Hoe is het met de zwangere dames hier? Hier even een update: Weet niet wat het laatste is wat je meegekregen hebt, maar Noah ligt nog aan de low flow (lichte ondersteuning bij ademen) Heeft nog wel dipjes, maar dit is normaal bij zijn leeftijd omdat zijn zenuwstelsel nog niet rijp is. Zijn voeding via de maagsonde wordt nog steeds opgevoerd, waardoor hij hopelijk binnenkort zonder infuus kan. Het infuus verliest ie regelmatig omdat zij adertjes zo klein zijn. Het kost hem veel energie als ze telkens (en dit lukt soms pas na 4x) een nieuw infuus moeten prikken. Omdat zijn armpje bij het infuus rood was, hebben ze uit voorzorg antibiotica gegeven. Vandaag krijgen we de uitslag of hij een infectie heeft, maar omdat hij verder niet ziek oogt, denken ze dat hij dit niet heeft. Het verloren gewicht is ie alweer aan het bijkomen. Vorige week maandag woog hij 945 gram en afgelopen vrijdag woog ie 995 gram. Zo weer even een update.
@uk je weet toch dat ik niet zo snel ben hihi. Ik heb er wel al eerder naar gekeken maar kon nog niet echt iets vinden wat ik passend vond. Ik zag de leukste dingen maar het moet ook nog lekker zitten voor haar. Ik heb sowieso wel een beetje het idee dat ik achter loop bij de rest. Slaat waarschijnlijk nergens op maar ik heb zo'n "niet af" gevoel. O ja, mijn man begon ook al over de vluchttas haha
Spotlight Volgens mij is het wel een vechter! Het komt vast helemaal goed al is het even moeilijk voor jullie. We denken aan je!
Haha hier ook het 'niet af' gevoel, geen flauw idee waarom maar het is wel aanwezig. En ook mijn vriend zei gisteren: Lieverd, moet je niet zo'n tas maken die je mee kan nemen naar het ziekenhuis? Want als de baby nú komt dan kun je niet thuis bevallen en moeten we naar het ziekenhuis.. Opzich heeft hij wel een punt maar ik ben zo bang dat het ongeluk brengt om die tas nu al klaar te zetten haha, dat die kleine dan ineens besluit dat ie nu maar moet komen!
@ Bea & Kleinwonder, zo kan je zien dat mannen toch wel een beetje hetzelfde zijn. Groot en stoer maar als het op zoiets aankomt zijn het net kleine jongetjes. Die van mn begon er 2 weken geleden al over... "schat, zou je niet eens met die vluchttas van je beginnen en klaar leggen wat je voor het knofje mee wilt nemen" Ik: Waarom dan, duurt nog wel een paar weken. "ja maar dat maakt me een stuk rustiger als ik weet dat alles klaarstaat " Dus ik heb hem vorige week een beetje ingepakt hihihi
Echt een vechtertje spotlight, gaat helemaal goed komen. Veel sterkte de komende tijd, zal wel zwaar en vermoeiend zijn voor jullie allebei.
Spotlight, het klinkt alsof hij in kleine stapjes vooruit gaat! Elk klein stapje vooruit is weer een stap in de goede richting. Hopelijk komen er geen infecties bij. Tjeempie, een babytje van nog geen kilo, dat klinkt zo klein en kwetsbaar! Ik blijf voor je duimen! En vluchttas... hmmm... staat hier ook nog niet klaar. Het lijkt nog zo vroeg! En wilde nog een nieuwe pyama kopen voor in het zh, zodat ie in elk geval schoon is. Misschien moet ik zo langzamerhand toch maar eens beginnen met die tas.
Grappig dat die mannen toch wat zenuwachtiger lijken dan wij. Mijn man heeft hier soms ook last van. Vluchttas heeft hij het nog over gehad maar wel over de bevalling. Donderdag a.s. kan hij al zijn vragen stellen bij de vk, kan hij misschien wat gerust gesteld worden
Vluchttas? Als ik nu naar 't ziekenhuis moet dan is waarschijnlijk het laatste dat me interesseert of mijn sokken wel schoon zijn en of ik wel een kek nachthemdje bij me heb En zonder zwangerschapskaart redden we het ook wel want in zo'n (nood)geval is dat allemaal niet het belangrijkste. Die tas die zet ik ik m'n verlof wel klaar. Of ben ik nu echt te nuchter?
is die van mij nou zo nuchter?!?!?!? Geen paniek hier hoor. Gewoon nuchter doorgaan en zorgen dat de dingen op tijd af zijn...
ik denk dat wij lekker nuchter zijn san Ik maak me ook echt geen zorgen over schone sokken ofzo... Als ik het ziekenhuis gekozen heb, ga ik wel alvast een ponskaart laten maken, en die leg ik bij mijn zwangerschapskaart. Dat is geloof ik het enige ding hier in huis op het moment dat een vaste plek heeft
@ San79, misschien ben je idd wel nuchter. Maar je moet doen wat jou het beste lijkt en waar jij je goed bij voelt toch.
Ik denk dat het niet zo zeer te maken heeft met nuchter zijn of niet maar wel met het hele totaal plaatje van alles af willen hebben. Ik maak me er ook niet zo druk om, net als alle dames hier maar de mannen wel. Die hebben toch iets minder om handen wat echt met de daadwerkelijke bevalling te maken heeft en ik denk ook dat 31 of 34 weken voor ons een heel verschil is maar voor de mannen helemaal niet. Die leven toch iets minder van week tot week. Ik ga in ieder geval dit weekend wel wat dingen bij elkaar leggen voor zijn gevoel en misschien ook wel een beetje voor mezelf.
Ik heb ook nog geen vluchttas klaar staan. Dat doe ik denk ik wel rond de 35/36 weken. Moet ook nog even zoeken welke kleertjes ik voor de baby meeneem naar het ziekenhuis om aan te doen als we weer naar huis gaan. Geloof dat ik al wel 4 setjes heb gekocht met dat als doel Ben allang blij dat we nu zo'n beetje alles gekocht hebben dat nodig is. Vandaag begonnen met wassen/strijken van de mega mega veel kleertjes die ze al heeft. @ Manon: mooie buik! @ Spotlight: fijn dat het goed gaat!