nee neee niet iedereen heeft een naam over neem ik aan ...maar ik denk dat als je met een naam bezig bent dat je evt wel rekening houd met een naam voor een tweede ?
Hmmz oke dan niet hihi. Ik heb gisteren met melk gemaakt en dan kiwi banaan en aardeien jammie jammie. Ik lus geen melk maar dit wel. Die met kiwi krijg ik tintelende mond van maar sinaasappel banaan is heerlijk zeg. (kiwi ook hoor)
ik gebruik helemaal geen melkproducten alleen puur fruit en heel soms een scheut sinaasappelsap ! zonder melk vind ik het lekkerder maar ieder zijn smaak ....! we zijn best wel gezond bezig toch dames ?
Hahaha ik ook van mezelf. Ik heb geen namen meer over hoor. Ik begin over een paar maanden gewoon weer opnieuw met verzinnen. Of we wachten tot de echo van jongen/meisje is geweest
Had mn ventje net een sms gestuurd of hij straks op de terugweg van de voetbal even langs de mac wil rijden...... *snik*snik*snik, de gene met wie hij meerijd wil niet langs de mac.....DUS GEEN BIG MAC ...
Ik doe er dan geen sinaasappel bij he. Hihi mijn mannetje houd niet van sinaasappel vandaar dat ik het met melk deed. Maar omdat ik geen melk drink en dit net joky was heerlijk.. Hahaha het is goed voor mijn darmen.
is wel een goed idee eigenlijk, ik drink hier in Egy veel te weinig melk (is allemaal houdbare melk en dat kan ik niet door mijn strot krijgen)
mannetje is net weg naar de mac ..... jammie jammie .....morgen weer een balansdag ...moet kunnen toch ?