Meestal doen ze niet moeilijk bij zwangere vrouwen over werk. Hopelijk ben je nu een beetje gerustgestelt.
Ik heb sinds een paar dagen pijn bij mn schaambot, vooral als ik gelegen heb en dan opsta. Donderdag maar even navragen bij de vk. En ze hebben net gebeld van de kraamzorg, 23 sept komt ze langs. Ben benieuwd.
haha rolator..... toevallig was ik vanmorgen bij echo zag ik twee vrouwen die zwanger met rolator mee brengt haha.. ikke niet.. ik loop gewoon (moet wel van fysiotherapie voor de bekkeninfectie pfff) ach.. ik red me zich wel.. jaa auw billen heb ik ook wel eens hoor vooral morgens uit bed aaaaaauwwww...
ukke ook schaambot dat doet nog erger pijn ik denk dat je ook bekkeninfectie heb. dan moet je misschien ook bij fysiotherapie doen. wie weet of helpt
Sybje gelukkig heb je de operatie achter de rug, hoop dat het wegblijft. janny heerlijk aardbeien enzo uit eigen tuin. ukkepuk die pijn bij het schaambot met opstaan heb ik ook net aan de fysio gevraagd en die denkt dat het door mijn buik komt,verder geen bekkenklachten volgens haar. Heerlijk degene die weer naar hun kleintje hebben gekeken en geluisterd. san vk al gesproken? Marielle gelukkig viel het mee bij de arbo en hadden ze begrip, rustig aan doen. Hier geniet ik lekker van de kleine merk dat ik de bewegingen minder voel maar wel zie komt waarschijnlijk door de placenta die aan de voorkant ligt, zei de vk dat samen met de positie van de kleine. de rugpijn blijft aanwezig maar gelukkig niet erger en de isschias ook aan mijn linkerbil soms net een omaatje die op gang moet komen en als ik weer even in beweging ben gaat het beter. Nog 4 weken werken en dan verlof!
GOEIEAVOND! Morgen laatste werkdag! Ook net bij de gyn geweest. Baby wordt geschat op 2100 gram. Verder is er suiker in mijn urine gevonden maar aangezien de glucosetest negatief was, is het volgens de gyn niet erg. Alles verder goed. @Janny, mooi kamertje hoor! @Spotlight, wat een vechter. En hij komt al weer aardig aan zo te zien! Super! Hopelijk heeft ie geen infecties opgelopen! Zo nu nog even op het topic van de verloskundige de domste vraag ever stellen. Maar ik zit er wel even mee. Laters.
Ze hebben mij ook net gebeld en ze komen hier ook 23 september! Ze komen alleen om half 8 dus ik denk dat ik dan ook niet kan zwemmen. Dat is dan weer een beetje jammer. Wie heb je? Ik heb nedzorg.
fijn sybje, hoop dat je je snel beter voelt! Ik heb vanaag intake gehad, gewoon telefonosch, stelde niet veel voor.. en net EINDELIJK de afhaalbon voor de blije doos gehad ga hem aan het eind vd week ophalen, dan moet ik toch naar de stad voor mijn nieuwe lenzen.
goede avond Even een vraagje. Wij willen misschien iets met peettante en peetoom doen. Ik weet dat mijn zusje het heel graag zou willen zijn. Ik zou alleen niet weten wie de peetoom zou moeten worden. Misschien een goede vriend die ook onze getuigen was. (mijn zusje was de andere getuige) Mijn man weet alleen niet of hij die 2 wil vragen. Wat doen jullie met peetooms en tantes? We laten de kleine niet dopen. groetjes MarielleB
Wiew, mirjam (van het verloskundige topic) heeft de domste vraag van het jaar gelijk beantwoord. Pfieuw, ben weer opgelucht
Hahahahaha, Chebu, sorry dat ik even moet lachen. Ik heb even gekeken welke vraag je aan de vk hebt gesteld. Ik snap dat je je zorgen maakte. Maar het komt wel een beetje komisch over. Ik zie je nu al op de bank zitten voor de tv, met een hele bak insecten op schoot, omdat het zo eiwit-rijk voedsel is... Het lachen is niet lullig bedoeld hoor...
Mijn zusje wordt peettante. Maar zij heeft geen vriend. Dus daarom wordt de zus van Bart ook peettante. 2 Peettantes
Ik weet niet precies wat je wilt dat je peettante en oom doen. Wij gaan onze dochter ook niet dopen en wijzen alleen een juridische voogd aan. Hier zijn duidelijk rechten en plichten aanverbonden. Doel jij daar ook op? In dat geval zou ik altijd voor een stelletje kiezen en niet voor een zus en een vriend. Alleen je zus lijkt me dan beter. Gewoon omdat je niet weet of de beide nog bij elkaar in de buurt zullen wonen over 5 jaar en wat de band tussen beide is. Als het iets symbolisch is dan heb ik niets gezegd hihi
mijn ventje wil dat onze baby zelf beslissen of ie wil dopen worden of niet. maar ik wil wel laten dopen maar dan moeten we vechten voor elkaar wie dat wil haha... ik denk dat ik wel weet wie ik peettante en peetoom wordt denk ik. maar niet zeker he. anders laten we geen dopen doen. we zien het wel hoor hoe verder loopt.
Sybje beloofd het rustig aan te doen en goed te herstellen. Ik moet jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes en meeleven.
Wij doen trouwens geen peetooms en tantes. We zijn beide wel Christelijk opgevoed, maar doen niks meer met het geloof.
Hoi dames, net terug van ´t ziekenhuis: de baby doet het nog! De verloskundige hoorde wel het hartje, en hij bewoog heel even daar, maar ter geruststelling wilde ze me toch nog even laten doorlichten. Dus is er een hartfilmpje gemaakt en een echo gedaan. Baby begon flink te spartelen toen de banden zo strak aangetrokken werden. Volgende keer zoek ik wel een oude riem op als ik hem niet voel Uit de echo bleek dat hij iets voorliep op ´t gemiddelde: zijn waardes waren die van 32w5d, en hij woog iets meer dan 1900 gr. Alles was goed in elk geval. Wat een opluchting zeg!