Vandaag 33 weken Vanmorgen weer voor controle geweest, alles was goed en ook mijn bloeddruk was gelukkig weer keurig! Was in 1 week tijd 2,5 kilo gegroeid maar volgens de VK mag dat best in deze fase terwijl je niet meer werkt (een deel ervan komt waarschijnlijk door het vele vocht) @ kleinwonder: wij hebben de box gisteravond neergezet, dit om onze beestenbende eraan te laten wennen.....en ons zelf natuurlijk ook
hoi hoi, Mij leek het ook verschrikkelijk om hele dagen een vreemde in mijn huis te hebben, ik kreeg wel de standaard 49 uur, dit heb ik zelf teruggebracht naar 32 uur, de middagen komt mijn moeder me helpen. Mijn man neemt 2 weken vrij als de kraamhulp weg is. Spotlight: Super dat de kleine Noah het zo goed doet, hopelijk blijft een infectie hem bespaard. Jsztd: Je hebt het zeker goed geregeld, en ik denk dat iedereen zich wel eens afvraagt of ze het kunnen, ik in ieder geval zeker ook! Chebu: Is je laatste werkdag al voorbij? En lief van die tas met kleertjes MarrielleB: Rustig aan doen meid, hopelijk is de pijn snel over! Die spuit is mj ook heel erg meegevallen. Verder gaat mijn geheugen niet, sorry Hier gaat alles redelijk, ben alles aan het inpakken, eigenlijk zouden we donderdag de sleutel van ons nieuwe huisje krijgen. Helaas word dit dus volgende week donderdag, maar we moeten 1 oktober deze flat opleveren en 5 dagen om te verhuizen gaat niet! We hebben nu besloten om de meubels een paar weken op te slaan, en beide ff terug naar onze ouders te gaan Dat betekent dat we dus een tijdje niet bij elkaar zullen zijn, maar we zagen geen andere oplossing... Baal natuurlijk verschrikkelijk, straks word de kleine eerder geboren en zitten we nog midden in een verhuizing, en hebben we geen kinderkamer ensow... heb ook helemaal niet het gevoel dat ik over maximaal 10 weken moeder ben Komt misschien ook omdat ik helemaal niets van een babykamer heb nu, het blijft iets onwerkelijks nu nog...
Corien: Gefeliciteerd met je 33 weken! Wij zitten er ook aan te denken om hem over een paar weekjes alvast neer te zetten zodat onze hond eraan kan wennen. Ben trouwens héél erg benieuwd hoe hij gaat reageren op de baby straks. Hij komt uit het asiel dus we kennen zijn achtergrond niet, tot nu toe is het een SCHAT van een hond zonder problemen maar alles wordt straks wel helemaal anders. Hij houdt ontzettend van aandacht en dat zal hij straks moeten delen met de kleine..
@Domino, nee nog niet. Om 16.165 is ie voorbij. @Kleinwonder, ik ga de box dit weekend kopen. 1 bij 1 meter. Lekker groot. En dan in oktober neerzetten.
Ooh leuk! Maar 1m bij 1 m is toch een normale afmeting? Tenminste die van ons is ook minstens zo groot..?
@Kleinwonder, ik zag in Nederland alleen maar kleine boxen. 70 bij 80 etc. Of 60 bij 70. Kon ook nergens boxkleden vinden van 1 bij 1. Ze waren allemaal kleiner. Bij Prenatal, bij Babydump etc.
Boxen zijn ook zo vreselijk duur in NL vond ik. Ik vond een Bopitabox van meer dan 200 euro! In de Prenatalgids staan ook alleen maar kleien boxen..... Let er maar eens op.
Oh wat gek! Ik zal die van ons eens opmeten, maar heb echt het gevoel dat ie wel 1m bij 1m is. De standaard boxkleden passen er ook niet in, die zijn te klein..
Die van ons is 105cm bij 95 cm. En het boxkleed van Snoozebaby die we erin hebben liggen is net zo groot want die past er precies in
En met verschillende hoogtes? Hoef je niet zo zwaar te tillen hihi. Ik bestel het boxkleed over het internet van het Duitse merk Popolino. Alle boxkleden hier hebben van die opstaande randjes. Een soort nestje krijg je dan.
Oh dat ziet er mooi uit die boxkleden van Popolino. Onze box heeft 3 hoogtes, dus opzich wel ideaal. Nu hoorde ik alleen dat mijn vriend en ik beide een hékel hadden aan de box dus ik ben benieuwd hoelang we er gebruik van gaan maken. Nouja in ieder geval de eerste maanden. Wat ik wel heerlijk vind is dat ons boxkleed echt ontzettend zacht is en er zitten aan de randen allemaal lieve labeltjes het blijkt dat baby's deze geweldig vinden.
Haha inderdaad wat een stilte hier! Heb net maar even een buikfoto gemaakt, moest voor de badkamer spiegel zie alleen net op de foto dat er wat tandpasta vlekken op zitten haha. Dus zal zo maar even de badkamer gaan schoonmaken
goedemiddag, wendy, ja dat is handig dat jou vriendje vrij neemtje als de kraamzorg weg is. Maxje ook heel verstandig haha.. Kleinwondertje, haha lekker buikje met tandapasta en wel jammer dat jou vriendje niet kan vrij krijgen maar gelukkig gaat hij minder trainen zoveel mogelijk bij jou en kleine. gef met je dertig weken Corien, gelukkig is alles goed gegaan met controle. Box heb ik nog niet moet nog halen haha.... komt wel goed. mijn moeder heeft mijn vriend gebeld dat zij een ligbad voor mij gekocht heeft hihi lief van haar.. volgende week komt zij bij mij met ligbad haha.. enne we zijn vanmiddag ff naar thuiszorg voor bedverhoging ophalen dus we hebben de bedverhoging gehaald . en volgende week gaan we hem op de zetten bij de bed ik hoop dat gelukt is haha.. we zouden lampje zetten maar schroef is niet goed meer dus we zijn weer bij gamma ff wat inkopen voor plugen en zovoort dan hebben we alles in het huis haha..
chebu heerlijk he mijn verlof is ook ingegaan.. kleinwonder mooie buik! echt heel erg mooi.. wanneer gaan jullie de box opzetten? ik vind het heel lastig wanneer ik het ga doen..