.30. Zal nog even snel wat kleine dingetjes in huis opruimen.
    Voor diegene die moeten werken: Veel succes!
    Voor diegene met een vrije dag: Veel plezier!
    Voor diegene met een echo of een vk / gyn-bezoek: Veel plezier en succes!

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hallo allemaal,

Ik ben er ook weer na een druk weekend... ben uitgeput gister in slaap gevallen tijdens tv kijken maar nu wel weer uitgerust ;)... Ik hoef alleen vanavond te werken dus dat is wel lekker

Ff terugomend over bier en borstvoeding; dit is dus schijnbaar een bakerpraatje, als je googled kom je het ook direct tegen. Schijnt anderzijds zelfs niet goed te zijn alchohol komt ook in je borstvoeding terecht waardoor de kleine dit binnenkrijgt. Er moet na het drinken van alchohol 3 uur tussen drinken en voeding zitten.

@Janny suc6 met de intake en mooi kamertje (mijn man raadde trouwens gelijkdat het om een jongen ging ;))

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hahaha, grappig.
    Lekker trouwens dat je alleen vanavond hoeft te werken. Moet je nog lang?

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goede-maandag-morgen allemaal!

Iemand al weer wat goed nieuws van Sybje gehoord?
    Duim voor haar!

Over de meet: ik zou het heel leuk vinden om jullie in real live te ontmoeten en ervaringen etc. te wisselen!
    Ik weet alleen niet of 't mij as weekend lukt (ik heb gepland de vloer te gaan leggen in de kinderkamert...). Weekend erna komt mn moeder (woont in buitenland) en die moet dan al in de kinderkamer kunnen logeren!...)

Ik zal Boefje straks effe pb'en!

Fijne dag allemaal! Ik duik in mn werk!

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    BUDDYNEWS!!!

Kreeg net weer een smsje van Sybje:

Hey meis! Ik word vanmiddag geopereerd via ecrp. Als ik weer wat bij ben, laat ik even wat weten. Xx

Weet iemand wat ecrp is? Laten we met z'n allen duimen dat alles goed mag gaan, ook al heb ik daar de volste vertrouwen in. Maar ik blijf het eng vinden als iemand zwanger geopereerd wordt.

Deel Deze Pagina