November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Super Tipp dat alles weer goed was!

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Ik ben benieuwd hoe het vandaag met Sybje gaat. Ik kan me voorstellen dat ze niet echt gerust is, als weten de artsen prima wat ze doen en gaan ze echt geen risico nemen. Ik hoop maar dat het meevalt!

Kopje koffie glazenwasser? :cool:

Voor de rest gaat alles hier zijn gangetje. Ik begin echt moe te worden en alles is nu extra zwaar. Gelukkig nog maar 3 weken werken. Ik kan niet wachten! Vooral mijn rug en bekken spelen weer op. En het ging net zo goed! Maar oke, we tellen af...

Ik denk trouwens zelf dat ze op 5 november komt. Geen idee waarom maar zo rond 38 weken lijkt me wel leuk. Ik kan eigenlijk gewoon niet wachten om haar te zien...

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ Klein wonder...

hihihi wat een verhaal... zie het helemaal voor me ;)
    jah ik loop vast ook waggelend over de beurs, maar goed... wanneer denken jullie eigenlijk te gaan?

@ Jaki & Jsztd Veel plezier bij de echo!

@tipp Nou at is idd een mooie APK ;)

Ik heb trouwens verschrikkelijke last van bloedneuzen de afgelopen dagen, schijnt door de zwangerschap te komen... maar prettig is t niet..

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    hihih Beatrice dat is op de dag dat ik uitgerekent bent, als die kleine meid van mij dan ook 2 weken eerder komt... ben ik helemaal blij.

PS morgen avond naar het ziekenhuis, niet vergeten.

5. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @wendy gefeliciteerd met de 30 weken!

@ sybje, beterschap en sterkte

@ kleinwonder, t is wel humor!

@ ukkepuk, beterschap voor de kat.

ff nog een vraagje...ik heb van de week ook voor hb moeten bloedprikken (zag t pas op t formulier staan toen ik bij t bloedprikken was, moest ik toch al ivm mijn schildklier) Maar waar is dat eigenlijk voor?

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    dankje :)

7. 078mama

078mama Niet meer actief

haha meen je niet! Ik heb dat idee omdat ik met mijn ouders heb afgesproken dat ik ze niet van te voren vertel als het gaat beginnen, anders zitten ze alleen maar te stressen! Die dag is alleen mijn vader jarig en gaan we daar waarschijnlijk eten. Zal je net zien...begint het een uur voordat ik daarnaar toe moet en moet ik het nog gaan vertellen.

Morgen inderdaad naar het ziekenhuis! Ik ben benieuwd hoe dat er uit ziet. Wendy ligt er in ieder geval niet te bevallen hihi. Ik zag trouwens op de foto dat Yoran zijn hand in het verband zat, zal denk ik voor het infuus zijn, toch?

8. 078mama

078mama Niet meer actief

HB is toch je ijzergehalte? Ik had vorige week 8.4.

9. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik ga voor je duimen dat je op 5 nov gaat bevallen ;)

Ik heb die foto ook net gezien, wat een doetje. best een grote baby.
    Ik denk dat dat idd voor het infuus is, waarom zou ik echt niet weten.

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Het is een 8 ponder en hij is 50 cm lang. Een lekker propje dus. Ik ben wel benieuwd hoe het is gegaan...

11. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ja ik eigenlijk ook wel, we zullen het binnenkort wel horen.
    Nu is het de beurt aan Biance, daarna Sandra, dan Nathalie, dan ikke en dan jij. we hebben nog wat te gaan hihihi spannend.

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    liggingsecho is alleen als je kindje vermoedelijk in een stuit ligt.

Sybje, sterkte vandaag, hoop dat ze je goed kunnen helpen!

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Jeetje dat is nog wel een lange rij voor me...

Ik ben gisteren naar de stad gegaan (r'dam) en heb daar het pakje gekocht waarin ik haar naar huis mee wil nemen. Ineens zat het in mijn hoofd dat ik iets leuks wilde voor haar om dan aan te doen. Ik heb een heel zacht en schattig boxpakje van Petit bateau gekocht en dat ligt nu echt naar me te kijken thuis. haha

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik wil sybje heel veel sterkte wensen vandaag, ik zal aan je denken.

jaki en JsztD heel veel plezier bij de echo, lekker genieten van jullie wondertje.

Tipp gelukkig dat alles zo goed was, dan voel je je eigen ook gelijk goed he?

kleinwonder, ik moest stiekem toch wel lachen toen ik het las, zie het al helemaal voor me :)

Ik heb voor het eerst toch maar buikfoto´s in mijn album gezet. Mijn zwager heeft fotografie als hobby en heeft mijn buik best mooi op de foto weten te krijgen. Ik heb wel bewust gekozen voor een geklede buik omdat een blote buik bij mij echt een verschrikking is. Dat durf ik nog niet echt.

15. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ja we hebben nog even te gaan !

Had je dat dan nog niet gekocht ! Wij hebben dat gelijk gekocht na de 20 weken echo.
    Neem je wel 2 verschillende maten mee, je weet niet hoe groot of hoe klein ze is.
    Ik heb een pakje van maat 50 en van 56

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Tipp, dat klinkt allemaal erg goed! Mooi he, weer een geruststelling!
    @Uk, beterschap voor je kat! Sneu!
    @Beatrice, knuffel voor jou!
    @Noatje, ik denk dat wij dan zo. 2 nov. naar de beurs gaan.
    @Conny, dat is toch een heel mooi buikje! Net zo bescheiden als de mijne! Daar mag je best trots op zijn hoor!

Zo, de kraamzorg-intake-mevrouw is geweest. Tjonge, wat gaat dat snel, zo'n gesprek. En inderdaad, ze hoefde helemaal niks uit haarzelf te zien. Heb zelf maar even voorgesteld om in de babykamer te kijken. Ze vond alles heel mooi en zei dat we al heel ver waren. Over het bedje:
    1. Molton hoeslaken
    2. Hoeslaken
    3. Molton bedzeiltje alleen onder de billetjes
    En als je een dubbel dekentje hebt, hoef je maar 1 laag te gebruiken omdat het dekentje toch nog dubbel gevouwen wordt.
    En als je bv wilt gaan proberen, hoef je geen flesjes e.d. aan te schaffen, dat kan dan altijd nog.

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga binnenkort met mijn moeder nog een keer kleertjes kopen. Heb een schattig pakje gezien :D

18. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Goede morgen.

Sybje sterkte vandaag

Wendy gefeliciteerd met de 30 weken.

Kleinwonder leuk wakker worden.

Hier gaat het redelijk. Moet alleen vanmiddag naar de arbo arts :(
    Moet hiervoor een half uur rijden en dat is zeer pijnlijk. Ben ook bang dat ze zeggen dat ik gewoon moet gaan proberen te werken. Dit gaat echt niet meer :cry: .
    Ik ben dan ook echt zo'n piekeraar. Zie dan gelijk het ergste gebeuren. :confused: . Zul je zien zijn ze super aardig en is er niets aan de hand. Heb ik voor niets zorgen gemaakt.

groetjes MarielleB

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    sterkte marielle, het komt vast goed :D

20. Niet meer actief

Ik kwam dit plaatje tegen en ik moet zeggen: Hij klopt helemaal!

Deel Deze Pagina