Nee niet 2 uur, dat is veel te lang, ik wil ook nog zwemmen als het een gestapo is krijgt ze het nog moeilijk met Kenneth, die is na de bevallen ook een week thuis en die laat zich niet zomaar de wet voorschrijven in zijn eigen huis. die mevrouw aan de telefoon klonk heel aardig.
Gefeliciteerd kleiwonder Spotlight heeeeel veel sterkte met jullie kleine vechtertje.. hij komt er wel Verder is hier de kraamzorg intake geweest.. heerlijk gesprek gehad, heel gemoedelijk! Alles was in orde
Het lijkt me echt verschrikkelijk om straks iemand zoveel hier in huis te hebben Daar houd ik dus echt totaal niet van, en mn mannetje al helemaal niet..
dat lijkt me heerlijk haha... mijn mannetje moet meteen weer werken. Wij hebben er bewust voor gekozen dat hij een week vrij heeft als de kraamhulp weg is dan heb ik 2 weken hulp.
Nee het lijkt mij ook heel moeilijk hoor... hopen dat het een leuk iemand is! 1 '' geluk '' bij mij worden er veel uren afgetrokken omdat ik thuis woon
Heb ik ook, maar ben nu voor de bevalling terug naar huis gegaan.. mijn broer zit nu zolang in mijn huis zodat de vaste lasten toch gedekt worden! Heb het huis ook nog maar 2 jaar, dus vind het zonde om te verkopen.. en hier in de buurt worden nieuwe eengezinswoningen gebouwd, dus als ik daarvoor uitgeloot word verkoop ik tegen die tijd mijn andere huis
spotlight; veel sterkte met het wachten op de uitslag! hoe gaat met jou zelf en je man? Mijn man is 2 weken vrij met de geboorte, de 1e week mist hij anders zoooo veel, de vorige keer kon ik nog niet zoveel dus moest hij alles doen, de 1e poep verschonen, voor het eerst in bad, hij had het voor geen goud willen missen, en ik hem ook niet hoor, pfff wat was ik onzeker die eerste dagen als de kraamhulp weg was. Gelukkig kost het hem geen dagen, zijn baas is heel makkelijk wat dat betreft. Maar mijn moeder en schoonmoeder nemen ook 2 weken vrij dan, die kunnen dan ook een beetje voor onze dochter zorgen.
Ja dan is het wel lekker als je even terug naar je ouders kan. Zeker voor de bevalling, dan ben je niet alleen. Kan je moeder je lekker verwennen en veel bij der kleinkind zijn toch. Denk dat mn moeder en schoonmoeder hier ook wel veel tevinden zullen zijn na de bevalling. Wat ik helemaal niet erg vind, heb met allebei een goede band.
Ja inderdaad... en het is toch voor mij heel spannend allemaal. Dit kleine mannetje is, ondanks dat die ontzettend welkom is, niet gepland en ben dus heel zenuwachtig of ik het '' allemaal wel kan '' nu zal iedereen dat wel hebben maar toch.. Ook is het fijn met mijn werk dadelijk, kan die kleine man blijven liggen, want mijn moeder past op En voor de ruimte hoef ik het niet te laten.. omdat mijn broer nu in mijn huis zit heb ik zijn slaapkamer erbij gekregen! Dus nu heb ik boven mijn eigen slaapkamer, een huiskamer, aparte babykamer en een badkamer met apart toilet... compleet woonhuis excl. keuken (wat stiekem wel fijn is want kan altijd beneden eten )
Mijn man neemt denk ik een week vrij als de kraamhulp weg is. Dan zit ik niet gelijk alleen na een week. Mijn moeder woont om de hoek bij mij maar toch. Wij zijn van beide kanten van de familie niet echt "de deur platlopers" dus denk ik niet dat ik heel de tijd mijn moeder om me heen heb. Ze zal zeker veel langskomen maar geen hele dagen. Het lijkt me wel vreemd om dadelijk zo'n dame in huis te hebben. Aan de andere kant moet je er denk ik ook niet te veel over nadenken. Het geeft wel wat rust lijkt me. Ik heb alleen het idee dat ik de eerste week alleen maar in bed lig met mijn kleintje. De rest boeit me dan toch niet hihi
@JsztD, dat klinkt goed. Hier heeft man een weekje vakantie opgenomen. Mijn moeder komt 2 weken en daarna ben ik alleen. Vind ik ook wel weer spannend!
ja dat lijkt me ook spannend om ineens alleen te zijn. Tuurlijk is de kraam hulp er eerst en dan mijn mannetje een week maar daarna heb ik nog lang verlof en mag je het allemaa alleen doen. Toch lijkt me dat ok heel leuk en spannend! Ik kijk er zo naar uit!
hoi We zijn net lekker naar de ikea geweest. Daar glasgordijnen en zo'n stok om het gordijn aan op te hangen gekocht. Nu hoeven de gordijnen alleen nog maar opmaat gemaakt te worden en dan is de kamer klaar \/ Alleen nog even poetsen en de knuffels van zolder halen en de kleertjes wassen. Maar daarvoor hebben we tijd zat. Moet donderdag mijn spuit halen voor de resus negatief bloedgroep Ben niet bang voor spuiten maar een hobby is het niet. Vanmorgen opgestaan met veel pijn, waarschijnlijk door het auto rijden van gister. Vanavond de eerste pufclub. Ben benieuwd. groetjes MarielleB
Mijn moeder, schoonzus en zus komen allemaal hier 'helpen' na de bevalling. Mijn schoonmoeder mag best op visite komen maar wil ik geen hele dagen om mij heen hebben. Klinkt misschien beetje bot maar daarvoor is er teveel gebeurd. Gelukkig ken ik haar en weet ik dat ze dat ook absoluut niet zou willen, ze is namelijk niet zo sociaal. Helaas kan mijn vriend geen hele week/weken vrij nemen maar hij kan wel wat minder trainen zodat hij toch veel thuis is. JsztD: Wauw, dat klinkt heerlijk! Lekker op 'jezelf' maar wel beneden mee kunnen eten Ideaal. Zijn er hier trouwens al dames die de box al 'klaar' hebben staan?