Ik heb de verloskundige gebeld, maar het spreekuur zat heel erg vol, daar kon ik niet tussen, en de dienstsdoende verloskundige die ik aan de lijn had was bij een bevalling. Mag nu om 17 uur terugbellen, dan hoor ik of ze langskomt of dat ik om 17.30 uur bij de praktijk moet zijn.
San, heb niet teruggelezen.. wat is er aan de hand? Hoop niks ernstigs? Ik ben net terug van de 3d echo en het is gelukt! Hahaha mijn klein hamstertje.. kleine dikke wangetjes! Ik zal vanavond de fotootjes even online zetten.. was erg leuk om te zien! Hij heeft trouwens een nieuwe tut.. zijn grote teen hahaha Verder GELUKKIG geen blaasontsteking..
Ik hoop het. Normaal is de kleine man erg beweeglijk, dus dan valt het extra op als hij dat niet is. Ter vergelijking: zaterdag bij het zwemmen kwam op ´t eind bij ´t ontspannen drijven de instructrice (dat was die andere vrouw toch, Tipp?) naar me toe omdat ze het zo grappig vond dat ze vanaf de andere kant van ´t bad m´n buik op en neer zag gaan. En dan nu niets... Ja net 1 zacht plopje Heb ´t hartje wel gehoord met de angelsound, maar ´t zit me niet lekker. Mijn moeder is zo ook een voldragen kindje kwijtgeraakt
Ja is inderdaad een klote gevoel had het een paar weken terug ook.. toen hoorde ik met de angelsound ook het hartje, toen heeft zij nog hartje geluisterd & me doorgestuurd naar de verloskamers voor een CTG.. heel gedoe maar toch een hele geruststelling!
hallo iedereen, Wendy, gefeliciteerd met je 30 weken hihi.. Beactrice nog drie weken gaat wel snel voorbij voordat je verlof gaat hihi.. Tipp, heerlijk toch dat alles goed gegaan, toe maar met je moeder nog meer winkelen voor je baby Noatje, bah die bloedneuzen. Kleinwondertje, haha die plaatje. helemaal klopt haha... Spotlight, dat is wel wat aangekomen en ik hoop dat alles goed gaat. maar hij is wel vechter zo klinkt wat je zegt. sterkte nog ... Beatrice, ja vluchttas is al klaar gemaakt haha. mijn zus zegt waar ga jij heen? haha.. Janny Ik neem gewoon twee shirts mee en lekker weertje in de tuin doen he. Manon, lekker buikje hihi en mooi wiegje zeg. Kersjb, ja schiet eens lekker op haha.. Corien, ja klopt die van bridget maasland maar naam is zeker ook niet mijn smaak. San, ik hoop dat alles goed met je baby en natuurlijk met jou! IK ben ff bijna hele dag weg gegweest haha.. ter eerste ben ik bij echo geweest het is alles goed gegaan en baby blijft hoofdligging tot geboren zegt gyncholoog van echo. dus die kan niet meer draaien omdat groot is haha.. en de baby weeg ongeveer 2200 gram heerlijk zeg.. hartje van baby is heelmaal goed daar ben ik erg mee blij as donderdag heb ik een afspraak bij gyncholoog dan weet ik het meer hoe gaat met mij en baby . na echo zijn we ff naar mijn schoonouders geweest. kopje thee en koffie gedronken en daarna zijn we naar gamma om lampje kopen. we hebben lampje voor onze babykamer gekocht en na gamma gingen we naar woonboulevaard. we hebben heel leuk plankje en verf voor houtletters om verven gekocht. pfff veel gekocht in drie dagen haha... heerlijk toch. maar veel lopen was echt vermoeiend voor mij bah... maar zeker af en toe stop ik wel eens hoor om zitten bij zitbankje buiten het was wel gezellig hoor.
@San, hopelijk voor jouw geruststelling kan de vk nog even langs komen! @Gerdien, dat lijkt mij ook wel apart, doorbetaald slapen op je werk! Wel een heerlijke luxe! @JsztD, leuk he, om je kleintje zo te zien! En je kan helemaal vertederd raken van die wangetjes inderdaad! @Jaki, dan heeft jouw beebje de voorbereidingen al goed gedaan! Heerlijk he, dat alles zo goed lijkt te gaan! En verder een druk dagje gehad dus! Babyshoppen is geweldig he? @All, zo, de tuin is weer helemaal netjes en onkruid-vrij. En geloof me, we hebben een hele grote tuin! Ga voor de rest even helemaal niks meer doen! Ja, de versgeplukte aardbeien eten... hihi. We hebben aardbeien, bramen, frambozen, pruimen, watermeloenen, komkommers, appels en walnoten elk jaar uit eigen tuin. Is zo lekker! Alleen de walnoten hoef ik niet. Ik verkoop altijd pruimen, appels en walnoten aan de straat. Dus als jullie een keertje langs rijden, mag je best wat kopen! Hihi.
@ JsztD: ik ben benieuwd naar je foto,s! Wel super dat het weer goed gelukt is! @ San: Maak je niet al te druk meid hoe moeilijk het ook is. Mijn moeder zegt altijd: men lijdt het meest met de angsten die hij vreest.....haha wijze raad! Knuffel van mij! @ Jaki fijn dat je een goede echo had!
BUDDYNEWS!!! Berichtje van Sybje: Nou, ben weer bij gekomen. Hopelijk blijft het nu weg, maar ik mag niet te vroeg juichen van de arts. X Gelukkig heeft ze dat weer achter de rug. En inderdaad hopen we dat de galstenen niet weer terug komen! Ik zal nog even een smsje terug sturen. Zal ik even weer de groeten van jullie doen en haar een voorspoedig herstel wensen?
dankje, Janny, jaaa babyshoppen is echt super heerlijk gevoel.. hihi.. sybje, wat fijn dat achter de rug is. maar ik hoop natuurlijk alles zo goed blijft. dikke kus en knuff van mij
Wat fijn voor Sybje! Ik hoop echt dat het rustig blijft.. San hoe gaat het nu? Heb je al gebeld? Jak Het lopen wordt inderdaad nu steeds zwaarder. Nog even en we gaan aan de rolator
San; ik kan me voostellen dat je je zorgen maakt, maar het zal vast allemaal goed zijn met de kleine. Je hebt het hartje gehoord en iets gevoeld. Hoe is het nu? Ben je al langs de vk geweest? Sterkte. Sybje; fijn dat het achter de rug is. Hopenlijk ben je er nu echt van af.
hoi Net weer terug van de arbo arts. Die deed absoluut niet moeilijk. Ze verwachte niet dat ik nog kon gaan werken. Klinkt zo definitief. Ik hou er niet van als ik iets niet kan of moet opgeven. Ben een echte ram wat dat betreft Alleen het er naar toe rijden heeft veel pijn gedaan. En het is even ver als naar het werk. ga even eten tot straks marielleB