November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    leuke foto's jsztd! schattig :D

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hahahaha JsztD, wat een grappige echo foto's! Die kleintjes van ons zijn dus blijkbaar erg lenig! Echt een lief beebje!
    Wel jammer dat we allemaal zo slecht slapen de laatste tijd he? Na de bevalling zal de slaap er wel niet beter op worden. Geniet maar van elke nacht die je redelijk doorkomt.
    En Tipp, beterschap meid!
    En Kersje, succes met je gesprek!

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    nou beeb heeft zich vanmorgen een paar keer gedraaid... dus daarover wat minder zorgen...

Net nog ff in slaap gevallen, maar me maag is niet leuk meer :(

zo verschrikkelijk branden.... heb al graviscon, warme melk en kamille thee geprobeerd

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hier vannacht wel aardig geslapen heerlijk weer een keertje een goede nacht.
    \:D/ 30 weken weer een mijlpaal \:D/

Goed dat sybje rustig aan doet hoop dat ze zich snel weer goed voelt.

dames succes met de intake, stelde bij mij niet zo veel voor.

5. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @noa: als dat zuur echt niet te handlen is, moet je toch ff je VK vragen of er iets tegen is. Volgens mij hebben ze bij de apotheek namelijk nog wel iets anders, maar dat zul je eerst ff met je VK of HA moeten overleggen denk ik.

6. 078mama

078mama Niet meer actief

@Kersje Ik snap dat je dat niet online wilt zetten. Dat heb ik zelf ook. Helemaal als het om werk gaat. Het is een kleine wereld...

Toen mijn man net geboren was stopte hij direct zijn teen in zijn mond en dat heeft hij echt super lang volgehouden. erger nog...hij kan het nogsteeds maar gelukkig doet hij het niet meer haha. Je houding kan volgens mij wel een beetje bepaald worden door de manier van liggen in de baarmoeder. Zo ben ik a sportief als het gaat om sporten zonder een bal maar kon ik voor mijn zwangerschap nog steeds de spagaat, split en dat soort dingen. Schijnt ook door mijn ligging te komen. Toch apart...

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik gebruik Nexium, dat helpt altijd binnen een uur en ik ben dan gelijk minstens 3 dagen van de maagzuur af. Kan je alleen krijgen op dokters-recept volgens mij.

8. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    We hebben nog niets gehoord over de uitslag. Gisteren had hij wel wat verhoging en dus hebben ze middels een ruggeprik opnieuw bloed afgenomen om een evt hersenvliesontsteking (gadverdarrie :( ) uit te sluiten.

Vanmiddag hebben we ons wekelijkse gesprek met de arts, ben benieuwd of ze dan meer kunnen vertellen.

Aanvulling: ze hebben hem gisteren gewogen en hij weegt nu 1050 gram, zit dus bijna weer op het geboortegewicht!

9. 078mama

078mama Niet meer actief

spotlight ik kan me niet voorstellen hoe eng dit voor jullie moet zijn. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt! Positief blijven en goede hoop houden denk ik dan maar. Het komt vast goed! We denken aan jullie.

10. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @spotlight: heel veel succes vanmiddag, hopelijk heeft de arts goed nieuws voor jullie en kijkt hij er ook positief tegenaan.
    In ieder geval helemaal geweldig dat ie alweer op zijn geboortegewicht zit.
    Wij zijn allemaal supertrots op de eerste November-baby in ieder geval!

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Spotlight, ik vind het erg knap dat je ons op de hoogte blijft houden. Je hebt veel dingen aan je hoofd en jullie eerste zorg blijft bij Noah. Het is en blijft een hele spannende tijd voor jullie. Ziekenhuis in en uit, een gesprek hier, een onderzoek daar... Wat zullen jullie naar het moment uitkijken dat de artsen zeggen dat Noah helemaal stabiel is en grote sprongen vooruit maakt. En ik weet zeker, op een dag mag Noah met jullie mee naar huis, en kunnen jullie optimaal gaan genieten met z'n allen. Ik vind je erg dapper. Blijf volhouden he?!

Meiden, ik ga aan het werk. Niet veel zin, maar ja, moet maar even. Tot vanavond!

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    GOEIEMORGEN
    Dit is mijn laatste werkdag!

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Heb trouwens een hele tas met nieuwe kinderkleertjes gekregen van mijn werk. Allemaal maat 62 en maat 68 :confused: :D .

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden!

Ik heb eindelijk een nacht goed geslapen heerlijk :) ben alleen nog steeds moe haha..

Vanmiddag hebben we een begrafenis daar zie ik erg tegen op! maar het is niet anders...:(

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    aahh das lief! Heel veel plezier tijdens je laatste werkdag!

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik wil ook mijn laatste werkdag...

17. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik denk dat daar nog wel een paar mensen tussen zitten hoor, hoop tenminste niet dat het een gesprek is van 2 uur :cry:

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja ik ook... ik moet nog 3 weken pffff

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik denk dat ze bij jou 2 uur blijven haha. Gezellig joh ;) Je moet natuurlijk als ze weg is wel even online komen en vertellen wat ze allemaal kwam doen. Dan kan ik daar nog even snel op in springen. Ik hoop wel dat het een beetje leuke mensen zijn. Voor het zelfde geld hebben we dadelijk een gestapo door ons huis lopen!

20. Niet meer actief

Goodmorning!

Poehh.. ik heb net een hoop gelezen, even kijken wat ik nog allemaal weet:

JsztD: Super mooie foto's en een lekker lenig mannetje!
    Noatje: Ik zou voor dat maagzuur echt even naar de VK/huisarts bellen hoor, zij hebben meestal wel iets wat beter helpt.
    Spotlight: Wat is jullie kleine mannetje een vechtertje zeg, en alweer bijna op zn geboortegewicht: Toppie! Super trouwens dat je ons op de hoogte blijft houden. Succes vanmiddag [-o<

Hier weer een mijlpaal:
    \:D/ 30 weken zwanger! \:D/
    En vanavond de eerste les 'zwangerschapsgym'.. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina