Doornemen of je alle spullen hebt en welke je nog moet hebben en praten over hoe het gaat na de bevalling, Bijvoorbeeld wat ze in de huishouding doen, hoe ze jou verzorgen enz
@Margreet: Kan me goed voorstellen dat je even lekker wilt klagen hoor! Natuurlijk ben je bang dat het zwangerschaps-suiker is! Als je al met je nieren zit, wil je dat er niet nog eens bij krijgen! Ik hoop op een goede afloop voor je! @JsztD: Bridget ging een huis kopen, zo even binnen 5 minuten, voor 2 miljoen. Nu woont ze in Oud-Zuid. Zaterdagavonds komt er altijd een herhaling op tv en volgens mij kan je het ook op internet nakijken. En over kraamzorg; bij mij is die mevrouw dus vandaag geweest. Ze kwam alleen even de gegevens controleren en aanvullen, kennismaken en kijken of ik vragen had. Ik heb uit mijzelf maar even het kamertje laten zien, want ze hoefde verder niks te controleren enzo. Stelde eigenlijk niks voor, het bezoek. Maar was wel even leuk. Meiden, ik ga naar bed, ben moe. Tot morgen!
hier nog helemaal niks gehoord van de kraamzorg. denk dat ik er zelf maar even achteraan moet gaan bellen...
Oohh zo oke.. nou ben benieuwd morgen Hier hoeven ze niks in het huishouden te doen, dus denk dat ze maar 3 uurtjes per dag gaan komen.. puur voor mij te verzorgen & mijn klein mannetje.. huishouden hoeft niet
EN NU EVEN LANGZAAMAAN MET DE NIEUWE BERICHTEN! Gisteravondlaat teruggekomen van vakantie in Italie, vandaag al wel een pagina of 40 bijgelezen,maar nog steeds een stuk of 50 te gaan... Hier alles goed, heerlijk een week lang niet veel anders gedaan dan slapen, luieren en eten! Helaas wel halverwege de week bericht gekregen dat de opa van mijn lief was overleden. 84 jaar oud, dus dan mag je niet echt klagen,maar ZO jammer dat hij niet de komst van zijn achterkleinkind heeft mogen meemaken! Op vrijdag met de trein dus naar noord-Italie gegaan voor de begrafenis (Lief is in Italie geboren en daar woont dus ook een groot deel van de familie). 's avonds dus dezelfde treinreis van 3,5-4 uur terug. Onze kleine wuppie is inmiddels steeds harder aan het trappen,maar zonder dat het pijn doet,dus het is nog alleszins gezellig!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of KersjeB De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S Onze spruitjes 4 september - (28w+6) - Noah Levi - 1055 gram - ??cm - mama: spotlight Totaal: 1 jongen, 0 meisjes Neem eens kijkje of meld je aan op onze HYVES: http://november2008mamas.hyves.nl Bevallingslijst Maxje - 30 oktober - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb - 30 oktober - Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje veghelsemeid - 1 november - Veghel- ? jr - 1e kindje - [-X sanna - 3 november - Zuid Holland - 29 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Corien - 4 november - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - 4 november - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - 4 november - Hilversum - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - 4 november - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X Hummel - 4 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Ukkepuk078 - 5 november - Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - 5 november - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Jooze - 5 november - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : Jaki - 6 november - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - 6 november - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Magdalena6 - 6 november - Groningen - 22 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Chebu - 7 november - Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Waarom - 9 november - Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - 9 november - Oss - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Domino85 - 10 november - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X Whabbit - 11 november - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X Schildje - 12 november - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Jootje - 13 november - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - 13 november - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# KersjeB - 14 november - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Go4baby - 15 november - Amsterdam - 34 jr - 1e kindje -: Loesjuh - 16 november - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje san79 - 16 november - Den-Haag - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Baylee - 16 november - Dordrecht - 27 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje margreet78 - 17 november - 30 jr -1e kindje- [-X beatrice - 17 november - 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje zonnetje - 18 november - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X Janny Jansen - 22 november - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - 22 november - Almere - 30jr - 2ekindje - [-X Wendy1983 - 24 november - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Stevell - 24 november - Gemert- 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje lot23 - 25 november 25 Jr Gelderland - 1ste kindje :-# Kleinwonder - 25 november - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Danili - 26 november - ? - 27 jr - 2e kindje - : MarielleB - 26 november - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - 26 november - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een lucinda25 - 26 november - Rotterdam - 25 jr - 3e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - 26 november - 23 jr -1e kindje- Het wordt een meisje boefje70 - 27 november - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Noatje - 28 november - noord- brabant - 20jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Marbo - 29 november - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - 29 november - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 46 november mama's! Totaal: 13 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 5 : (weet het niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) Agenda 16 september Schildje - afspraak vk - 14:50 JsztD - intake kraamzorg 17 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof Jaki - 10.00 gyn 22 september Gerdien gaat trouwen! 23 september Noatje - afspraak VK 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof Tipp42hgg - 11.30 intake kraamzorg 26 september Jootje met verlof 29 september Janny - 13.30 Gyn. + echo JsztD - afspraak VK 30 september Gerdien- 8.50 controle VK 1 oktober Danili met verlof lot23 - controle VK 3 oktober KersjeB met verlof 7 oktober Tipp42hgg - 8.30 afspraak VK 10 oktober lot23 met verlof 17 oktober GerdienD met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof Noatje met verlof 20 oktober Baylee met verlof Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 Jootje24 <---> KersjeB <---> MarielleB Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje corien<--->conny75 chebu <---> JsztD Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
een hele goedemorgen, Sybje, fijn dat t achter de rug is. Hopelijk gaat het nu allemaal een stuk beter. San, heb niet meer gelezen of alles nu goed is. Hoop t wel. In elk geval dikke knuf. Vandaag een lesdag dus ik mag om 10 voor 6 de deur al uit...moet naar Woerden. Dus niet te veel schrijven dames! anders kan ik het nooit meer bijhouden! Have a nice day
Nou goedemorgen Dames, Ik kom beroerd uit bed rollen...mijn slokdarm is voor mijn gevoel verteerd vannacht door het zuur... Maak me tevens erg ongerust omdat ons beeb zich niet erg heeft laten voelen... een plopje en dat is t dan... wacht vanmorgen ff af en anders bel ik de vk ff denk ik
goeiemorgen... Vannacht rot geslapen. Werd om half 4 wakker met hoofdpijn. Ben gaan douchen, werd om 10 over 4 door mijn man van de vloer van de douche geplukt Vanmorgen nog hoofdpijn, kwam ik erachter dat de ramen van de slaapkamer dicht waren. Oorzaak van de hoofdpijn ook meteen achterhaald, en de oorzaak van het flauwvallen Vervolgens begon mijn dag met een flinke dosis maagzuur en dus overgeven. Ik heb het nu ijskoud en nog hoofdpijn... Ik denk dat ik misschien zo nog maar even in bed kruip Hoe is het verder hier?
Een goedemorgen allemaal. @gerdien: kom je ff op de koffie bij me dan? Ik woon daar vlakbij @noa: irritant he dat zuur...je kunt naast de Rennies en Graviscon ook nog een bakje gele vla proberen te eten voordat je gaat slapen, schijnt ook te helpen. En ik hoop dat je beeb zich snel laat horen (voelen). @jootje: wat een verhaal joh, van je collega. Dan mogen wij ons gelukkig prijzen dat het bij ons allemaal goed was bij de 20 weken echo's. Nou, de rest ben ik alweer vergeten...maar dat is ook echt geen nieuws. Zelf ook erg beroerd geslapen vannacht overigens. Waarschijnlijk omdat ik vandaag een gesprek met mijn baas heb waar ik erg tegenop zie, maar het moet toch ff gebeuren...ik ga de tissues er maar vast bij pakken, want ik kan echt helemaal niks hebben momenteel. Vanochtend trouwens ook nog mijn bakkie yoghurt er weer direct uitgegooid, maar ik voel me verder prima, dus ik ga de dag vast wel doorkomen.
he bah Tipp, beterschap! Whabbit; welkom terug! sterkte met het verlies van opa! hier goed geslapen, dochterlief was wel een paar keer wakker, krijgt kiezen
@Uk Humor dat ze dus eerst bij jou komen en daarna naar mij doorgaan. Bij mij komen ze om half 8 dus 2 uurtjes later. Ik ben erg benieuwd! @Kersje waar gaat je gesprek over? Ik wil deze week ook even een gesprek aangaan over hoe we na mijn verlof verder gaan. Gewoon even de arbeidsvoorwaarden enzo. Ben benieuwd... Iedereen heeft dus rot nachten gehad! Ik werd ook rond 5 uur wakker om vervolgens klaarwakker te blijven. Uiteraard viel ik een kwartier voordat ik eruit moest weer in slaap zodat ik nu gebroken ben! Ik werd wakker omdat ik dorst had en gelijk begon de baby te schoppen. Ik ging een beetje meespelen en tja, dan is het hek van de dam. maar niet vervelend hoor. Al krijg ik steeds meer last van verdrukking en vooral 's avonds komt dit tot uiting...
thanks maxje... Ik vermoed zelf dat het een ijzertekort is waar ik nu even mee kamp. Maar snel even mijn Hb laten prikken. Heb het labformulier al in huis, dus misschien dat ik me vanmiddag even door mijn man laat brengen...
Goedemorgen dames.. Hier nog iemand die erg klote heeft geslapen... maar heb daardoor wel tijd gehad om de nieuwe foto;s erop te zetten.. dus EGOBERICHT! kijk mijn knappe vent: en nog meer in mn album! Haha het was zooo grappig om te zien gister... maar jeetje wat heeft hij het krap daarbinnen! Zat constant op zijn eigen grote teen te sabbelen, gek toch dat die baby;'s eruit komen en geen last hebben van hun rug he? Haha
En wij ons maar afvragen hoe het toch kan dat we overal schopjes voelen haha @Chebu ik zat net even bij de vk topic te kijken en ik heb erg gelachen. Ik hoop dat je de grote schok weer te boven bent
haha ja ik voel het niet meer overal.. mijne zit volgens mij echt dubbelgevouwen klem.. echoscopist zei ook dat het hem heeeeeeeeeeel gek zou lijken als die kleine nu nog zou draaien (garantie kreeg ik helaas niet )
goedemorgen iedereen, ik heb wel lekker geslapen, we gaan straks lampje opzetten in de babykamer en plankjes ook hihi.. verder heb ik niet zoveel nieuws. fijne dag verder succes vandaag met afspraakjes.
Zo dan JsztD, die zit aardig dubbel gevouwen ja, hihi. Mijn vriend heeft zo ook gelegen vroeger en op zijn babyfoto's zie je ook steeds die beentjes in de lucht schieten, die vorm zat er nou eenmaal in, heeft volgens mij wel ff geduurd voordat dat eruit was, hihi. @Beatrice: het gaat over mijn promotie en salarisverhoging. Ik wil er hier niet zoveel over los laten (op internet), dus ik zal je ff PB-en met het verhaal @jaki: fijn dat jij tenminste wel goed slaapt, dan kun jij het voor de rest hier inhalen